Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de investitii: "Structuri locale pentru sprijinirea afacerilor in comuna Dumbravita - Incubator de afaceri"-cod SMIS 26443


Detaliu pentru invitatia numarul 325671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 325671/08.05.2012
Denumire contract: Executie lucraride investitii: "Structuri locale pentru sprijinirea afacerilor in comuna Dumbravita - Incubator de afaceri"-cod SMIS 26443
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D. Loga, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni- camera 12-parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara : Bd. C.D. Loga, nr.1, parter-sala licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucraride investitii: "Structuri locale pentru sprijinirea afacerilor in comuna Dumbravita - Incubator de afaceri"-cod SMIS 26443
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii montaj, furnizare si montare echipamente tehnologice pentru obiectivul de investitii: "Structuri locale pentru sprijinirea afacerilor in Comuna Dumbravita -Incubator de afaceri"- cod SMIS 26443
II.1.6) CPV: 45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 358, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum de: 60.000 lei-valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536);
- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 7 ? Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, ref. la reducerea cu 50% dinvalorile pt. criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin(2) din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5%conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privindincadrarea in IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006, este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor cu art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare; Sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale- in acest cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) * din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul 12A-semnat si stampilat de ofertant;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B-semnat si stampilat de ofertant; 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formularul 20-semnat si stampilat de ofertant; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant;5.a).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; b).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1. Persoane juridice/fizice romane: a).Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afeceri: Realizarea unei cifre medii anuale globale de afaceri , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici): de cel putin 6.680.000 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2009:1 euro=4, 2373 lei;2010:1euro= 4, 2099 lei; 2011:1euro= 4, 2379 lei.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec. cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tutulor membrilor grupului(cumulate pt. toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf. art 186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala(studii si calificare)a persoanelor responsabile pt. indeplinirea contractului de executie lucrari de constructii montaj.Ofertantul va prezenta o lista nominalacare va cuprinde: personalul de executie in functie de natura lucrarilor specificate in Documentatia tehnica si personalul de conducere: 1 sef de santier- inginer cu specialitatea CCIA; 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor civile categoria C. Pentru personalul nominalizat se vor prezenta in copii lizibile, semnate de ofertant cu mentiunea: "conform cu originalul": documente justificative referitoare la pregatirea profesionala(diplome, cerificate de calificare; atestate; legitimatii)valabile la data depunerii ofertelor, precum si CV-urile personalului de conducere., 2.Experienta similara-Declaratie si lista principalelor lucrari similare, executate in ultimii 5 ani continandvalori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Dun cadrul listei se vor prezenta, unul sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 3.344.000 lei fara TVA. Contractele/pagini relevante din contracte(respectiv: denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si durata contractului), vor fi insotite de: procese verbale de receptie a lucrarilor si recomandari/certificari de buna executie din partea beneficiarului. Documentele vor fi prezentate de ofertant in copie semnata si stampilata cu mentiunea : "conform cu originalul", 3.Dotari tehnice. Ofertantul va prezenta Declaratiesi listareferitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoarelenecesare implicate in realizarea contractului., 4.Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de maimulti operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului deasociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere.Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta siurmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul)sideclaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul)di documentele privind partea sa de implicare., 5.Informatii privind subcontractatii: Declaratia si lista cuprinzandsubcontractatii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare ;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile dincontract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;Resursele materiale siumane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partealor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca suntprezentate si urmatoarele documente: - declaratia pe propria raspundere, intemeiul art. 69¹ din OUG 34/2006 completata inconformitate cu Formularul 12D; informatiile solicitate la punctul III.2.3).a)?capacitatea tehnica si/sau profesionala - resurse umane, privind partea sade implicare in cadrul contractului., 6. Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator.In acest caz se vor prezentadocumentele in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006 si Decl. neincadrare in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006. 1. Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatiipentru executia lucrarilor de constructii similare celor care fac obiectul procedurii, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor. Nu se accepta opratori economici in curs de certificare.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se consideraindeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea sa de implicare., 2. Standarde de asigurare a protectiei mediului. Ofertantul va prezentadocumente/ certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului, conform ISO 14001 valabil la datadeschiderii ofertelor. In cazul unei oferte commune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer