Achizitie publica - Executie lucrari aferente obiectivului de investitii ?Restaurarea si reamenajarea promenadei si a spatiilor verzi din zona Vraja Marii-Cazinou-PortTomis?;
Detaliu pentru invitatia numarul 321893
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321893/15.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari aferente obiectivului de investitii ?Restaurarea si reamenajarea promenadei si a spatiilor verzi din zona Vraja Marii-Cazinou-PortTomis?;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241488157, fax: +40 241488924, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente obiectivului de investitii ?Restaurarea si reamenajarea promenadei si a spatiilor verzi din zona Vraja Marii-Cazinou-PortTomis?;
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari aferente obiectivului de investitii ?Restaurarea si reamenajarea promenadei si a spatiilor verzi din zona Vraja Marii-Cazinou-Port Tomis?;Se vor executa urmatoarele categorii de lucrari pe obiecte: 1. Amenajare teren (lucrari pregatitoare si lucrari de terasamente);2. Amenajari pentru protectia mediului;3. Investitia (lucrarea) de baza: - Reparare si refacere zid de sprijin- Alee de promenada- Alei pietonale in parc- Cabine de paza- Mobilier Urban- Retele edilitare4. Organizare de santier;
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 857, 062.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 237140 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta (cod fiscal 4785631) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de lucrari fara TVA.Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A..IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A- declaratie privind eligibilitatea;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinO.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare in original a formularului B? Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala).2. In cazul in care ofertantul este sustinut la capacitatea economica-financiara sau la capacitatea tehnica si/profesionala de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice / fizice romane? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a fost depus in copie.? Atestat ANRE de tip B pentru ?Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV? eliberat de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea Energiei (ANRE) conform Ordinului ANRE nr. 24/2007, cu modificarile si completarile ulterioare;Atestatul ANRE de tip B, valabil la data deschiderii ofertelor, se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1. Cand se depune oferta comuna, asociatii vor prezenta documentele care atesta capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. In cazul in care se subcontracteaza lucrarile pentru care se solicita autorizarea ANRE specificata mai sus, subcontractantul va prezenta atestatul ANRE de tip B daca executa in totalitate aceste lucrari.Persoane juridice / fizice straine? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici;, Cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 23.000.000 lei fara TVA;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta minima de calificare: Ofertantii vor prezenta un contract insotit de documente (certificari) din care sa reiasa ca, in ultimii cinci ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, au fost executate lucrari de natura si complexitate similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, in valoare de cel putin 11.800.000 lei fara TVA;In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de cinci ani de la termenul limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice inclusiv cu informatii privind laboratoarele de specialitate, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Cerinta minima de calificare: Din cadrul personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica vor face parte si: a). Responsabil/Responsabili tehnic/tehnici cu executia (RTE) in domeniile: ?Constructii rutiere, drumuri? , ?Constructii edilitare si de gospodarire comunala? si ?Instalatii electrice? ;b). Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor ce fac obiectul achizitiei (se va prezenta Decizie interna de numire in copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?);, Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului (de ex. - responsabilul tehnic cu executia-RTE) nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, specializarea acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Standarde de protectie a mediului ? 14001.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. Documentatia de atribuire este atasata acestei invitatii de participare si se poate descarca de la adresa de internet www.e-licitatie.ro;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 15:43