Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului- Promoting religious tourism by best using the patrimony of Jewish Communities from Oradea and Debrecen (Promovarea turismului religios prin valorificarea patrimoniului comunitatilor evreiesti din Oradea-Debrecen), A
Detaliu pentru invitatia numarul 352404
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352404/12.08.2013
Denumire contract: Executie lucrariaferente proiectului- Promoting religious tourism by best using the patrimony of Jewish Communities from Oradea and Debrecen (Promovarea turismului religios prin valorificarea patrimoniului comunitatilor evreiesti din Oradea-Debrecen), Acronim ZION , Cod proiect: HURO/1101/052/2.1.3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr. 1, parter, sala Ghiseelor, ghiseu 10, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, persoana de contact: Stoica Viorela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Oradea, P-ta Unirii nr.1, sala Mica, etaj.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrariaferente proiectului- Promoting religious tourism by best using the patrimony of Jewish Communities from Oradea and Debrecen (Promovarea turismului religios prin valorificarea patrimoniului comunitatilor evreiesti din Oradea-Debrecen), Acronim ZION , Cod proiect: HURO/1101/052/2.1.3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului include executia urmatoarelor lucrari: -lucrari de consolidare a structurii-lucrari de conservare-lucrari de restaurare a mai multor componente artistice, fiind necesare lucrari de reabilitare a fatadelor, restaurare a tamplariilor din lemn originale, a obiectelor de mobilier , lucrari de restaurare a feroneriei si picturii murale de inspiratie maura, lucrari de refacere sau restaurare a corpurilor de iluminat etc.-lucrari de interventii nou propuse au in vedere realizarea unui sistem de incalziregeneral, refacerea circuitelor electrice, lucrari de compartimentare.Valoarea totala estimata a achizitiei este de :5.176.806 lei fara TVAcare include si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute insuma de 318.786 lei fara TVA , reprezentand un procent de 6, 72% din valoarea cheltuielilor pentru investitia de baza
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 176, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 80.000 lei . Echivalenta leu/alta valuta va corespunde datei de publicare a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participareSe constituie prin una din formele enumerate de mai jos: a)-virament in contul RO02TREZ0765006XXX000160, deschis la Trezoreria municipiului Oradea, Cod Fiscal: RO 4230487;b)printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada mentionata mai sus;c)depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractanteNota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: -a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatiade a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala ce se va depune de contractant in acest cont fiind de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.-b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului anexat ? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractuluiIn cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare referitoare la situatia personala trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati.Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/20065.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv , toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica(inclusiv consilieri locali) sunt: - Ilie Bolojan- Primar;
-Mircea Malan si Ovidiu Muresan -Viceprimari;
-Consilieri locali -Unita Lucian ; Ritli Laszlo Csongor; Felea Adrian Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Corches Dorin Octavian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Gal Sorin Calin-Borbei Eugenia-Director exec. DirectiaJuridica-Florea Augustin Eduard- Director exec. DirectiaEconomica-Marius Mos-Director executivD.M.P.F.I.-Sim Dumitru ?consilier-Ioan Ciorba ?consilier-Cristian Delcea - consilier-Iuliana kocsis ?consilier Achizitii Publice-Adina Marge ?sef Birou Achizitii Publice-Marcela Halasz-sef serviciu-Marioara Rosan ?sef birou-Diana Birau ? Dir. Adjunct Directia Juridica-Cosima Secara-sef serviciu Evidenta Patrimoniu-Leontina Bica ?consilier-Iulia Manuela Maghiar ?consilier Achizitii Publice-Doina RomoceaOBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art.180, 181 si 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura. Obiectulde activitate al ofertantului/grup de operatori economici sa permita executia tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului : lucrari de constructii, renovari cladiri lucrari de instalatii sanitare , de incalzire si instalatii electricela cladiriPrezentarea de documente doveditoare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Informatiile din cadrul acesteia sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorsi sa rezulte : -Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate? In cazul unui grup de operatori economici codul CAEN trebuie sa corespunda la partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat .Persoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizatsi legalizate conform legislatiei in vigoareObservatie: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anifiscali, 2010 , 2011 si 2012, sa fie de : - minim 9.000.000 lei-Bilanturile contabile pentru anii2010, 2011 si 2012vizate si inregistrate la organele competente-Fisa de informatii generaleIn cazul unui grup de operatori economici situatia economica si financiarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand susutinerea acordata conform prevederilor art.186 din OUG34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 180, art.181 lita) , c1 si d si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata si ca urmare este obligat sa prezinte urmatoareledeclaratii;
