Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE "INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT"


Detaliu pentru invitatia numarul 338111
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gircina (Consiliul Local Gircina)
Numar invitatie: 338111/23.10.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARIDE "INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gircina (Consiliul Local Gircina)Cod fiscal: 2612910, Adresa: ComunaGircina Jud. Neamt, Garcina, Telefon: 0233242100, Fax: 0233242200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT, B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL PIATRA NEAMT, B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I4, PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARIDE "INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI DE "INFIINTAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA A SATULUI ALMAS, COMUNA GIRCINA , JUDETUL NEAMT"-14, 350 km
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 638, 889 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 72000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 28 TREZ 4915006XXX000152, cod fiscal 2612910, deschis la Trezoreria Municipiului Piatra Neamt; sau numerar depus la casieria centrala a institutiei - pentru IMM conform Legii nr.346/2004. Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Model orientativ Formular nr.1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011. Formular model nr. 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180. Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. (Formularul nr. 4);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta ?se completeaza Formularul nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti, asociati;4. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 ^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Balan Lazar Aurora- primar, Corfu Ioan-viceprimar, Diaconescu Daniela - contabil sef, Capitanu Stefan- secretar, Darie Rodica ? Cons.S-achiz. publice, consilieri: Alexandru Stefan, Amariei Marius Constantin, BirsanCristinel, Corfu Ioan, Chirila Constantin, Detot Eugen, Dragan Ioan, Drangu Anisoara, Macarie Daniela, Savin Viorica, Simina Constantin, Stefan Filon, Tudosa Vasile.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 6.5. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Din certificatele solicitate mai sus, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. 1)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Nota ? Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata a certificatului.2)Pentru persoane juridice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do; - prezentarea certificatului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cusuma de 7.200.000 lei .Documente relevante: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de catre organele competente sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Demonstrarea existentei cash flow-lui pentru executarea contractului in valoare de 2.000.000 lei.Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 8 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.000.000leiScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de2.000.000lei si pentru o perioada de 8 luni.Acest lucru se solicita in scopul sustinerii din resurse proprii a lucrarilor, de catre ofertantul declarat cistigator ., In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din Oug 34/2006 si ale art. 181, lit. a, c1 si d si art. 69, indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 14 km de retele de apa si sau aductiuni de apa .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 .In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69, indice 1 din OUG 34/2004. Se va prezenta lista cu subcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer