Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari imprejmuire, amenajare si peisagistica incinta sediu CRFPA


Detaliu pentru invitatia numarul 333568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR MEHEDINTI
Numar invitatie: 333568/13.08.2012
Denumire contract: Executie lucrariimprejmuire, amenajare sipeisagistica incinta sediu CRFPA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR MEHEDINTICod fiscal: 23539765, Adresa: STR. SERPENTINA ROSIORI NR. 1, DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0740107672, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SERPENTINA ROSIORI NR. 1, DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220235, telefon: +40 252313120, fax: +40 252313120, persoana de contact: ANI SACEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SERPENTINA ROSIORI NR.1, DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (INVATAMANT)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrariimprejmuire, amenajare sipeisagistica incinta sediu CRFPA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Scopul contractului este executia lucrarilor pentru proiectul " IMPREJMUIRE, AMENAJARE SI PEISAGISTICA INCINTA SEDIU?Valoarea lucrarilor minima estimata este de 337696 lei, (reprezinta valoarea maxima a lucrarilor ce fac obiectul contractului, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).Valoarea lucrarilor maxima estimate este de 344450 lei, (reprezinta valoarea maxima estimatece contine si valoarea posibilelor suplimentari).
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 344, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6700 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelorGarantia de participare se poate constitui prin virament in contul CRFPA Mehedinti nr.RO88TREZ4615036XXX003991 deschis la TREZORERIA Municipilui Drobeta Turnu Severin, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data deschiderii ofertelorGarantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC este conform OUG nr. 34/2006, art.278 indice 1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractuluiGarantia de buna executie se constituie conform art.89 alin.(2) din HG 925/2006, sau prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitateaOfertantul trebuie sa completeze Formularul 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.2.Declaratii privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.3.Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa completeze Formularul 12In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor , respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Aceste certificate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletareaFormular 2A6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Se va prezenta Formularul 2BPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Ordonator principal de credite- Presedinte ANOFM -Cristiana BarbuDirector CRFPA MH? Cantar Maria GeorgetaResponsabil achizitii publice ?Saceanu AniConsilier Juridic? Vizitiu Tina Marilenamembru comisie: Stefanescu Armand Mihaisecretar: Duplea Mihaela Laura 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialDocumentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelorNota: Pentru a fi valabile, documentelevor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?2.Certificate inregistrare persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original , copie legalizata sau in copie certificata "conform cu originalul"insotite de traducerea autorizatain limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 8;Completare Formularul 3Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul ?., Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente, pentru anii 2009, 2010, 2011.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului.Ofertantul va prezenta ultimele 3 bilanturi contabile anuale si anexele la acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Bilanturile contabile in copie lizibila ?conform cu originalul ?, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat675000, 00 lei;Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 aniSe solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economiciIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.(www.bnr.ro)AnCurs mediuLeu-Euro20094, 237320104, 209920114, 3197
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d), In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare.Lipsa a unu sau mai multe documente dintre cerintele de calificare conduce la descalificarea ofertantului, Listalucrarilor executate in ultimii 5 aniCompletare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari executate, Informatii privind experienta similaraSe solicita prezentarea a cel putin unui contract de executie lucrari similare de constructii/instalare garduri ornamentale si de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi, prin care sa se confirme executarea unor lucrari in valoare de minim 337696 lei/contract.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare.Completare Formular nr.4A- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala in copie lizibila ?conform cu originalul ?.- recomandare din partea beneficiarului in copie lizibila ?conform cu originalul ?.- contract de executie in copie lizibila ?conform cu originalul ?., Informatii si/sau nivel(uri) minime referitoare la personal: Resp.CQ autorizat, in dom.constr.pentru imb.funciare; Resp.CQ autoriz., in dom.constr.edil.si de gosp.comunala;Resp.RTE, atestat in dom.constr. pentru imb. func.;Resp RTE, atestat in dom.constr.edil.si de gospod.com.;Sef santier: Ing. constr., vechime mai mare de trei ani si cel putin una lucr.sim.reealizata;In cazul unei asoc.se va prezenta si form.pe intreaga asoc.(cerinta obligatorie)Completare Formular 7 Decl. de disponbilitatePentru cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae ;Certificat de autorizare/Decizie interna, legitimatie valabile, in copie lizibila ?conform cu originalul ?; Contract de munca/servicii/colaborare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?;Diplome/atestate/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie lizibila ?conform cu originalul ?., Utilaj, instal, echip.teh.si lab.necesare ptr indeplinirea stricta a lucrari.Ofert.va face dovada detinerii sub orice forma (propr./contr.deinchiriere/leasing/angajament de punere la disp.)a echip/utilaj./instal apreciate de autorit.contract.ca avand rol hotarator in exec.contr.Ptr lab.de analize si incercari se solic.prez.list.cu incerc.autoriz.care trebuie sa conf.autoriz.incercarilor/determ. specifice lucr. care fac obiectul contract solic.prin caietele de sarcini. Util.si echip.propuse acopera nec.conform extras.de utilaje ofertat corelat cu graf.de exec.propus, cu pers.de exec.alocat.Fiecare ofert.are oblig.de a prez.lista util.necesare la indeplinirea integrala a contract.cu respect.conditiilor din caietele de sarcini, in functie de teh. proprie de exec.Complet.F5-Declaratie privind util., instal., echip.teh";Documente (in copie lizibila ?conform cu orig")priv.dovada detinerii sub orice forma (propr./contr.deinchiriere/leasing/ang de punere la disp)a util, inst, echip th decl.in F5, Informatii privind subcontractantii, In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 IMPUTERNICIRE PENTRU SEMNATARUL OFERTEI Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO 9001:2008.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii EuropeneOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO 14001:2005.Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii EuropeneOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul ofertei = suma pfi, unde pfi = punctajul individual al ofertei pentru factorii de evaluare i (de la A la B) 1. Punctajul (70 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Componenta financiara Pretul total (executie): An=Pretmin/Pretn x 70 , Unde: An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pretmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pretn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 70 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A.Ponderea acestui factor a fost stabilita astfel incat sa reflecte utilizarea cat mai eficienta a fondurilor publice cheltuite in realizarea proiectului.
termenul de executie
30
Descriere: pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor? se acorda astfel: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Tmin/Tn x 30 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B, Tmin = cel mai scurt termen propus si acceptat in luni, Tn = termenul propus de ofertantul n in luni, 30 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Tn va fi exprimat in luni.Tn maxim acceptat este de 6 luni.Ofertele cu un Tn mai mare de 6 luni vor fi considerate neconforme.Ofertele cu un Tn mai mic de 2 luni (considerat ca fiind minim realist) nu vor fi punctate suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer