Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari: de constructie depozit de lemne, de bransamente si utilitati pentru depozit de lemne si centrala termica, de amenajari exterioare aferente investitiei ?Reabilitare scoala clasele I-VIII?, situata in comuna Bobota, jud. Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 325787
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOBOTA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 325787/08.05.2012
Denumire contract: Executie lucrari: de constructie depozit de lemne, de bransamente si utilitati pentru depozit de lemne si centralatermica, de amenajari exterioareaferente investitiei ?Reabilitare scoala clasele I-VIII?, situata in comuna Bobota, jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOBOTA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4292013, Adresa: loc. BOBOTA, com. BOBOTA, nr. 82/a, jud. SALAJ, Bobota, Telefon: 0260652401, Fax: 0260652401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei comunei Bobota din Loc. BOBOTA, com. BOBOTA, nr. 82/a, jud. SALAJ, Bobota, Romania, cod postal: 457040, telefon: +40 260652401, fax: +40 260652401, persoana de contact: FLORICA NADIA BALOTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bobota, loc. BOBOTA, com. BOBOTA, nr. 82/a, jud. SALAJ, Bobota, Romania, cod postal: 457040, telefon: +40 260652401, fax: +40 260652401, persoana de contact: FLORICA NADIA BALOTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari: de constructie depozit de lemne, de bransamente si utilitati pentru depozit de lemne si centralatermica, de amenajari exterioareaferente investitiei ?Reabilitare scoala clasele I-VIII?, situata in comuna Bobota, jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari: de constructie depozit de lemne, de bransamente si utilitati pentru depozit de lemne si centralatermica, de amenajari exterioareaferente investitiei ?Reabilitare scoala clasele I-VIII?, situata in comuna Bobota, jud. Salaj
II.1.6) CPV: 45213221-8 - Lucrari de constructii de depozite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 774 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 9015 lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO91TREZ5635006XXX000083 deschis la Trez. Simleu Silvaniei, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instr. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata se va retine garantia de participare conf prev art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator )Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator )Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat(Cerinta obligatorie: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare..In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant (Ofertantul va completa formularul12C In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat).Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Sarca Aurel ? primar; Padurean Florica Ana- secretar; Gorgan Ioan Dorin-viceprimar; Balota Nadia-consilier; Vascan Vasile-consilier. Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie conform cu originalul, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certif. constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita depunerea acestuia in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010). Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 901500 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008 :1 Euro = 3, 6827 lei 2009 :1 Euro = 4, 2373 lei 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care op.ec. si-a inregistrat bilantul contabil afrenet anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani 2011, 2010, 2009.2011:1 Euro=4, 2379, Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista pers. resp. indepl. contr.de lucrari si inf. ref.la studiile, preg.prof. si cal.a pers. responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o sing. lista comuna.Pers. minim oblig.: 1 ingi/subin. constr. civile, coord. de proiect(absolvent studii sup. in spec. ?constr. civile, industriale si agricole?; exp. gen. dom. studiilor de minim 5 ani, exp. prof. spec. in coord. a cel pu?in unui contr. de invest. similare- constr. / consolidare / reabilitare / modernizare / extindere cladiri civile ?i inst. aferente), RTE ?constr. civile, industriale ? in conf. cu legis. in vig.(atestat ca si RTE dom. ?constr. civile, industriale? conf. legis. vig.), 1 ing./subing.coordonator instalatii (sanitare, termice, electrice)(absolvent studii sup. in spec. ?instala?ii pt. construc?ii?; exp. prof. relevanta in implicarea ca ing./subing. coordonator instala?ii in cel pu?in un contr. .investi?ii sim.(inst. aferente lucr. de constr. / consolidare / reabilitare / modernizare / extindere cladiri civi, Cerinta nr. 3 - Decl. echip. th.Se va prezenta o decl privind utilajele, instalatiile, echip. th de care dispune op ec pt indepl. corespunzatoare a contr. de lucrari. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echip. th. de la toti ofertantii parteneri asociati. In cazul asocierii, se va prezenta un singur formular care va include atat utilajele, instalatiile si echipamentele liderului cat si cele ale membrilor asocierii. Sa faca dovada detinerii unui laborator autorizat grad corespunzator sau sa prezinte un contract de prestari servicii cu un laborator autorizat grad corespunzator.Aceasta lista va contine utilaje si echipamente in legatura directa cu natura si obiectul contractului si necesare indeplinirii contr. de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator/etc, se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau se poate prezenta un angajament de punere la dispozitie in cazul declararii ofertei drept castigatoare., Cerinta 4 - Informatii privind subcontractantii / asociatii. Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. In cazul unei asocieri op.ec. va prezenta angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara pt. indepl. contr., Cerinta 5 - Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 aniSe va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Cerinta 6 - Lista cu experienta similara.Se va prez minim uncontract, executat in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de constructii civile si instalatii aferente acestora, a carui valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 450774 lei. Cerinta poate fi indepl. si prin prezentarea a 3 contr. cu obiect de activitate distinct dar a caror obiecte cumulate sa cuprinda atat executia de lucrari constr. civile cat si executia de instalatii aferente constructiilor civile a caror val. cumulata sa fie de minim 450774 lei. Ofertantii care prezinta contr. incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei(se va avea in vedere curs mediu anual BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor). Fisele de exp similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contr.(denumirea contr., partile contractactului, val. contr., durata contr.), p-v de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari din partea benefic. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul corespunzator obiectului licitat (executie constructii civile).Se va prezenta programul si planul calitatii pentru obiectul licitat. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului se va face de catre toti membrii asocierii., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat (executie constructii civile). Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer