Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Albota, judetul Arges?
Detaliu pentru invitatia numarul 341424
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341424/27.12.2012
Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Albota, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Albota (Consiliul Local Al Comunei Albota)Cod fiscal: 4122159, Adresa: Albota, Albota, Telefon: 0248/233187, Fax: 0248/233541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Albota, Arges, Romania, cod postal: 117030, telefon: +40 248233187, fax: +40 248233541, persoana de contact: Primaria Albota Arges
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Albota, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Albota, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Albota, judetul Arges?.Se vor executa lucrari pentru modernizarea mai multor drumuri de exploatare existente: Ulm 1 ? 116/1, Ulm 2 ? De 120/2, prelungirea Biboiesti ? De 492, Lupu ? De 51-55, prelungirea Traian ? De 91, Dambovnic ? De 78, in lungime totala de 7036, 37 m.Prin drumurile de exploatatie agricola propuse in prezentul proiect se urmareste preluarea traficului agricol de pe drumul european E574 de pe o lungime de 6440 m.Ruta alternativa la drumul european are o lungime totala de 12.053, 17 m.Nota: Nu se accepta oferte partiale ale proiectului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 662, 148 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip.- 73.000 lei.b)Mod. de constit. acceptate: 1. Scris. de garantie bancara, in original, in favoarea AC, pt. val. de 73.000 RON si un termen de valab. de min. 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor (Form. 19 ).2. ordin de plata in contul RO04TREZ0462145020403XXX deschis la Trez. Municipiului Pitesti, benef. Comuna Albota, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM. Se va atasa Form.20completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.g). Garantia de particip. se va constit. numai in lei.h) Modalitatea de restituire: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006.NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autoriz. in lb rom.Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA).Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) ACva restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5.Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate/stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006.B.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitateaB.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data depunerii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in proceduraB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. B.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : Primar - Dumitru IonMembrii comisiei de evaluare, Kral Marin, Paraschiva Elena, Neacsu Elena, membru rezerva Dinu MihaelaSecretar Paraschiva ElenaContabil Neacsu ElenaMembrii consiliului local Barbu Gheorghe, Chiha Marin, Dinca Florea, Marin Ion, Stanga Ion, Soare Gheorghe, Radu Nicolae, Sandu Ionel, Oprea Ion, Stoica Gheorghe, Radulescu Florica, Ion Marian.B.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006.A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.B.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura). Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. CUIc. sediul social, sedii secundared. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniul de activitate principale si secundareg. situatia actuala a societatii (faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica, respectiv: - codul CAEN 4211 (Rev.2) - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.A.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.Operatori economici trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective in forma autentica - Formular 35 valabil la data limita de depunere a ofertelor.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura conf. art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006., A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 7.300.000 lei sau echivalentul sumei in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE : Curs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 lei;Curs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 lei;Curs mediu anual 2009- 1 euro= 4, 2372 lei;Nota: 1. Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? din fiecare an de raportare sa fie apropiat de 100% (peste 90%), A.2) Op. econ. trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute cel putin 40% din lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel op.ec. trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de min. 1.464.859 lei (min. 40% din val. estimata a contr.), pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pentru primele 5 luni de la data ordinului de incepere a lucr.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacit.tehn/ prof. poate fi sustinuta si de tert.In acest sens, se va atasaForm. 34 - 36 (Anexele 20-22) ? in forma autenticaTertul nu trebuie sa se afle in sit.care determina exclud.din proced., A.1) in ultimii 5 ani a executat si finalizat cel putin un contract de lucrari similare de o valoare cumulata de min.3.660.000 lei (fara TVA) sau echiv.in EURO la cursul mediu BCE din anii in care sunt incheiate contractele de lucrari.Curs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 leiCurs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 leiCurs mediu anual 2009- 1 euro= 4, 2372 leiCurs mediu anual 2008-1 euro=3, 6826 leiCurs mediu anual 2007- 1 euro= 3, 3372 leiPt. fiecare contract de lucrari declarat ca experienta similara, se vor atasa: - certificari de buna executie- pr.vb de receptie finala sau procese verbale pentru lucrari receptionate partial sau procese verbale la terminarea lucrarilor ( conform art. 14 ? Ordinul ANRMAP 509/2011).- recomandari, din partea beneficiarului, A.2) Op. ec. va dovedi ca are in proprietate/ dispune de echipamentele/ utilajele/autovehicolele mentionate in Formularul 8- Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic- Excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator)- Autogreder- Buldozar pe senile- Vibrator universal cu motor termic- Compactor autopropulsat cu rulouri (valturi)- Compactor static autopropulsat pe pneuri- Mai mecanic cu motor termic- Perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri- Tanc de bitum cu ulei- Repartizator finisor mixturi asfaltice motor termic fara palpator- Autogudronator- Masina de trasat benzi de circulatie- Autocisterna cu dispozitiv de strop cu m.a.j.- Macara pe pneuri- Incarcator frontal pe pneuri- Instalatie preparat mixturi asfalt la cald- Statie de betoane- Statie de sortare agregate- Autobasculante ? min euro 3- Autobetoniera, Continuare sectiunea anterioara: B.2.b) Pentru utilajele / echipamentele / autovehicule declarate in Formularele nr.8 ca fiind ?in proprietate?, se vor atasa extrase din listele de inventar, facturi sau contracte de vanzare ? cumparare din care sa rezulte dreptul de proprietate asupra acestora.B.2.c) Pentru utilajele/echipamente declarate in Formularul nr.8 ca fiind ?in chirie? se vor atasa extrase din listele de inventar ale locatorilor, precum si copii dupa contracte de inchiriere, leasing, etc. din care sa rezulte dreptul de folosinta a operatorului economic asupra utilajelor/ echipamentelor / autovehiculelor respective .Nota: Se accepta orice document prin care ofertantul dovedeste ca dispune de echipamentele solicitate., A.3. Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare( daca exista)., A.4. Ofertantul va dovedi ca detine/ beneficiaza de serviciile unui laborator privind asigurarea controlului calitatii, gr.II, Se vor atasa: - documente din care sa rezulte dreptul de proprietate/ folosinta pentru laborator sau un Angajament din partea unui laborator/ contract de prestari servicii incheiat cu un astfel de laborator, valabil la data limita de depunere a ofertelor., A.1) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinta nr. 2A.2) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii contractului: - 1 sef santier ? cu studii univ. de lunga durata? specializarea drumuri si poduri -cu experienta in cel putino inv. similara- 1 RTE in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu studii super.tehn.-cu exper.in cel cel putino inv. similara- 1 resp. SSM -cu experienta in cel putin cel putino inv. similara- 1 responsabil cu asigurarea /controlul calitatii, in dom.constr. de drum.si pod-cu exper.in cel putino inv. similara .B.2.d) Se va atasa Formularul nr. 13 ? Angajamentul ofertantului privind resursele umane.- Se vor atasa Formularul nr. 14 - Declaratia de disponibilitate.- Personal muncitor de specialitate.Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se vor solicita documente care sa ateste experienta prezentata in CV., 1. In cazul in care parti din contr.vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontr., op. ec.are oblig. de a preciza partea din contr.pe care acesta urmeaza sa le subcontr. si datele de recunoastere ale subcontr. propusi.2.Daca op. ec. castigator va subcontr. parte din contract, AC. solicita, la incheierea contractului de achzitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractanti., 1.Daca oferta este depusa de o Asoc. fiecare asociat va trebui sa indepl. cond. privind Situatia personala a ofert.si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale2. Daca op. ec. castigator va fi o asociatie, AC solicita legalizarea Asociatiei pana la data incheierii contr. achiz. publ.a) Se vor atasadoc. solicitate la Situatia personala aop. ec., Capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale, Informatiiprivind capacitatea tehn/prof. pentru fiecare asociat. A.1) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contr., valabilla data limita de depunere a ofertelorNota: In cazul in care exista asoc. toti op. ec. implicati trebuie sa detina aceste certif. sau echiv.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare., A.2) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 14001 sau echivalent, in dom. care face obiectul contr., valabil la data limita de depunere a ofertelorNota: In cazul in care exista asoc. toti op. ec. implicati trebuie sa detina aceste certif. sau echiv.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)cel mai scazut pret -60 de pct; b) pt. alt pret decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x): P of. fin.x= (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 60 pct.
Durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: a. pt. durata exec.cea mai mica (Tmin)- max. 30 pct; (dar nu mai mica de 6 luni); b. pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 12 luni): Pdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: a. per. garant. a lucr.exec.cea mai mare (Gmax) (dar nu mai mare de 60 de luni) -10 pct;b. per. garant. a lucr.mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni ? per. de monitorizare): P dur. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 10 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2012 07:49