-declaratie privin eligibilitatea , conf. art. 180 din OUG 34/2006-declaratie privind neincadrarea in prevederle art.181 lit.a) , c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006-declaratie pe proprie raspundere priv neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 anide la data limita de depunere a ofertelor care sa ateste : -executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, constand in lucrari de reparatii generale, renovare, restaurare cladiri precum si lucrari de instalatii la cladiri in valoare totala de minim4.500.000 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari sau maxim trei si din care minimun contract sa aiba ca obiect executie lucrari de restaurarela monumente istoriceLista de lucrari +Formular de experienta similara pentru lucrarile solicitate, insotite decertificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiari, din care sa reiasa executia lucrarilor similare solicitate, valoarea acestora, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr.2Inform. ref. la personalul de specialitatede caredispune ofertantul sau al carui angaj.de participare a fost obtinut si care sa cuprindaoblig. urmatorul personal cheie utilizat pentru executia contractului: Ofertantul va detine, in momentul inceperii lucrarilor, minim 2 (doi) specialisti atestati de MCPN (Ministerul Culturii si Patrimoniului National) in urmatoarele domenii: -minim 2 specialisti atestati de MCPN in domeniul consolidare /restaurare structuri istorice- 4, specializarea E-executie lucrari;sau-minim 1 specialist atestat de MCPN in domeniul consolidare /restaurare structuri istorice- 4, specializarea E-executie lucrarisi-minim 1 specialist atestat de MCPN in domeniul conservare/restaurare metal- 10, specializarea E-executie lucrari;Specialistiiatestati de MCPN indomeniul componentelor artistice vor prezenta portofolii de lucrari, care sa cuprinda si dovada executarii de lucrari de restaurare, pentru domeniul si specializarea solicitata.Dovada disponibilitatii celor doua persoane fizice atestate de MCPN se va face pe baza urmatoarelor documente: CV, contractul individual de munca/contract de prestari (contract intre parti care incepe sa produca efecte juridice doar in cazul semnarii contractului de executie lucrari) si atestatul eliberat de MCPN+legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, Declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare (in baza art 188 din OUG 34/2006 - conform formularului anexat) - pentru fiecare persoana nominalizata.-1 ing cu specializarea Constructii Civile Indistriale si Agricole cu vechime de minim 5 ani in domeniul studiilor solicitate-1 ing. energetician cu specializarea instalatii electrice, autorizat ANRE cu experienta profesionala in domeniu-1 inginer instalatii cu minim 3 ani experienta profesionala in domeniu (Domenii de specializare- Instalatii pentru constructii, inginerie sanitara si protectia mediului)-1 responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si de MCPN in domeniul 4-consolidare/restaurare, structuri istorice, in specializarea E executie lucrari si G-urmarirea comportarii in timpsi monitorizareamonumentelor istorice ;
-1 resp. cu controlul tehnic de calitate in constructii, numit prin decizie de conducatorul unitatii ofertante( se va prezenta decizia)Nota 1: Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la detinerea specialistilor atestati sa execute lucrari de interventii asupra monumentelor istorice si sa faca dovada dispunerii acestora pe durata executarii lucrarilor, cu mentiunea ca atestarea trebuie obtinuta de la ministerul de resort sau autoritatea publica cu atributii in domeniul restaurarii/conservarii/reabilitarii monumentelor istorice din tara de origine si cu recunoasterea acestora de catre MCPN, Disponibilitatea specialistului, persoana rezidenta in alta tara decat Romania, se va face similar cu specialistul roman, cu mentiunea ca se va prezenta acceptul MCPN, conform legislatiei in vigoare.-Lista cu personalul de specialitate solicitat la care se anexeazapentru fiecare persoana nominalizata urmatoarele-CV-uri ( mai putin la Resp. tehnic cu executia)in original ;
- copii de pe atestate si legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, cu mentiunea conform cu originalul ;
-copii de pe diplome de studii cu mentiunea conform cu originalul;
-copii dupa Contract de munca/contract de prestari cu mentiunea conform cu originalul ;
-declaratii de disponibilitate/angajamente prezentate in originalprivind implicarea in realizarea contractului., Cerinta nr.3Informaii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi (specializarea acestora, precum si informatii privind tipul lucrarilor ce vor fi executate de subcontractant) Informatii privind asigurarea calitatiiSe vor prezenta documente/ certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/2008 valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractului(lucrari de constructiicladiri silucrari de instalatii pentru cladiri)In cazul asocierii, certificatul ISO 9001/2008 valabil , va fi prezentat defiecare asociataferent categoriilor de lucrari pe care le va executa in cadrul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
300
Descriere: Componenta financiara
durata de garantie alucrarilor
100
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 01.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 14:52