Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului cu finantare prin FEADR in comuna Brodina, judetul Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 305108
Comuna Brodina (Primaria comunei Brodina)
Cod de identificare fiscala: 4535635
Adresa: comuna Brodina judetul Suceava, Brodina
Telefon: 0230566522
Fax: 0230566522
Denumire invitatie: Executie lucrari aferente proiectului cu finantare prin FEADR in comuna Brodina, judetul Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executia obiectivelor de lucrari 1 ? Modernizare drumuri comunale si pod peste paraul Ciumarnariu, 2 ? Prima infiintare a sistemului centralizat de alimentare cu apa, 3 -Retele de canalizare si statie de epurare, 4 ? Centru de asistenta dupa programul scolar tip «After School»
Stare procedura: Suspendata(din 04.10.2011 18:30)
Data publicarii: 15.07.2011 12:38
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sat Brodina, comuna Brodina, judetul Suceava, cp 727060, tel/fax 0230-566522.
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Brodina - Sat Brodina, comuna Brodina, judetul Suceava, cp 727060, tel/fax 0230-566522.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Valoare estimata: 9, 165, 511 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cifra medie anuala de afaceri pt act de constr pe ultimii 3 ani min 18.000.000 lei, Demonstr ca op are resurse reale, rezervate/blocate pentru finantarea partiala a pr în valoare de 2.749.653 lei, valab 90 zile. Finalizarea in ultimii 5 ani de lucrari: infr transp si pod cu val min 4.800.000 lei; retele de alimentare cu apa cu valmin 1.000.000 lei, retele de canalizare si statie de epurare cu val min 2.560.000 lei, constr. cladiri cu val min 700.000 lei. Se accepta prezentarea (pt fiecare ob in parte) a max 2 contract ale caror val insum sa fie min pragurile impuse. Dovada detinerii a minim de dot, echip tehnice. Cerinte min pers de spec: coord de lucr CFDP, coord lucr CCIA, coord lucrinstalatii, hidrotehnica, RTE dom I, dom II, dom IX; CQ drum, CCIA, lucr si retele de alim cu apa si canal, CQ prod pt constr, pers cu atrib pt ment sist de asig a calit; atestari spec: ANRE, AFER, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv, implem si ment sist de managem al sec operat pt ex lucr.
Gratuit, din SEAP. Garantia de participare la licitatie este de 183.000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
15
Descriere: 1.pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor egala sau mai mare cu 60 luni calendaristice punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 puncte;2. pentru perioada garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare de 24 luni calendaristice dar mai mica decat 60 de luni calendaristice, se acorda punctaj astfel: PGBE n= (GBEn/ 60 ) x 15 puncte