Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari aferente proiectului:"Reabilitare, modernizare, extindere si echipare infrastructura educationala ? scoala Contesti, localitatea Contesti, comuna Contesti, judet Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 351512
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Contesti (Primaria)
Numar invitatie: 351512/30.07.2013
Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului: "Reabilitare, modernizare, extindere si echipare infrastructura educationala ? scoala Contesti, localitatea Contesti, comuna Contesti, judet Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Contesti (Primaria)Cod fiscal: 4280329, Adresa: Dambovita, com Contesti, str Primariei, nr 456, Contesti, Telefon: +40 0245241320, Fax: +40 0245241321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dambovita, com Contesti, str Primariei, nr 456, Contesti, Romania, cod postal: 137125, telefon: +40 0245241320, fax: +40 0245241321, persoana de contact: Marian Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dambovita, com Contesti, str Primariei, nr 456, Contesti, Romania, cod postal: 137125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari aferente proiectului: "Reabilitare, modernizare, extindere si echipare infrastructura educationala ? scoala Contesti, localitatea Contesti, comuna Contesti, judet Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnuice existente pentru Executie lucrari aferente proiectului: ?Reabilitare, modernizare, extindere si echipare infrastructura educationala ? scoala Contesti, localitatea Contesti, comuna Contesti, judet Dambovita?Valoarea estimata a contractului este de 5.382.836 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv 436.090 lei fara TVA.Procentul de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 8, 81%.Valoarea estimata in functie de care se vor elabora si evalua ofertele va include valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea fiind utilizate doar in cazul in care va fi necesara suplimentarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 382, 836 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 98.000 lei1. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;3. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO65TREZ27624511220XXXXX ? Trezoreria Titu. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.4. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere ofertelor;5. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .6. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.7. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta ca retine contestatorului o parte din garantia de participare in conformitate cu prevederile art.2781din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5 %, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.c) ACva restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2) Conditii de participare1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii condi?iilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere ? Formularul nr. 19 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declara?ia va fi insotita de Anexa 1 in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu con?inutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(2) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5.Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate/?tampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Fromularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al firmei si alreprezentan?ilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 lit. a), lit.c)1 si lit d) din OUG nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata si traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care de?in func?ie de decizie in cadrul Autorita?ii Contractante in ceea ce prive?te procedura de atribuire sunt : Primar: Alexandru Marian - NicolaeSecretar: Lazar Camelia - CarmenContabil: Tudor DanielaMembri comisiei de evaluare: AlexandrescuGeorgeta ?Corina, Tudor Daniela, Misescu Angela, Neacsu Simona, Grinici Simona - GabrielaMembri consiliului local: Alexandrescu Daniel Mihai, Alexandrescu georgeta Corina, Apostol Hermina, Boiangiu Daniela, Chitu Gheorghe, Chitu Niculae Iulian, Dobre Ion, Dobrescu Gheorghe, Ionita Stefan Daniel, Marin Cornelia Elena, Samoiu Dumitru, Stefanescu Mihai, Suta Ion, Tudor Marius Gabriel, Vlad ElenaModalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006, completat in original.Formularul nr. 4 ? Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006 se solicita si subcontractantului/tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 - Declara?ie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ORC, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrarec. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniile de activitate - principal si secundareg. situatia actuala a societatii (faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Ordinului nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre tertul sustinator: -Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, -Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, -Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, -Formularul 28 - Angajament tert sustinator financiar., Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 9.800.000 lei sau echivalentul sumei in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE.Modalitatea de indeplinire: B.1.a) Se va atasa Formularul nr.6 -Informatii generale, completat in original.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte: Curs mediu anual 2012 -1 euro=4, 4560 leiCurs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 leiCurs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 leiPersoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilant contabil, contul de profit si pierdere si anexele sale, vizate ?i inregistrate la organele competente, pe ultimii 3 ani, saudupa orice alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate mai sus, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine clara a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr. 2A.2.) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel operatorul economic trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de minim 1.140.000 leipentru a realiza cash ? flow-ul de executie a lucrarii pentru primele 3 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa o Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca, in situatia in care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia., Cerinta nr. 3A.3.)Opearatorii economici trebuie sa faca dovada ca inainte de inceperea lucrarilor, vor incheia o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.Modalitatea de indeplinireB.3.1.)Se va atasa o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ca, in cazul in care va fi declarat castigator va incheia asigurarea, inainte de inceperea lucrarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c 1, d din OUG 34/2006, - Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, -Formularul nr. 29 -Angajament privind sustinerea tehnica privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica cu anexa - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, -Formularul nr. 30 ? Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, cu anexa ? Declaratie privind personal de specialitate care va avea rol esential pentru indeplinirera contractului de achizitie publica., Cerin?a nr. 1A.1) In ultimii 5 ani a executat cel putin un contract de lucrari similare de o valoare de min. 4.940.000 lei (fara TVA) sau echiv.in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE.Modalitatea de indeplinire: B.1.a) Se va atasa Formularul nr.7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si anexa, completat in original.B.1.b) Se va atasa Formularul nr.8 ? Experienta similara.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte: Curs mediu anual 2012 - 1 euro=4, 4560 leiCurs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 leiCurs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 leiCurs mediu anual 2009- 1 euro= 4, 2372 leiCurs mediu anual 2008-1 euro=3, 6826 leiPentru fiecare contract de lucrari declarat ca experien?a similara, se vor ata?a: - certificari de buna executie: procese verbale de receptie finala sau procese verbale pentru lucrari receptionate partial sau procese verbale la terminarea lucrarilor ( conform art. 14 ? Ordinul ANRMAP 509/2011) sau recomandari, din partea beneficiarului, sau orice act doveditor indeplinirii cerintei, Cerinta nr. 2A.2) Op. ec. va dovedi ca are in proprietate/ dispune de cel putin urmatoarele echipamentele/ utilajele/autovehicolele1. Repartizor de beton de ciment2. Aparat de sudura3. Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic4. Buldozer pe senile5. Masina automata de taiat si indreptat otel beton actionata6. Compactor static autopropulsat cu rulouri R8-14 de 14TF7. Compactor autopropulsat cu rulouri pana la 12 TF8. Placa vibratoare cu motor ardere interna9. Vibrofinisor de beton de ciment cu mot ardere interioara10. Incarcator frontal pe senile11. Vibrator de interior pt beton12. Instalatie aplicat tencuieli13. Motopompa14. Autolaborator mobil pentru verificari electrice pe auto 3 T15. Autolaborator tip LM3 auto 5T pt verificari centrale electrice16. Autocisterna cu dipozitiv de stropire17. Troliu electric18. Macara de fereastra19. Bob elevator mobil cu electromotor20. Automacara 5TF21. Autobasculanta22. Autobetonieramentionate si in Formularele C8 si C9 din cadrul proiecului tehnic.Modalitatea de indeplinire: B.2.a) Se va atasa angajament de punere la dispozitie a utilajelor mentionate., Cerinta nr. 3Ofertantii trebuie sa indice faptul ca vor tine cont de obligatiile legale referitoare la ?informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari?.Modalitatea de indeplinire: Se va atasa: - Formularul nr. 24 -Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei referitoare la protectia mediului, Capacitatea profesionalaCerin?a nr. 1A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii contractului.Personalul minim solicitat (experti cheie ? persoane responsabile pentru executarea lucrarilor): - 1 sef de santier ? studii superioare in inginerie ? specializarea constructii civile- - 1 responsabil tehnic cu executia, cu legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, - 1 responsabil securitate si sanatate in munca-1 responsabil cu controlul calitatii, in domeniul constructiilor civile cu studii superioare tehnice-Inginer/subinginer - specializarea instalatii cu studii superioare tehnice-Personal muncitor de specialitate.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: -Formularul nr.10 - Informatii generale privind angajatii-Formularul nr.11 - Personal ce va fi angajat in contract-Formularul nr. 12? Angajamentul ofertantului privind resursele umanePentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in cadrul formularului nr. 11, se va atasa Formularul nr. 13 ? Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original.Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate in Formularul nr. 11, si toate celelalte cerinte precizate de formular.CV-urile trebuie sa aiba mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.- Formularul nr. 14 - Angajament in nume personalMentiunile din CV trebuie confirmate cu diplome, autoriza?ii, atestate, certificate, decizii, dispozitii, etc.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii, autoriza?ii, atestate, legitima?ii sau certificate de calificare.Dovada experien?eiprofesionale se va face cu decizii denumire si/sauadeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia.Aceste documente vor fi solicitate doar ofertantului declarat castigator.Dovada rela?iei contractuale cu ofertantul se va face cu: CIM, contract de prestari servicii, etc. sau angajament de participare.In cazul in care se depune angajament de participare pentru personalul care nu este angajat, Autoritatea contractanta va solicita operatorului economic declarat castigator sa incheie contract/contracte individuale de munca/contract de prestare servicicii/contract de colaborare cu persoanele propuse.Documentele depuse de ofertant pentru indeplinirea cerintelor mai sus mentionate vor contine mentiunea ?Conform cu originalul?.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantiiCerinta nr. 1A.1)In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: -Formularul nr. 4: Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006.- Formularul nr.15: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Informatii privind asociatii: Cerinta nr. 1A.1.)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: - Formularul nr. 4 - Declara?ie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006.- Formularul nr. 16: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Acordul de asociere (Formularul nr. 17), in original sau copie legalizata din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.- Formularul nr. 18 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuireMentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Se solicita ca fiecare asociat sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, se cumuleaza. Cerinta nr. 1A.1.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Modalitatea de indeplinire: B.1) Se va atasa: -copie lizibila dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 2A.2.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in unctie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Modalitatea de indeplinire: B.2) Se va atasa: - copie lizibila dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata efectiva de executie a investitiei
20
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garntie a lucrarilor executate
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer