Achizitie publica - Executie lucrari aferente obiectivului ,,INFIIN?ARE ZONE DE AGREMENT ?I RELAXARE PE TERENUL AFERENT ANSAMBLULUI DE LOCUIN?E APAR?INAND DOMENIULUI PUBLIC AL ORA?ULUI FLAMANZI ?
Detaliu pentru invitatia numarul 321949
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321949/14.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari aferente obiectivului , ,INFIIN?ARE ZONE DE AGREMENT ?I RELAXARE PE TERENUL AFERENT ANSAMBLULUI DE LOCUIN?E APAR?INAND DOMENIULUI PUBLIC AL ORA?ULUI FLAMANZI ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FLAMANZI (Primaria Orasului Flamanzi)Cod fiscal: 3372173, Adresa: ORAS FLAMANZI, Flamanzi, Telefon: 0745057921, Fax: 0231552626
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS FLAMANZI, Flamanzi, Romania, cod postal: 717155, telefon: +40 231552351, fax: +40 231552626, persoana de contact: Primaria Flamanzi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei orasului Flamanzi, str. Dimitrie Iov, nr. 284, sala de sedinte a Consiliului local Flamanzi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente obiectivului , ,INFIIN?ARE ZONE DE AGREMENT ?I RELAXARE PE TERENUL AFERENT ANSAMBLULUI DE LOCUIN?E APAR?INAND DOMENIULUI PUBLIC AL ORA?ULUI FLAMANZI ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari aferente obiectivului , ,INFIINTARE ZONE DE AGREMENT SI RELAXARE PE TERENUL AFERENT ANSAMBLULUI DE LOCUINTE APARTINAND DOMENIULUI PUBLIC AL ORASULUI FLAMANZI?.
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 714, 721.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei = 14.000, 00 lei, (50% -pt IMM).Perioada de valabilitate = 90 zile, care se va raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constit. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. - Garantia de participare se poate constitui si prin: a)ordin de plata, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) depunerea unei sume in numerar la casieria Primariei orasului Flamanzi; -Contravaloarea garantiei se poate vira in contul nr. RO31TREZ1165006XXX000262 deschis la Trezoreria Botosani, CUI 3372173, Orasul Flamanzi, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
GBE: 10% din val.fara TVA a contr.(5% din val.fara TVA a contr., pentru I.M.M).Se poate constit.printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract. - Scrisoare de garantie bancara prezentare formular15 - aceasta trebuie depusa in original si constituie anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care execut.are oblig.de a deschide un cont distinct la disp.A.C. la unit.Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent in adm.acestuia.Suma care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contr.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in DA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura de atribuire, sunt: Constantin PITORAC ? primar, Dan OLOERIU ? viceprimar, Dan REBENCIUC ? responsabil achizitii publice, Aurelia IFTODI ? contabil sef, Mariana MIULESCU ? consilier juridic, Lenuta AIRINEI ? viza C.F.P.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sauCazier judiciar /certificat echivalent;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ; Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sauechivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Monitorizarea AchizitiilorPublice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;aceasta va fi insotita de un numar maxim de 3 (trei) contracte de lucrari care confirma executarea lucrarilor si a caror valoare cumulata este de cel putin 700000 lei fara TVA. Contractele de lucrari vor avea ca obiect Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi/parcurilor.2)Experienta similara3)Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;4) Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ., 5)Declaratie privind Persoanele responsabile pentru executia lucrarilor in scopul indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: sef de lucrare, Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii drumuri; responsabil cu controlul calitatii; Persoana cu studii de specialitate in domeniul horticulturii; specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca (SSM);6)Lista nominala cu personalul muncitor de specialitate ;7)Daca este cazul, Informatii privind subcontractantii, asociatii. 1.Standarde de asigurare a calitatii - Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu sistemul de management al calitatii (ISO 9001/2008), pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului, emise de catre organisme specializate in domeniu, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 12:49