Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului "Consolidare si modernizare Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita"
Detaliu pentru invitatia numarul 343927
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343927/15.03.2013
Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului "Consolidare si modernizare Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI SOTANGACod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013, persoana de contact: Cristina Zoie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, comuna Sotanga, judet Dambovita, Romania, cod postal: 137430,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului "Consolidare si modernizare Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice existente pentru Executie lucrari aferente proiectului: ?Consolidare si modernizare, Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita?Valoarea estimata a contractului este de 4.066.989 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv 324.914 lei fara TVA.Procentul de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 8, 89%.Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele va include valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 066, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 74.800 lei1. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;3. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ27124650271XXXXX ? Trezoreria Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.4. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere ofertelor;5. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .6. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.7. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta ca retine contestatorului o parte din garantia de participare in conformitate cu prevederile art.2781din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 %, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.c) ACva restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii condi?iilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere ? Formularul nr. 19 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declara?ia va fi insotita de Anexa 1 in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu con?inutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art. 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? ?i vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5.Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate/?tampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Fromularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al firmei si alreprezentan?ilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 lit. a), lit.c)1 si lit d) din OUG nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata si traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care de?in func?ie de decizie in cadrul Autorita?ii Contractante in ceea ce prive?te procedura de atribuire sunt : Primar: ec.Constantin StroeSecretar: jr. Floarea PopescuContabil: ec. Camelia Elena PlesaMembrii consiliului local: Negoescu Viorica, Tanase Marian, Zegheru Ion, Spinu Pojor, Visan Nicolae, Bucaloiu Mariana Mihaela, Orbeci Sebastian, Verzea Luminita Gabriela, Treica Iosif, Dinescu Ion Octavian, Banica Damian, Negrea Vasile, Ene Ion, Arsene Sorin Dan, Chioveanu Gheorghe.Modalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006, completat in original.Formularul nr. 4 ? Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006 se solicita si subcontractantului/tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 - Declara?ie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ORC, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrarec. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniile de activitate - principal si secundareg. situatia actuala a societatii (faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata efectiva de executie a investitiei
20
Descriere:
perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 09:47