Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie Lucrari aferente proiectului: Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasului Macin, judetul Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 350285
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)
Numar invitatie: 350285/11.07.2013
Denumire contract: Executie Lucrari aferente proiectului: Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasului Macin, judetul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)Cod fiscal: 3839156, Adresa: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Telefon: +40 0240571354, Fax: +40 0240571102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 0240571354, fax: +40 0240571102, persoana de contact: Marian Jalea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie Lucrari aferente proiectului: Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasului Macin, judetul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului: Modernizarea, reabilitarea si dotarea cu echipamente de specialitate a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasului Macin, judetul Tulcea.Valoarea estimata, fara TVA, este de 4.113.739, 16 lei, respectiv 947.036, 96 Euro (data de referinta pentru echivalenta leu/euro, InforEuro, iunie 2013, cand 1 Euro = 4, 343800 lei), conform documentatiei economice, defalcata astfel: ? 19.292, 00 lei, echivalentul a 4.441, 27 Euro, reprezentand valoarea estimata a cheltuielilor pentru amenajarea pentru protectia mediului ;? 3.643.437, 11, echivalentul a 838.767, 23 Euro, reprezentand valoarea estimata a cheltuielilor aferente lucrarilor de constructii si instalatii;? 199.298, 99, echivalentul a 45.881, 25 Euro, reprezentand valoarea estimata a cheltuielilor aferente organizarii de santier;? 251.711, 06, echivalentul a 57.947, 20 Euro, reprezentand valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute.?Ponderea din valoarea estimata a contractului de achizitie publica ( fara cheltuieli diverse si neprevazute ) = 6, 51%.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 113, 739.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 30.000lei.Cu declaratie tip IMM: 15.000lei ( conversia se va face la cursul inforeuro iunie 2013, cand 1 euro =4, 3438 lei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii Contractante.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se va vira in contul RO74TREZ6425006XXX000050 deschis la Trezoreria Oras Macin.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 180 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine cf art.278ยน, lit.b) din OUG 34/2006 modificata si completata la zi o suma de 7893, 73 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusivTVA, prin: retineri successive din trageri, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru tragerile din credit.Contractantul va deschide la Trezoreria Macin un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont va fi de 0, 5% din pretul contractului.Pe durata contractului, Autoritatea Contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.Autoritatea Contractanta poate emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate.Anterior emiterii unei pretentii, Autoritatea Contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul cu referire doar la punctele a, c^1 si d);.Cerinta nr. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 2 Bis din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 1 Bis din Sectiunea Formulare; Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Topoleanu Nicolae (primar), Pricop Cristian Silviu (viceprimar), Asan Imdat, Buradatencu Catalin Viorel, Calin Coca Steluta, Catruna Nita, Dascalu Tiberius, Dutu Costel, Gindac Dumitru, Grozdea Petrisor, Ichim Andone, Orbeanu Antonel, Perianu Alexandru, Sima Marin, Staicu Dragos-Romolo, Vacaru Gheorghe, Cabaua Constantin, Sandu Marian (Consilieri locali), Rata Nicoleta (Resurse umane), Cotoi Costel (Achizitii-Investitii), Jalba Laura Catalina (Jurist), Jalea Marian (Achizitii-Investitii), Voicu Cristina (Contabilitate).Cerinta nr. 6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din acest document sa rezulte ca ofertantul nu se afla in faliment, cf. prev. art. 181 din OUG 34/2006. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Ofertantul va prezentacifra de afaceri globale pe anii 2010, 2011 si 2012.Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabilsau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente)., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelulminim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel multultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 3.862.028 lei (exclusiv TVA).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari similare cu cele care constituie obiectul procedurii de achizitie publica, in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 3.862.028 lei fara TVA, lucrari executate in baza unui contract.Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor;sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaPrin lucrari similare se intelege lucrari de constructii si/sau de modernizare si/sau de reabilitare de cladiriIn sustinerea experientei similare, ofertantii vor prezenta certificari de buna executie/pv receptie/recomandari/copii contract sau parti relevante din contract/etc emise sau contrasemnate de beneficiar., Cerinta nr. 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 4.Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelelor de conducere in ultimii 3 ani.Personal necesar - nivel minim: 1 Manager de Proiect ? cu experienta profesionala in constructii civile sauinstalatii dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 Sef de Santier - cu experienta profesionala in constructii civile sau instalatiidovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul.Pentru personalul de executie (calificat)se vor prezenta urmatoareledocumente: declaratie de disponibilitate, diploma de calificare., Cerinta nr. 5.Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante., Cerinta nr. 6: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie / consortiu, autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 7: Acordul de asociere, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei., Cerinta nr. 8: Sustinere de catre o terta persoana conform art.186, respectiv 190 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. ( 1 ) respectiv 190, alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului / candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Cerinta nr. 1.Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cuobiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnaturasi stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor ., Cerinta nr. 2.Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea simentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cucerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte deactivitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita dedepunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.01.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer