Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului "Consolidare si modernizare Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita"


Detaliu pentru invitatia numarul 355154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI SOTANGA
Numar invitatie: 355154/28.10.2013
Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului "Consolidare si modernizare Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI SOTANGACod fiscal: 4344570, Adresa: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Telefon: 0245229013, Fax: 0245229013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, sotanga, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013, persoana de contact: Cristina Zoie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Constantin Brancoveanu, nr. 373, comuna Sotanga, judet Dambovita, Romania, cod postal: 137430, telefon: +40 245229013, fax: +40 245229013
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului "Consolidare si modernizare Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice existente pentru Executie lucrari aferente proiectului: ?Consolidare si modernizare, Scoala nr. 2, comuna Sotanga, judetul Dambovita?Valoarea estimata a contractului este de 4.066.989 lei fara TVA si cuprinde si valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.Cuantumul estimat al cheltuielilor diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, este de 324.914 lei, fara TVA, reprezentand 8, 89%, din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 066, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 74.800 lei2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO39TREZ27124650271XXXXX ? Trezoreria Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.5. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere ofertelor;6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 19 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. IMM beneficiazade reducere cu 50%.7. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.8. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta ca retine contestatorului o parte din garantia de participare in conformitate cu prevederile art.2781din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 %, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.2.Modul de constituire: a) prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.b)printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.c)Autoritatea contractanta va restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.Ofertantii care vor constitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 19 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere ? Formularul nr. 18 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de Anexa 1 in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art. 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor, cu exceptia certificatelor constatatoare si a celor fiscale.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5. Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate/stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Fromularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completat in original.OBS! Formularul nr.1 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul).B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al firmei si alreprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 lit. a), lit.c)1 si lit d) din OUG nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata si traducere autorizata in limba romana.Nota: In masura in careprocedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, se poate depune o declaratie pe proprie raspundere - Formularul nr. 18 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare, insotit de anexa 1 portivit art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : Primar: ec.Constantin StroeSecretar: jr. Floarea PopescuContabil: ec. Camelia Elena PlesaMembrii consiliului local: Negoescu Viorica, Tanase Marian, Zegheru Ion, Spinu Pojor, Visan Nicolae, Bucaloiu Mariana Mihaela, Orbeci Sebastian, Verzea Luminita Gabriela, Treica Iosif, Dinescu Ion Octavian, Banica Damian, Negrea Vasile, Ene Ion, Arsene Sorin Dan, Chioveanu Gheorghe.Modalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006, completat in original.Formularul nr. 4 ? Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006 se solicita si subcontractantului/tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ORC, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrarec. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniile de activitate - principal si secundareInformatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre tertul sustinator: -Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, -Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, -Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, -Formularul 27 - Angajament tert sustinator financiar., Cerinta nr. 1A.1) Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 7.000.000 lei sau echivalentul sumei in valuta la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Modalitatea de indeplinire: B.1.a) Se va atasa Formularul nr.6 -Informatii generale, completat in original.Pentru echivalenta leu/valuta se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii: 2012;2011;2010Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilant contabil, contul de profit si pierdere si anexele sale, vizate ?i inregistrate la organele competente, pe ultimii 3 ani, saudupa orice alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate mai sus, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine clara a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr. 2A.2.)Opearatorii economici trebuie sa faca dovada ca inainte de inceperea lucrarilor, vor incheia o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.Modalitatea de indeplinireB.2.1.)Se va atasa o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ca, in cazul in care va fi declarat castigator va incheia un contract de asigurare a lucrarilor, inainte de inceperea lucrarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica/profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c 1, d din OUG 34/2006, - Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, -Formularul nr. 28 -Angajament privind sustinerea tehnica privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica cu anexa - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, -Formularul nr. 29 ? Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, cu anexa ? Declaratie privind personal de specialitate care va avea rol esential pentru indeplinirera contractului de achizitie publica., Capacitatea tehnicaCerinta nr. 1A.1) Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 3.740.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avuteinvedere la incadrarea in pragul valoric impus.Modalitatea de indeplinire: B.1.a) Se va atasa Formularul nr.7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si anexa, completat in original.Pentru echivalenta leu/valuta se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii: 2012;2011;2010; 2009; 2008Pentru fiecare contract de lucrari declarat ca experienta similara, se vor atasa: - certificari de buna executie: procese verbale de receptie finala sau procese verbale pentru lucrari receptionate partial sau procese verbale la terminarea lucrarilor ( conform art. 14 ? Ordinul ANRMAP 509/2011) sau recomandari, din partea beneficiarului, sau orice act doveditor indeplinirii cerintei., Cerinta nr. 2A.2) Op. ec. va dovedi ca are in proprietate/ dispune de cel putin urmatoarele echipamentele/ utilajele/autovehicolele1. Excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator)2. Compactor static autopropulsat cu rulouri3. Betoniera4. Vibrator de interior pentru beton5. Pompa pneumatica de beton6. Automacara7. Schela metalica8. Autobasculanta9. Masina aplicat tencuieli universal sau microbetonmentionate si in Formularele C8 si C9 din cadrul proiecului tehnic.Modalitatea de indeplinire: B.2.a) Se va atasa Formularul nr.8 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.B.2.b) Pentru utilajele / echipamentele / autovehicule declarate in Formularul nr.8 ca fiind ?in proprietate?, se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Extras din lista de inventar a obiectelor din dotare, sau orice alte documente din care sa reiasa dreptul de proprietate asupra acestora.B.2.c.) Pentru utilajele/echipamente declarate in Formularul nr.8 ca fiind ?in chirie?/ ? comodat?/ ? alta forma de folosinta?se va atasa copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie din partea locatorului, precum si orice alte documente din care sa rezulte dovada punerii la dispozitie a respectivelorechipamente/ utilaje / autovehicule. Pentru utilajele care nu sunt in proprietate se permite prezentarea unui angajament depunere la dispozitie a respectivelor utilaje., Cerinta nr. 3Ofertantii trebuie sa indice faptul vor tine cont de obligatiile legale referitoare la protectia mediului.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa: - Formularul nr. 23 -Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei referitoare la protectia mediului., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 1A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii contractului: - 1 sef de santier ? studii superioare in inginerie ? specializarea constructii civile, industriale si agricole- 1 RTE in domeniul constructii civile, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor, -1 resp. SSM- 1 responsabil cu controlul calitatii, in domeniul constructiilor civile cu studii superioare tehnice- Inginer - specializarea instalatii cu studii super.tehnice- Personal muncitor de specialitate.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: -Formularul nr.9 - Informatii generale privind angajatii-Formularul nr.10 - Personal ce va fi angajat in contract-Formularul nr. 11? Angajamentul ofertantului privind resursele umanePentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in cadrul formularului nr. 10, cu exceptia Responsabilului tehnic cu executia, se va atasa Formularul nr. 12 ? Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original.Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate in Formularul nr. 10, si toate celelalte cerinte precizate de formular.Mentiunile din CV-trebuie confirmate cu diplome, autorizatii, atestate, certificate, decizii, dispozitii, etc.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii, autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate de calificare.Dovada experienteiprofesionale se va face cu decizii denumire si/sauadeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia.Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: CIM, contract de prestari servicii, etc. sau angajament de participare.In cazul in care se depune angajament de participare pentru personalul care nu este angajat, Autoritatea contractanta va solicita operatorului economic declarat castigator sa incheie contract/contracte individuale de munca/contract de prestare servicicii/contract de colaborare cu persoanele propuse.Documentele depuse de ofertant pentru indeplinirea cerintelor mai sus mentionate vor contine mentiunea ?Conform cu originalul?.- Formularul nr. 13 - Angajament in nume personalPentru Responsabilul tehnic cu executia se solicita certificatul de atestare valabil la data limita de depunere a ofertelor si angajamentul in nume personal, Formular nr. 13.Observatie: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantiiCerinta nr. 1A.1)In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: -Formularul nr. 4: Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006.- Formularul nr.14: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii: Cerinta nr. 1A.1.)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: - Formularul nr. 4 - Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006.- Formularul nr. 15: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Acordul de asociere (Formularul nr. 16), in original sau copie legalizata din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.- Formularul nr. 17 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuireMentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Se solicita ca fiecare asociat sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, se cumuleaza.Cerintele privind standardele de calitate si de protectia mediului se indeplinisc individual de fiecare membru al asocieriii pentru partea din contract pe care o realizeaza( conform Ordin 509/2011 anexa 2). Cerinta nr. 1A.1.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: -copie lizibila dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 2A.2.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in unctie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Modalitatea de indeplinire: B.2) Se va atasa: - copie lizibila dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata efectiva de executie
20
Descriere: componenta tehnica
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer