Achizitie publica - Executie lucrari aferente obiectivului de investitie- Modernizare strada Fagarasului si strada Rapsodiei
Detaliu pentru invitatia numarul 356652
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356652/20.12.2013
Denumire contract: Executie lucrari aferente obiectivului de investitie- Modernizare strada Fagarasului si strada Rapsodiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, parter , sala ghiseelor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, persoana de contact: Stoica Viorela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii nr.1, Sala Mica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente obiectivului de investitie- Modernizare strada Fagarasului si strada Rapsodiei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru LOT 1 ?Modernizare strada FAGARASULUIobiectul contractului include executia urmatoarelor lucrari: -Infrastructura-Suprastructura-Trotuare accese si accese-Marcaje si indicatoare-Retea de canalizare meteorica-Camin termoficarePentru LOT 2 ?Modernizare strada RAPSODIEIobiectul contractului include executia urmatoarelor lucrari: -Infrastructura-Suprastructura-Trotuare accese si accese-Marcaje si indicatoare-Retea de canalizare meteorica-Instalatii iluminat publicValoarea totala estimata a achizitiei este in intervalul: 1.627.160, 10 lei fara TVA si 2.360.115, 1 lei fara TVA , din care : Lot 1-Modernizare str. FAGARASULUI cu val. estimata inintervalul: intre 850.981, 5 lei fara TVA si 1.234.306, 5 lei fara TVA, in care valoarea minima a intervaluluiinclude si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in suma de 76.665 lei fara TVA (reprezentand unprocent de 10 % din valoareacheltuielilor pentru investitia de baza ), precum si costurile legate de organizare de santierLot 2-Modernizare str. RAPSODIEI cu val. estimata inintervalul: intre 776.178, 6 lei fara TVA si 1.125.808, 6lei fara TVA in care valoarea minima a intervaluluiinclude si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in suma de 69.926 lei fara TVA (reprezentand unprocent de 10 % din valoareacheltuielilor pentru investitia de baza ), precum si costurile legate de organizare de santierVal. minima estimata a intervalelor la cele doua loturireprezinta val.estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)Valoarea maxima estimata a intervalelor la cele doua loturireprezinta valoarea minima estimata, suplimentata cu valori delucrari care pot fi achizitionate ulterior in temeiul art.122 lit.j din OUG34/2006 in procent de 50% din valoarea investitiei de bazaOptiuni: Val. contractelor se poate suplimentaconf.art.122 lit.j din OUG34/2006
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 627, 160 - 2, 360, 115 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -LOT 1 ?Modernizare str. Fagarasului -15.000 lei ;
-LOT 2 ?Modernizare str. Rapsodiei -14.000 leiEchivalenta leu/alta valuta se va calcula la cursul BNR corespunzator datei de publicare a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participareSe constituie prin una din formele enumerate de mai jos: a)-virament in contul RO02TREZ0765006XXX000160, deschis la Trezoreria municipiului Oradea, Cod Fiscal: RO 4230487.b)printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada mentionata mai sus;c)depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractanteNota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.-Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: -a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatiade a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala ce se va depune de contractant in acest cont fiind de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.-b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului anexat ? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractuluiIn cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare referitoare la situatia personala trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati.Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/20065.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv , toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica(inclusiv consilieri locali) sunt: - Ilie Bolojan- Primar;
-Mircea Malan si Ovidiu Muresan -Viceprimari;
-Consilieri locali -Unita Lucian ; Ritli Laszlo Csongor; Felea Adrian Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Puscas Cristian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Gal Sorin Calin-Diana Birau ? Dir. Adjunct Directia Juridica-Marc Oltea Diana ?Sef serviciu DirectiaJuridica-Florea Augustin Eduard- Director exec. DirectiaEconomica-Ghitea Mircea ?Director exec. Directia Tehnica-Tent Aurelia ?Director adj. Directia Tehnica-Kadar Iuliana ?consilier Directia Tehnica-Pantis Erika ?consilier Directia Tehnica-Krausz Viorica ?consilier Directia Tehnica-Budurean Cristian ?consilier Directia Tehnica-Bungau Dana ?consilier Directia Juridica-Cos Lacramioara?consilier Directia Juridica-Iuliana kocsis ?consilier Achizitii Publice-Adina Marge ?sef Birou Achizitii Publice-Dan Antoniu ?consilier Achizitii Publice-Doina Romocea?consilier Achizitii PubliceOBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat sau tert sustinator in prevederile art.180, 181 sau 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura.Idem in cazul in care subcontractantul se incadreaza in prevederile art.69^1 Obiectulde activitate al ofertantului/grup de operatori economici sa permita executia tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractuluiPrezentarea de documente doveditoare: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Informatiile din cadrul acesteia sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorsi sa rezulte : Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?. In cazul unui grup de operatori economici codul CAEN trebuie sa corespunda la partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat .2.Atestat ANRE pentru societate corespunzator lucrarilor de instalatii electrice cuprinse in contract, conform art.2. alin (1) dinOrdinul privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic. Atestatul ANRE se solicita doar pentru lotul 2.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Persoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizatsi legalizate conform legislatiei in vigoare.Observatie: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anifiscali 2010, 2011 si 2012, sa fie de : - minim 1.540.000 leipentru LOT 1-minim1.400.000 lei pentru LOT 2-Bilanturile contabile pentru anii2010, 2011 si 2012vizate si inregistrate la organele competente-Fisa de informatii generale-sau alte documente justificative care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si fananciare a ofertantuluiIn cazul unui grup de operatori economici situatia economica si financiarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand susutinerea acordata conform prevederilor art.186 din OUG34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 180, art.181 lita) , c1 si d si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata si ca urmare este obligat sa prezinte urmatoareledeclaratii;
-declaratie privin eligibilitatea , conf. art. 180 din OUG 34/2006-declaratie privind neincadrarea in prevederle art.181 lit.a) , c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. art 69^1 din OUG34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 pentru LOT 1-Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 anide la data limita de depunere a ofertelor care sa ateste : -executiaconf art.14/Ordin 509/20011, in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, constand in lucrari de constructie/modernizare strazi si lucrari de canalizare pluviala in valoare cumulata de minim770.000 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari sau maximdoua, care sa cuprinda lucrarile solicitate in orice combinatie.Pentru echivalenta se va tine contde cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta nr.1 pentru LOT 2-Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 anide la data limita de depunere a ofertelor care sa ateste : -executia conf art.14/Ordin 509/20011, in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, constand in lucrari de constructie/modernizare strazi, lucrari de canalizare pluviala si lucrari de iluminat public in valoare cumulata de minim700.000 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari sau maximtrei, care sa cuprinda lucrarile solicitate in orice combinatie.Pentru echivalenta se va tine contde cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Lista de lucrari +Formular de experienta similara pentru lucrarile solicitate, insotite decertificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiari, din care sa reiasa executia lucrarilor similare solicitate, valoarea acestora, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr.2Inform. ref. la personalul de specialitatede caredispune ofertantul sau al carui angaj.de participare a fost obtinut si care sa cuprindaoblig. urmatorul personal de specialitatePentru LOT 1-1 inginer de drumuri si poduri cu vechime de minim 3 ani in domeniul studiilor solicitate-1 inginer in domeniul lucrarilor de instalatii retele tehnico-edilitare, cu vechime de minim 3 ani in specialitate-1 responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul lucrari de drumuri;
-1 responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul retele edilitare-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, numit prin decizie de conducatorul unitatii ofertante( prezentare decizie)Pentru LOT 2-1 inginer de drumuri si poduri cu vechime de minim 3 ani in domeniul studiilor solicitate-1 inginer in domeniul lucrarilor de instalatii retele tehnico-edilitare cu vechime de minim 3 ani in specialitate-1 ing. energetician cu specializarea instalatii electrice, autorizat ANRE conform Ordin 11/2013-1 responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul lucrari de drumuri;1 responsabil tehnic cu executia atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul retele edilitare-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, numit prin decizie de conducatorul unitatii ofertante( prezentare decizie)-Lista cu personalul de specialitate solicitat la care se anexeazapentru fiecare persoana nominalizata urmatoarele-CV-uri( mai putin pentru RTE si ing energetician autorizat ANRE) in original ;
- copii de pe atestate si legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, cu mentiunea conform cu originalul ;
-copii de pe diplome de studii cu mentiunea conform cu originalul( mai putin pentru RTE si ing energetician autorizat ANRE);
-copii dupa Contract de munca/contract de colaborare cu mentiunea conform cu originalulsau declaratii de disponibilitate/angajamente prezentate in originalprivind implicarea in realizarea contractului.In cazul unui grup de operatori economici capacitatea tehnica si profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/ sau profesionalaprin sustinerea acordata de o terta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinereade care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocateNOTA: In cazul in care pentru ambele loturi este declarat castigator acelasi ofertantsi acesta a prezentat in cadrul ofertei acelasi personal de specialitate , ofertantului respectiv i se va solicita inainte de a fi declarat castigator sa faca dovada ca dispune de resursele umane /tehnice si materiale necesare indeplinirii simultane a contractelor aferente celor doua loturi, prin prezentarea unui grafic din care sa reiasa alocarea resurselor., Cerinta nr.3 la ambele loturiInformaii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi (specializarea acestora, precum si informatii privind tipul lucrarilor ce vor fi executate de subcontractant), Cerinta nr.4 la ambele loturiDeclaratie referitoarela utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru realizarea contractului(dotare proprie, inchiriere) precum si obligativitateaasigurarii unei statii de mixturi asfaltice in dotare proprie, inchiriere sau aunui contract de furnizarepentrumixturi asfaltice si asigurarii unuilaborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, in proprietate sau chirie, sau un contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse si care respecta prevederile art.15 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii si Regulamentul de autorizare al laboratoarelor de analize si incercari in constructii aprobat prin HG 808/2005Daca operatorul economicnudetine in proprietate un utilaj/echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere /comodat etc sepermite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie (angajament de punere la dispozitie) conform Ordin 509/2011 Se vor prezenta documente/ certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/2008 valabil la data limita de depunere aofertelor pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractului(lucrari de constructiidrumuri, lucrari de canalizari silucrari de instalatii pentru iluminat public unde este cazul)In cazul asocierii, certificatul ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor , va fi prezentat defiecare asociataferent categoriilor de lucrari pe care le va executa in cadrul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 12:08