Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului ?DRUMURI EXPLOATARE SUPRAFETE AGRICOLE IN ORASUL HARSOVA, JUDETUL CONSTANTA?, Finantat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura 125 - ,,Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate


Detaliu pentru invitatia numarul 341752
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Harsova
Numar invitatie: 341752/14.01.2013
Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului ?DRUMURIEXPLOATARESUPRAFETE AGRICOLE IN ORASUL HARSOVA, JUDETUL CONSTANTA?, Finantat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura 125 - , ,Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii?, submasura 125 a2 - , ,Infrastructura agricola de acces?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul HarsovaCod fiscal: RO 7453165, Adresa: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Telefon: +40 0241870300, Fax: +40 0241870301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Romania, cod postal: 905400, telefon: +40 0241870300, fax: +40 0241870301, persoana de contact: Carmen Mihaela Cheran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Harsova, Sala de sedinta a Consiliului Local, situata in Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, ors. Harsova, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului ?DRUMURIEXPLOATARESUPRAFETE AGRICOLE IN ORASUL HARSOVA, JUDETUL CONSTANTA?, Finantat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura 125 - , ,Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii?, submasura 125 a2 - , ,Infrastructura agricola de acces?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari aferente proiectului ?DRUMURIEXPLOATARESUPRAFETE AGRICOLE IN ORASUL HARSOVA, JUDETUL CONSTANTA?, Finantat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura 125 - , ,Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii?, submasura 125 a2 - , ,Infrastructura agricola de acces?.
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 832, 544 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda x nu ?Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 56.600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin: ? Scrisoare de garantie bancara ? original? Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? original? Virament bancar in contul RO 38 TREZ 238500214X000279 deschis la Trezoreria Orasului Harsova, jud. Constanta, cod fiscal 7453165 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta - originalGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare va fi achitat in lei - la cursul de referinta a BNR ( conversia euro/lei) din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Note: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, suma calculata in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera b) OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (GBE): 10% din valoarea contr fara TVA.GBE a contr se constit de catre contractant in scopul asig. AC de indepl cant, calit si in per convenita a contr.GBE se constit printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la cont.AC are dr de a accepta constit GBE prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, GBE se poate constit si prin retineri succesive. In acest caz, contractantul are oblig de a deschide la unit Trez H-va un cont la dispoz AC.Modul de restituire a GBE: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru GBE. Se va prezenta Declaratia privind incadrarea in categ IMM ? Formular nr. 35. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: C1: art. 180-Form nr. 1, in orig+caz fiscal, caz judic al ofert.C2: art. 181-Form nr. 2, in orig.Tert sustin vor dep decl doar ptr lit a, c1 si d art. 181, in orig. In asoc, fiec asoc este oblig sa prez form. C3: Ofert partic la proced cu oferta independ-Form nr. 3, in orig.Certif.de participare cu of. indep. va fi compl. in numele asocierii. C4: art. 69ยน-Form nr.4, privind neexist leg de rud, pana la gr IV incl, sau rel com cu pers cu fct de dec din AC: : Nadrag T, Bratianu G;Mosoianu D;Popa V;Cheran C;Valcu E;Dominte M;Ifrim D: Leciu L si cons loc: Bratianu G, Bucsan M, Bujenita A, Chirita I, Dia I, Fricatel V Gae I, Ionescu V, Mihai T, Moroianu V, Popa G, Radu S, Radulescu I, Singeorzan V, Toma I, Topor A, Tromiadis M.Doc va fi prez de subcontr si de catre tert sust.In sit in care din doc solic rez ca ofert se afla in sit art. 691, va fi excl de la proc. C5: Ofert nu are dat la bug gen cons si la bug loc scad in luna ant depun ofert: Certif de atest fisc priv indepl oblig exigib de plata la bug de stat si certif priv indepl oblig exigib de plata la bug loc.Cerint ref la oblig de pl a impoz, tax si contrib de asig soc la bug compon ale bug gen cons sunt consid ca fiind indepl daca op ec prez inlesn la pl de genul esal sau comp, aprob de org compet in dom. Ofert este legal constituit, inregistrat ca pers jur si are domeniul de activ necesar indepl contrSe va prez Certif constat de la ORC, din care sa rezulte: obiectul de activ al op ec (obiectul contr trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif const emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca soc se afla in incapac de plata. Informatiile cuprinse in certif constat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in orig/copie legaliz/copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?.Op ec nerezidenti (straini) vor prezenta doc care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta din pct de vedere prof din care sa rezulte abilitatea pers jur/fizice straine de a presta serv care fac ob prezentului contr, in cf cu tara de origine/ tara in care op ec este stabilit.Nota: In situatia in care ofert se claseaza pe primul loc si a depus certif in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in orig sau copie legaliz, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 5.660.000 lei sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2011, 2010 si 2009: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiSe va completa Formularul Informatii generale, cuprinzand date privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani., Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente).Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta 3In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri.Se va completa o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr. 35., Cerinta 4Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana- prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Cerinta 5Declaratie bancara corespunzatoare, respectiv ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata, in suma de 1.880.000 lei, NOTE: - Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.- Autoritatea contractanta nu are dreptul de a limita indeplinirea cerintei prin impunerea prezentarii unui/unor anumit/anumite document/documente.- Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, indiferent sub ce forma este ceruta, va trebui sa contina suma si perioada.- Suma solicitata, pentru a nu fi considerata restrictiva, a fost calculata dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta, respectiv :2.832.544/6 luni x 4 luni = 1.880.000 lei, Note: a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul a executat lucrari similare, in ultimii 3 ani, avand ca obiect constructii de drumuri, in valoare de cel putin 2.832.544 lei fara TVA;Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta urmatoarele documente: - prezentarea a max. 3 contracte avand ca obiect constructii de drumuri, in valoare cumulata de cel putin 2.832.544 lei fara TVA- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani ? Formular nr.9-Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform art. 188, alin. (3) lit. a din OUG 34/2006;, -Prezentare Proces-verbal de receptie partiala/terminarea Lucrarilor /de receptie finala-Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor - Formular nr.8?Recomandare sau documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indicebeneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta 2: Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de :1. Statie producere mixturi asfaltice (sau contract de furnizare cu o statie de producere mixturi asfaltice);2. Laborator autorizat cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier;3. Repartizator-finisor mixturi asfaltice ;4. Cilindru compactor asfalt;5. Cilindru compactor terasamente;6. Incarcator frontal pe pneuri;7. Autogudronator(echivalent);8. Autogreder ;9. Buldozer;10.Excavator;11.Autocisterna;12.Autobasculante;13.Motocompresor mobil de joasa presiune14.Ciocan pneumatic15.Pompa de injectat mortar16.Mai mecanic17.Automacara 5 to TF18.Acces la produse de balastiera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie)19.Acces la produse de cariera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie), Utilajele solicitate mai sus, sunt in conformitate cu , ,Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii? ? solicitate prin PT (Formular C8).- Ofertantulva asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de contractare) toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transportsi materialele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Se va completa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ?Formular 10- Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) cel putin utilajele/echipamentele tehnice precizate, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Lista de utilaje si mijloace de transport pe care o va intocmi ofertantul trebuie sa fie corelata cu numarul de ore de functionare /cantitatile de materiale transportate din extrasele de utilaje si transporturi, Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: - Manager proiect- Sef santier (inginer de drumuri si poduri cu experienta specifica minim 5 ani)- 2 ( doi)ingineri cu specialitate drumuri si poduri -cu experienta in domeniu, demonstrata prin participarea in cel putin un contract similar- responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ? CQ- responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de drumuri si poduri- inginer topograf- Specialist/ coordonator in domeniul sanatatii si securitatii in munca, Se va completa Formular 11-Informatii referitoare la personalul de conducere si la cel responsabil pentru indeplinirea contractului. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: - CV-uri - conform Formular 12 - Model de CV ;
- Diplome de studii;
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile pe perioada de valabilitate a ofertei;
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominlizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 13 - pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 11, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma) sau sunt angajati pe perioada determinata., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)- In cazul subcontractarii / asocierii, se va prezenta Declaratie privind subcontractantii / asociatii , partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 16, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., Cerinta nr.5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Formularul 17, precum si Formularele 18 si 19.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica, Cerinta nr.6In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica., Cerinta nr.7In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.- Prezentarea unui angajament ferm ce trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica Cerinta 1: Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, vor fi eliminati in etapa de evaluare a ofertelor ca avandofertainacceptabila conform art.36 alin.1 din HG nr.34/2006., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, vor fi eliminati in etapa de evaluare a ofertelor ca avandofertainacceptabila conform art.36 alin.1 din HG nr.34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA. Pentru oferta cu pretul cel mai mic (P1) se acorda punctaj maxim, respectiv 70 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P1(n) = punctajul ofertei. Algoritm calcul: Clasamentul ofertelor se va intocmi in ordinea descrescatoare a punctajelor combinate (tehnic si financiar) obtinute prin aplicarea formulelor de calcul mai sus mentionate. Oferta cu cel mai mare punctaj va fi declarata castigatoare.P = P1 + P2 + P3, unde P este pretul final. Nota: In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte care intrunesc punctaj egal si totodata cel mai mare punctaj din totalul punctajelor intrunite de ofertele depuse, departajarea ofertelor (cu punctaj egal) se va face cu raportare la pretul cel mai mic ofertat.
Perioada de garantie acordata (P2)
20
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii ? maxim 120luni (P2)- se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte. Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n) / perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii)x 20, unde P2 (n) este punctajul perioadei de garantie. Nota : Perioada de garantie acordata lucrarilor nu va putea fi mai mica de 60 luni calendaristicePerioada maxima de garantieacceptata de catre autoritatea contractanta este de 120 luni. Pentru perioada de garantiemai mare de 120 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, iar pentru perioada de garantiemai mica de 60 luni va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma.
Durata de executie a lucrarilor (P3)
10
Descriere: Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni. Pentru oferta cu termenul cel mai mic (P3) se acorda punctaj maxim, respectiv 10 puncte. Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P3(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: P3(n) ? punctajul duratei de executie.Nota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 6 luni. Pentru o durata de executie mai mare de 6 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma - iar pentru o durata de executie mai mica de 4 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatii contractante din ors. Harsova, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer