Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI AFERENTE PROIECTULUI ,, MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLAE DE PE TERITORIUL COMUNEI FLORESTI-STOENESTI, JUDETUL GIURGIU'


Detaliu pentru invitatia numarul 341931
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Florest - Stoienesti (Primaria)
Numar invitatie: 341931/21.01.2013
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI AFERENTE PROIECTULUI, , MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLAE DE PE TERITORIUL COMUNEI FLORESTI-STOENESTI, JUDETUL GIURGIU'
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Florest - Stoienesti (Primaria)Cod fiscal: 5123799, Adresa: Comuna Florest Stoienesti str.1 Decembrie 1918 nr.123, Floresti-Stoenesti, Telefon: 0246/256258, Fax: 0246/256005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Florest Stoienesti str.1 Decembrie 1918 nr.123, Floresti-Stoenesti, Romania, cod postal: 087078, telefon: +40 246256258, fax: +40 246256005, persoana de contact: Constantin DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Floresti-Stoenesti, sat Stoenesti, str. 1 Decembrie 1918, nr. 123, jud. Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI AFERENTE PROIECTULUI, , MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLAE DE PE TERITORIUL COMUNEI FLORESTI-STOENESTI, JUDETUL GIURGIU'
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploata?iile agricole de pe teritoriul comunei Flore?ti Stoene?ti, jude?ul Giurgiu?.Tronson 1, intre DJ 404 si DC 1484144mNume drum De la Pana la LungimeDE A1/404 0 4+144 41444144Tronson 2, intre Dc 148 si DJ 401A3734mNume drum De la Pana la LungimeDE A1/404 4144 7878 37343734Total7878Nota: Nu se accepta oferte partiale ale proiectului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 111, 362 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare-62.200 lei.1.Garan?ia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legi de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in favoarea A.C. pentru valoarea de 62.200 lei si un termen de valabilitate de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor(F19)in contul RO91TREZ3222145020401XXX deschis la Trez.Bintin Vale, beneficiar Com.Flore?ti Stoene?ti, confirmat de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor.Garan?ia de participare poate fi depusa ?i la casieria AC.b)In cazul asocierii garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.c) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.Ofertantii pot constitui garantia de participare conform art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, in aceasta situatie au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM.Se va atasa Formularul 20completat. d). In cazul asocierii, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM.e). Modalitatea de restituire a garantiei de participare conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006.Garan?ia de participare se calculeaza ca procent din valoarea estimata a contractului (3.111.362 lei)?i nu din valoarea care include ?i cheltuielile diverse ?i neprevazute.NOTA: Pentru persoanele juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autorizata in limba romana Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA).Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) ACva restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declara?ie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere aofertelor.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura. Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanelejuridiceromane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care de?in func?ie de decizie in cadrul Autorita?ii Contractante in ceea ce prive?te procedura de atribuire sunt : -Primar ? Constantin Dumitru- Secretar Paraschiv Ilie- Contabil Paun Marian- Membrii comisiei de evaluare: Iva?cu Marin, Craciun Monica, Salomia Marius, Drugea Cristian, Popescu Elena, Codreanu Stelu?a-rezerva- Membrii consiliului local: Antonescu Gheorghe Gioni, Caloian Gheorghe, Ciurel Grigore, Crancea ?tefan, Dragu?inoiu Constantin, Drugea Vasilica, Lazar Constantin, Malusparteanu Florin, Marin Florin, Ni?escu, Marius, Pandele Maximilian, Paraschiv Mihaela, Sararu Vasile, State CorneliuModalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraModalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (Declara?ie privind calitatea de participant la procedura) completat. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. CUIc. sediul social, sedii secundared. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniul de activitate principale si secundareg. situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert., Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.200.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE : Curs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 leiCurs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 leiCurs mediu anual 2009- 1 euro= 4, 2372 leiCifra de afaceri se calculeaza la valoarea estimata a contractului (3.111.362 lei), nu la valoarea care include ?i cheltuielile diverse ?i neprevazute.Nota: 1. Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? din fiecare an de raportare sa fie apropiat de 100% (peste 90%), A.2) Op. econ. trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute cel putin 40% din lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel op.ec. trebuie sa faca dovada ca la momentul depunerii ofertelor, are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de min. 1.037.120 lei (aprox. 40% din val. estimata a contr.), pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pentru primele 3 luni de la data ordinului de incepere
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacit.tehn/ prof. poate fi sustinuta si de tert., Cerin?a nr. 1A.1) in ultimii 5 ani a executat si finalizat minim un contract de lucrari similare de o valoare cumulata de min.3.100.000 lei (fara TVA) sau echiv.in EURO la cursul mediu BCE din anii in care sunt incheiate contractele de lucrari.Curs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 leiCurs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 leiCurs mediu anual 2009- 1 euro= 4, 2372 leiCurs mediu anual 2008-1 euro=3, 6826 leiCurs mediu anual 2007- 1 euro= 3, 3372 leiPt. fiecare contract de lucrari declarat ca experien?a similara, se vor ata?a: - certificari de buna executie sau pr.vb de receptie finala sau procese verbale pentru lucrari receptionate partial sau procese verbale la terminarea lucrarilor ( conform art. 14 ? Ordinul ANRMAP 509/2011).- recomandari, din partea beneficiaruluiLa experien?a similara se va lua in calcul valoarea estimata a contractului (3.111.362 lei)?i nu valoarea care include ?i cheltuielile diverse ?i neprevazute., A.2) Operatorul economicva dovedi ca are in proprietate/ dispune de echipamentele, utilajele mentionatein Formularul 8- Excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator)- Autogreder- Vibrator de interior pentru beton ac?ionat electric- Compactor static autopropulsat cu rulouri(val?uri)- Compactor static autopropulsat pe pneuri- Repartizator finisor mixturi asfaltice motor termic fara palpator- Autogudronator- Ma?ina de trasat benzi de circula?ie motor ardere interna- Autocisterna cu dispozitiv de stropire cu m.a.j.- Macara pe pneuri- Incarcator frontal pe pneuri- Sta?ie de betoane- Autobasculante ? min euro 3- AutobetonieraPentru utilajele / echipamentele / autovehicule declarate in Formularele nr.8 ca fiind ?in proprietate?, se vor ata?a extrase din listele de inventar, facturi sau contracte de vanzare ? cumparare din care sa rezulte dreptul de proprietate asupra acestora.Pentru utilajele/echipamente declarate in Formularul nr.8 ca fiind ?in ch, Cerin?a nr. 3A.3. Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfa?urare., A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii contractului: - 1 ?ef ?antier ? cu studii univ. de lunga durata? specializarea drumuri si poduri -cu experienta in cel putino inv. similara- 1 RTE in domeniul constructii de drumuri si poduri- 1 resp. SSM- 1 responsabil cu asigurarea/controlul calita?ii, in dom.constr. de drum.si pod- Personal muncitor de specialitateMentiunile din CV-trebuie confirmate cu diplome, autorizatii, atestate, certificate, decizii, dispozitii, etc.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii, autorizatii, atestate, legitimatiisau certificate de calificare.Dovada experien?eiprofesionale se va face cu decizii denumire si/sauadeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia.Dovada rela?iei contractuale cu ofertantul se va face cu: CIM, contract de prestari servicii, etc. Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contr., valabilla data limita de depunere aof.Cerinta nr.2A.2) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 14001 sau echivalent, in dom. care face obiectul contr., valabil la data limita de depunere a of.Nota: In cazul in care exista asoc. toti op. ec. implicati trebuie sa detina aceste certif. sau echiv.NOTAPentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardelesolicitate nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraa)cel mai scazut pret -60 de pct;b) pt. alt pret decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x): P of. fin.x= (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 60 pct.
2. Durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: a. pt. durata exec.cea mai mica (Tmin)- max. 30 pct; (dar nu mai mica de 3 luni) b. pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 9 luni): Pdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct. Pentru odurata mai mica de 3 luni - Nu se va puncta suplimentar. Pentru o durata mai mare de 9 luni - Oferta va fi declarata neconforma.
3. perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: a. per. garant. a lucr.exec.cea mai mare (Gmax) (dar nu mai mare de 60 de luni) -10 pct;b. per. garant. a lucr.mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni ? per. de monitorizare): P dur. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 10 pctPentru operioada de garantie mai mica de 24 luni - Oferta va fi declarata neconforma.Pentru o perioada de garantie mai mare de 60 luni - Nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer