Achizitie publica - Executie lucrari ?AMENAJARE ALEI PIETONALE, SPATII VERZI SI CENTRU CIVIC PE STRADA PRINCIPALA IN LOCALITATEA ARMENIS?
Detaliu pentru invitatia numarul 330612
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330612/28.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari ?AMENAJARE ALEI PIETONALE, SPATII VERZI SI CENTRU CIVIC PE STRADA PRINCIPALA IN LOCALITATEA ARMENIS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ARMENIS (CONSILIUL LOCAL ARMENIS)Cod fiscal: 3227980, Adresa: STRADA PRINCIPALANR 368, Armenis, Telefon: 0255529604, Fax: 0255529604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALANR 368, judetul Caras-Severin, Armenis, Romania, cod postal: 327005, telefon: +40 255529604, fax: +40 255529888, persoana de contact: Dragomir Dumitru, Primar Vela Petru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei, str. Principala, nr. 368, Armenis, judetul Caras-Severin, cod postal: 327005, telefon: +40 255529604, fax: +40 255529888
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari ?AMENAJARE ALEI PIETONALE, SPATII VERZI SI CENTRU CIVIC PE STRADA PRINCIPALA IN LOCALITATEA ARMENIS?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru obiectivul ?AMENAJARE ALEI PIETONALE, SPATII VERZI SI CENTRU CIVIC PE STRADA PRINCIPALA IN LOCALITATEA ARMENIS?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 894, 794 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda X nu ?Cuantumul garantiei de participare: 17.800 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sau? Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie bancara sauordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofdeclarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contr exclTVA, in maxim 5 zile lucrde la data semnarii contrde lucrvalabil pe toata perde gara lucrexec Garde buna execse constcoform prevlegprevin art. 90 din H.G. nr. 925/2006 ?i HG nr 1045/2011: - fie printr-un instrde garemis in condlegii de o socbancsau de o socde asig care devine anexa la contr- fie prin ret succ din sumele datorate ptr factpartiale.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- - Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 1- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionateCerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Se va prezenta Formularul nr. 2- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionateCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Documente solicitate: -Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale, din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionateTertul sustinator(daca e cazul ) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34 si va prezenta aceleasidocumntele doveditoareca si ofertantulpentru sustinerea acestor aspecte.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant.In cazul in care Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare considera ca exista anumite incertitudini in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia, atunci autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionateCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazutala art 46 alin 1din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului;Se va prezenta Formularul nr. 3ACerinta nr. 4Evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: -VETRES IOAN, VELA PETRU, HURDUZEU ILIE, DRAGOMIR DUMITRU, GODEAN MIHAI, NEDA AUREL.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 ind 1din OUG nr 34/2006 ? Formular nr. 4.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 3. Cerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica, obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, ca nu este in faliment, lichidare sau administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitareaautoritatii contractantapentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minim 1.600.000 lei.Media cifreide afaceri solicitata este cea globala., Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada excutarii de lucrari similare, executate si duse la bun sfarsitin ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, a cel putin unui contract similar cu valoare de minim 700.000 lei.Pentru contractul nominalizat se vor prezenta : a) Contractul (in copie pagini relevante ), b) Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (in copie), pentru lucrarea similara, inlcusiv anexele la procesul verbal.c) Recomandare din partea beneficiarului (in copie), Cerinta nr. 3-Inf privind utilajele, echipamentele tehn de care dispun op econ pt indeplinirea ctr. Ofertantul dispune de echipamente si utilajenecesare pt indeplinirea corespunzatoare a Ctr. Ofertantul treb sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mij de transp pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehn ca fiind utilizate pentru exec lucr, dar nu mai putin de: -Statie de asfalt?1 buc;
-Statie de beton?1 buc;
-Buldoexcavator?1 buc;
-Finisor asfalt?1 buc;
-Autogreder?1 buc;
-Cilindru compactor?1 buc;
-Autobasculanta min.20 to?3 buc;
-Autobetoniera?1 buc;
-Laborator grad II?1buc. Pt fiecare utilaj mijloc de transport sau dotare sesolicita a se face dovada formei de proprietate (carti de identitate facturi contracte etc.) sau dovada utilizari si folosirii acestora (contracte de inchiriere administrare etc) si/sau prin dovada disponibilitatii utilajelor echipamentelorprin angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr. 4-Inf privind personalul, Decl priv efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?.Ofertantul va dispune de personalul de specialitate, strict necesar pentru indeplinirea ctr. Personalul implicat in realizarea ctr se va incadra in urm cerinte minime: -1 sef santier ? inginer constructor.-1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat valabil tehnico-profesional pt CFDP;
-1 responsabil pentru controlul calitatii ? CQ. Se solicita urmatoarele doc: -copii diplome studii, -copii atestate/autorizatii/decizii valabile la data deschiderii documentelor de calificare, -copie contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii / conventii civile, -CV-urila fiecare persoana in parte., Cerinta nr. 5Inf. subcontractantii - Ofertantii vor completa, daca este cazul, lista subcontractactantilor. In cazul in care parti din ctr. ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract., op. econ. are oblig. de a preciza partea/partile din ctr. pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recun. ale subcontract. propusi. Cerinta nr. 1St de asig acalit -ISO 9001Cerinta nr. 2Stand de asig a prot med -ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara;Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 50 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (50 puncte), unde: -P(n) ? pretul ofertei;
- Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 50 de puncte;
-Pret (n) - pretul ofertei evaluate.
Termenul (Perioada) de garantie a lucrarii
25
Descriere: Perioada de garantie a lucrarii: a) Pentru perioada de garantie a lucrarii ofertata egala cu 60 luni se va acorda punctajul maxim ? 25 puncte; b) Pentru o alta perioada decat cea prevazuta la lit.a), punctaj se acorda astfel: P (n) = (durata degarantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarii aferente) x25. Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu vor fi punctate.Durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni.
Termenul de executie a lucrarii
25
Descriere: Durata de executie a lucrarilor va fi sustinuta prin prezentarea unui grafic Gantt care sa contina: -Operatiunile tehnologice de executie a lucrarii; - Asigurarea personalului in functie de durata ofertata; - Asigurarea necesarului mijloacelor materiale, utilaje, echipamente pentru derularea lucrarilor pe durata ofertata;
-Timpul alocat fiecarei operatiuni descrisa mai sus;
-Valoarea pe fiecare operatiune si pe total lucrare. a) pentru cel mai scazut dintre termenele ofertelor se acorda :20 puncte; b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) terment(n) se acorda punctaj astfel: P (n) = ( termen minim /termen ?n?) x20.Durata de executie minima este de 10 luni (ofertele care prevad termen de executie mai mic de 10 luni nu vor fi punctate), durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 21 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 08:48