Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI ? reabilitare capitala si extindere Cresa nr. 3 din structura SPAS Baia Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 328459
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328459/31.05.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI ?reabilitare capitala si extindere Cresa nr. 3din structura SPAS Baia Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 14728757, Adresa: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Telefon: 0262/211949, Fax: 0262/211959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 262/211949, fax: +40 262/211959, persoana de contact: LIA GHERMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Mare, str Dacia, nr. 1 - sediul administrativ al SPAS Baia Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI ?reabilitare capitala si extindere Cresa nr. 3din structura SPAS Baia Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI ?reabilitare capitala si extindere Cresa nr. 3din structura SPAS Baia MareSursa de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit : din bugetul local al Municipiului Baia Mare. Suma estimata fara TVA este de 3.107.181 lei. Suma licitata pentru executarea lucrarii se va achita dupa cum urmeaza: - 700.000 lei, inclusiv TVA ? in anul 2012- diferenta dintre valoarea licitata si suma de 700.000 lei va fi achitata executantului pana la finele lunii aprilie 2013
II.1.6) CPV: 45215210-2 - Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 107, 181 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 31.071, 81 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta indocumentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art. 90, alin (3) din HG nr. 925/2006 prin HG nr. 1045/2011. Conform Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. (2), intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa se regaseasca intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita completarea formularului V.1/1 din sectiunea "Formulare si Modele" - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Ofertantul nu trebuie sa se regaseasca intr-una dintre situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele implicate in derularea procedurii de atribuire sunt: Lia Gherman ? director general al SPAS ? responsabil organizare si finalizare procedura de achizitie publica, aproba Raportul procedurii si semneaza contractul de lucrariLucia Stoica ? sef serviciu financiar ? contrasemneaza contractul de lucrariOprisan Monica ? sef serviciu juridic resurse umane ? contrasemneaza contractul de lucrariIn cele ce urmeaza prezentam toate persoanele cu functii de conducere din structura organizatorica a SPAS Baia Mare, pentru respectarea prevederilor art. 611 din OUB nr. 34/2006, astfel: Rat Cornelia ? sef serviciu prestatii socialeMoldovean Stelian ? sef serviciu ocrotire copil si familieMotiu Olimpia ? coordonator creseKovacs Monica ? asistenta medicala sefa Cresa nr. 2Cojocaru Anuta ? asistenta medicala sefa Cresa nr. 3Mihut Anico ? asistenta medicala sefa Cresa nr. 5Lodin Lucia ? asistenta medicala sefa Cresa nr. 10Godja Mariana ? sef serviciu asistenta specialaKozma Voichita ? sef servicii sociale pentru varstniciPop Sorina ? sef serviciu dezvoltare sociala localaComisia de evaluareBogdanel Gavra ? director general adjunct ? presedinte comisie de evaluareAnania Ancuta ? inspector specialitate ? membru comisia de evaluareMirela Stef ? inspector specialitate ? membru comisia de evaluareCarpov Anamaria ? sef serviciu juridic resurse umane ? secretar comisie evaluareDanci Anca ? inspector specialitate ? membru supleantPop Gabriel ? referent de specialitate ? membru supleantCerinta nr.3Ofertantul nu trebuie sa se regaseasca intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita completarea formularului V.1/3 din sectiunea "Formulare si Modele" ? originalCerinta nr. 4Declararea calitatii de participant la proceduraSe solicita completarea formularului V.1/4 din sectiunea "Formulare si Modele"- originalCerinta nr. 5In cazul in care se depune oferta comuna, ofertantul are obligatia de a depune Acordul de asociereAcorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular V.1/5;Acordul/contractul de asociere trebuie sa contina: - nominalizarea liderului de asociatie;
- clauza privind pastrarea asocierii pe toata durata indeplinirii contractului de achizitie publica;
- acceptul ca decontarile sa se realizeze pe liderul de asociatieNOTA: Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare.Cerinta nr. 6Demonstrarea lipsei datoriilor la bugetul general consolidatCertificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru punctul/ punctele de lucru, implicate in derularea contractului.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste lipsa datoriilor exigibile la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor art. 9(2) din Ordinul nr. 509/2011In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Cerinta nr. 7Certificat de participare cu oferta independentaFiecare ofertant va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. IV.4.In cazul neprezentarii acestui document, ofertantul va fi exclus din procedura in baza Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare dintre asociati va depune Certificatul respectiv.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal consituit si sa aiba dreptul de a presta activitatea economica necesara derularii contractuluiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in forma valabila, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, ca acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea acestuia in faliment;In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba dreptul de a executa lucrari de instalatii electriceAtestat ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra globala (medie) de afaceri din cel multultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de 6.200.000lei., Cerinta nr. 2Bonitate/acces la resurseOfertantul trebuie sa faca dovada, la momentul incheierii contractului, ca are acces sau disponibil de resurse financiare pentru o perioada de 8 luni de la atribuirea contractului, in valoare de 3.107.181 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat lucrari similare in valoare de cel pu?in nivelul valorii estimate. Astfel, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa demonstreze indeplinirea in ultimii 5 ani a maxim doua contracte de executie lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit si care au fost executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani. Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a maxim doua contracte de lucrari similare cu o valoare cumulata cel putin egala cu 3.107.181lei fara TVA., Cerinta nr. 2 - Resurse tehnice: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, sau alte modalitati juridicecare probeaza dispunerea/detinerea) de echipamente, utilaje, mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Utilajele solicitate sunt: -statie de betoane autorizate conform prevederilorlegale-laboratoare necesare (in conformitate cu propunerea tehnica prezentata) si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate., Cerinta nr. 3 - Resurse umaneSe vor nominaliza persoane cu pregatirea solicitata si vor fi depuse documente relevante pentru urmatoarele posturi: - sefi de santier in conformitate cu propunerea tehnica depusa- Responsabili tehnici cu executia atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza a se executa in conformitate cu propunerea tehnica depusa- Controlor cu calitatea- Inspector SSM, Cerinta nr. 4 Personal de executieSe solicita personal de executie in numar suficientpentru indeplinirea contractului de achizitie publica (personalul necesar pentru a executa lucrarea in conformitate cu propunerea tehnica depusa), inclusiv electrician autorizat ANRE pentru executia de instalatii electrice, Cerinta nr. 5Numai in cazul sustinerii de catre un tert a capacitatii tehnice si profesionale, Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractan?ii Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificareaOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate necesar implementarii contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP si de la sediul administrativ al SPAS Baia Mare, str Dacia, nr. 1, in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 15:51