Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari - realizarea covor asfaltic pe strazi in localitatea Suncuius


Detaliu pentru invitatia numarul 333198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SUNCUIUS
Numar invitatie: 333198/06.08.2012
Denumire contract: Executie lucrari - realizarea covor asfaltic pe strazi in localitatea Suncuius
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUNCUIUSCod fiscal: 4784199, Adresa: LOC. SUNCUIUS, SAT SUNCUIUS, STR. AUREL VLAICU, NR. 439, JUD. BIHOR, suncuius, Telefon: 0259/444010, 0259/444094, Fax: 0259/444010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. SUNCUIUS, SAT SUNCUIUS, STR. AUREL VLAICU, NR. 439, JUD. BIHOR, suncuius, Romania, cod postal: 417565, telefon: +40 259444010, fax: +40 259444010, persoana de contact: Comuna Suncuius
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. SUNCUIUS, SAT SUNCUIUS, STR. AUREL VLAICU, NR. 439, JUD. BIHOR, suncuius, Romania, cod postal: 417565, telefon: +40 259444010, fax: +40 259444010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari - realizarea covor asfaltic pe strazi in localitatea Suncuius
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de realizare covor asfaltic
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2400 lei. perioada de valabiliate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertei.
Garantie de buna executie
5% DIN VALOAREA FARA tva. Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz, inainte de semnarea contractului, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti, unde va depune o suma de 0, 5% dinvaloarea totala a contractului, fara TVA.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire. la nivelul autoritatii contractante detin functii de decizie, urmatoarele persoane: 1. Gabor Doru -primar;2. Brindas Florin Viorel - viceprimar;3. Groza Tudor Calin - consilier local;4. Gardan Teodor - consilier local;5. Pascalau Gelu Claudiu - consilier local;6. Erdei Iosif - consilier local;7. Bot Ioan - consilier local;8. Brindas Florin - consilier local;9. Danciu Marius - consilier local;10. Groza Daniel Ion - consilier local;11. Caba Teodor - consilier local;12. Teusdea Nicolae - consilier local;13. Cseri Zoltan - consilier local;14. Bodea Ileana -consilier local. - Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 240000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lucrare similare care sa insumeze o valoare de 120000 lei fara TVA.? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara.? Asigurarea cu personal -- Asigurarea cu utilaje si echipamentenecesare indeplinirii contractului. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: preluare directa de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 06:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer