Achizitie publica - Executie lucrari "Centru de Dezvoltare tehnologica si excelenta in afaceri Craiova "
Detaliu pentru invitatia numarul 339225
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339225/12.11.2012
Denumire contract: Executie lucrari"Centru de Dezvoltare tehnologica si excelenta in afaceri Craiova "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA MUNICIPIULUI CRAIOVA - CENTRU DE INFORMARE PENTRU CETATENI, Str.A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251415907, fax: +40 251411561, persoana de contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI CRAIOVA - Sala GHEORGHE GHITU, Str.A.I.Cuza, nr.7, Craiova, jud. Dolj, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari"Centru de Dezvoltare tehnologica si excelenta in afaceri Craiova "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari ?Centru de Dezvoltare tehnologica si excelenta in afaceri Craiova? , conform Proiectului tehnic aprobat si caiet de sarcini nr.134398/22.10.2012. Constructie cu un regim de inaltime P+1, de forma a doua dreptunghiuri glisante, realizata cu structura din beton (fundatii, cadre, plansee), pereti cortina (cu zone vitrate si opace si ochiuri mobile). Constructia va fi realizata "la cheie"cu toate utilitatile necesare(lucrari de instalatii sanitare , electrice, incalzire climatizare). Se vor mai executa lucrari de drumuri, alei interioare si parcari.
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 261, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 60000leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 240 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art.86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 dinSectiunea Formulare). Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin.(4) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Nedelescu Gheorghe ? Administrator Public, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia, ? Pt. Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Alina Rosca, Alisa Grigorie, Oana Marilena Radulescu, Cojan Floarea, Conu Maria Laura, Cristina Cretu, Elena Ungureanu, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Mihalcea Gabriela, Ileana Bica.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) careaproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Dindirica Lucian Costin, Cherciu Dan Adrian, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Dinca Marinica, Marinescu Dorel-Cosmin, Radu Marin Traian, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatii solicitateOfertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ISCIR, ANRE, respectiv: - ISCIR sau echivalent pentru executie si punere in functiune centrala termica;
- ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Listaprincipalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani.-Se va completa Anexa nr. 16 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 16., 2. Experienta similaraOfertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui contract/unor contracte avand ca obiect ?lucrari de constructii de cladiri?, care saincluda: - lucrari derezistenta (fundatii, cadre si plansee) in valoareminima de 800.000 lei (exclusiv TVA), respectiv176.048 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);
- lucrari de arhitectura -in valoareminima de 540 000 lei (exclusiv TVA), respectiv118.832, 80 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);, 2.1. Experienta similara(continuare)- lucrari de executie si montare pereti cortina, in valoare de minim 210.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 46.212, 75 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);
- lucrari de instalatii sanitare, in valoare de minim 33.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 7, 262 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);
- lucrari de instalatii electrice, in valoare minima de 169.000lei (exclusiv TVA), respectiv 37.190, 26 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);
-lucrari deinstalatii de incalzire, ventilatii, inclusiv centrala termica, in valoare minima de 140.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 30.808, 50 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);
- lucrari de drumuri si parcari, in valoare minima de 800.000lei (exclusiv TVA), respectiv 176, 048, 58 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);, 2.2. Experienta similara(continuare)-lucrari de conducte de alimentare cu apa si canalizare, in valoare minima de 235.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 51.714, 27 euro (1 Euro = 4, 5442 lei la data de 29.10.2012);Pentru contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise de beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- proces verbal de receptie al lucrarilor aferente contractului/contractelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 2.3. Experienta similara(continuare)- recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?., 3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-se va completa Anexa nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare.-se vor prezenta documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: - Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului., 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare, 5. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- completare anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere., 6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca are inclus in echipa de lucru urmatorul personal: - 1 SEF DE SANTIER, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare in dom. constructii civile. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- ING. CONSTRUCTORDRUMURI , angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu Studii superioare de specialitate. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- ING. INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu Studii superioare de specialitate. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect., 6.1 RESPONSABILI TEHNICI CU EXECUTIA (RTE), angajati ai ofertantului sau al caror angajament de participare a fost obtinut, atestati tehnico-profesional pentru domeniile: Constructii Civile, Constructii rutiere, drumuri; instalatii pentru constructii- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- UN COORDONATOR IN MATERIE DE SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut., 6.2. Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut;
- angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc., valabile la data depunerii ofertelor;
- Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate., 7.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., 8. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv lucrari de constructii de cladiri, lucrari de drumuri, lucrari de constructii centrale termice, lucrari de instalatii pentru constructii si lucrari de apa-canal (ISO 9001:2008 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 1.Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri, respectiv lucrari de constructii de cladiri, lucrari de drumuri, lucrari de constructii centrale termice, lucrari de instalatii pentru constructii si lucrari de apa-canalIn cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza. Ofertantul va prezenta: Certificate, documente alte dovezi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 16:49