Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului ?Amenajarea complexului muzeal Golesti ? reabilitarea, conservarea si punerea in valoare?


Detaliu pentru invitatia numarul 356876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 356876/13.01.2014
Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului ?Amenajarea complexului muzeal Golesti ? reabilitarea, conservarea si punerea in valoare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110035, Registratura-parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110035, camera 180, etaj IV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului ?Amenajarea complexului muzeal Golesti ? reabilitarea, conservarea si punerea in valoare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajarea, reabilitarea, conservarea si punerea in valoare a complexului muzeal Golesti pentru valorificarea resurselor locale si cresterea calitatii serviciilor turistice in zona centrala a judetului Arges.Valoarea estimata (fara TVA)este de 8213458.00 lei, din care cheltuieli diverse si neprevazute 1368910.00 lei, reprezentand 20% din valoarea estimata de executie a contractului fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 213, 458 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 135000 lei. Garantia de participare se constituie in conf. cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprob. normelor de aplicare a prev. referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- virament bancarin favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, RO34TREZ0465006XXX000183 deschisa la Trezoreria Municipiului Pitesti.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma stabilitaconform art. 2781*) alin. (1), din OUG 34/2006In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.18)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006- Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelorPentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 );
- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii catre bugetul local sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11, alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Presedinte CJ Arges: Constantin Nicolescu; Vicepresedinti: Polexe Constantin, Tecau Grigore Florin; Consilieri Judeteni: Bica Danut, Bratu Ion Gabriel, Clipici Marian, Cocaina Mihai Andrei, Diaconescu Nicolae Nicusor, Dobrea Maria, Enache Valentin- Viorel, Fulga Marian, Glisca Ion, Dumitrache Radu, Jinga Valerian, Lazar Ion ?Cornel, Manu Constantin Dan, Marasoiu Dorin, Mihailescu Vasile, Moise Dumitru, Nicolaescu Marius- Florinel, Postelnicescu Marius- Dorel, Prunaru Iulian, Sandu Elena, Serban Constantin, Sirbu Gheorghe, Soare Florinel- Leonard, Sofianu Narcis Ionut, Szakacs Mihai, Tica Manuel, Vasilescu Mihail, Velcea Nicolae, Vladau Daniel, Voicu Vasile Dorin, Zevedei Denisa Elena, Stefan Adrian; Secretar judet: Raducanu Viorica; Administrator public: Pena Florian; Aparat propriu CJ Arges: Voicu Constantin, Ciobanu Simona Alisa, Istratescu Elena Dana, Stoicea Alin Mihail, Oprescu Ileana Doina, Mercea Codruta Lavinia, Mocanu Eugenia Carmen, Stan Elena, Stoica Iulia Marilena, Stoenescu Roxana Mariana, Ciocanau Niculina, Turcanu Sorin, Radulescu Eliza Mihaela, Dumitru Nicusor, Durdui Marinel, Gheorghe Aurelian, Dejanu Iustin, Mara Emil Codrut, Raboj Calinescu Alin, State Diana, Bratu Lucia Roxana, Ionescu Constanta Claudia, Negrilescu Adrian, Vasile Nicoleta, Voicu Olteanu Cristina;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, semnata de reprezentantul legal al ofertantului ? (Formularulnr. 7), original.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.8 ).Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: -Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii pentru partea de contract pe care o vor executa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 12.000.000 lei.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv si anume: 2011 ? 4, 2379 lei/euro;2012 ? 4, 4560 lei/euro.2013 ? 4, 4176 lei/euro., I. Bonitate/acces la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze faptul ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru minim 2 luni de derulare a contractului, in valoare de1.521.011 lei, separate de alte angajamente pe care le are prin alte contracte., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 9A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract/maxim trei contracte care sa aiba ca obiect executarea de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 6.000.000 lei.Cursul leu/valuta avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: - pentru 2009 ?4, 2399 lei/euro, - pentru 2010 ?4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 ?4, 3282 lei/euro, - pentru 2012 ?4, 4560 lei/euro.- pentru 2013 ? 4, 4176 lei/euro.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pot fi depuse in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii, , iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., PersonalOp. ec.particip la proced.tb. sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (pers. de specialitate si experti responsabili pt. implementarea contractului).Este obligatoriu ca ofertantii sa faca dovada ca vor aloca pentru derularea contractului cel putin urmat.categ.de personal: 1. Specialist / expert atestat M.C.P.N. specializarea E, domeniul 1 - restaurare arhitectura, specializare solicitata conform Ord.nr. 2495/2010 pt.aprob.Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice;2. Specialist / expert atestat M.C.P.N., specializarea E, domeniul 4 - consolidare /restaurare structuri istorice, specializare solicitata conform Ord.nr. 2495/2010 pt.aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice;3.Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 9 - Conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura, specializarea E ? executare lucrari, specializare solicitata conform Ord.nr. 2495/2010 pt.aprob. Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice;4.Specialist/Expert atestat M.C.P.N. in domeniul 8 - Restaurare lemn, specializarea E ? executare lucrari, specializare conform Ord.nr. 2495/2010 pt.aprob. Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice;5.Specialist / expert atestat M.C.P.N., specializarea E, domeniul 5 - inginerie instalatii, specializaresolicitata conform Ord.nr. 2495/2010 pt.aprob.Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice;6.Coordonator lucrareexperienta prof. dovedita prin particip.la cel putin un proiect similar, specializare solicitata in directa legatura cu acest obiect si va coordona lucrarile care fac obiectul contractului;7. Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MCPN specializarea E; domeniile 1-restaurare arhitectura; 4-inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice. Prezenta responsabilului tehnic cu executia atestat este cf. art. 23, litera c din L.nr. 10/1995 privind calitatea in c-tii.8. Responsabil control tehnic de calitate in constructii, desemnat prin decizie interna, cf.prev. Hot.nr. 766 din 21.11.1997 pt.aprob. unor regulamente privind calitatea in constructii, actualizata.9. Responsabil cu protectia muncii ? cu decizie de numire/dispozitia interna (conform HG 300/2006). In vederea asig.cond.de securitate si sanatate in munca si pt. prevenirea accidentelor si a bolilor profesionale, angajatorul are obligatia sa obtina autorizatia de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca, inainte de inceperea oricarei activitati conform art. J din Norma metodologica de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006. Angajatorul are obligatia de a asigura cf. art. 23 din Norma metologica de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 serv.intern de prevenire si protectivesau serv. extern de prevenire si protective cf. art. 28 din Norma metodologica de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, toate aceste pers. fiind abilitate cf.prev. legale in vigoare. Cerintele minime de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca pot fi de nivel mediu sau superior cf. art 47 din Norma metod de aplic. a prev. Legii securitatii in munca nr. 319/2006.Specialistii/Expertii atestati MCPN nominalizati in Lista pers. cheie, care poate fi mobilizat pt.executia contractului, pot ocupa mai multe poz.Competentele in activ specifice ob. contractului demonstrate de pers.alocat, vor fi probate prin copii ale diplomelor/atestatelor/calific., Utilaje/DotariOfertantii vor face dovada ca dispun de suficiente utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului, cu respectarea prevederilor tehnice in vigoare. Numarul acestora va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor/facilitatilor.Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 12 - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante.Ofertantii vor prezenta o lista comuna (in cazul asocierii) cu toate echipamentele propuse pentru implementarea contractului.Lista de echipamente propusa de Ofertant va deveni parte a Contractului de Lucrari, Ofertantul avand obligatiade a pune la dispozitia Proiectului ? echipamentele pe care le declara a fi disponibile pentru contract., Informatii privind asocierea operatorilor economiciForma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul asocierii mai multor operatori economici oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica si va prezenta contractul asocierii autoritatii contractante.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa un formular cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 9B al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o indeplineste, Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
garantia acordata lucrarii
10
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer