Achizitie publica - Executie lucrari-AMENAJARE SPATII PARCARE IN CENTRU CIVIC COMUNA BORS ,JUDETUL BIHOR
Detaliu pentru invitatia numarul 329963
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329963/20.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari-AMENAJARE SPATII PARCARE IN CENTRU CIVIC COMUNA BORS , JUDETUL BIHOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABORSCod fiscal: 4390526, Adresa: Bors, nr.200, Bors, Telefon: +40 0259316155, Fax: +40 0259417291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bors, nr.200, Bors, Romania, cod postal: 417075, telefon: +40 0259316155, fax: +40 0259417291, persoana de contact: GEORGETA LILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bors , nr 200 , str.Principala , sediul Primariei Bors , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari-AMENAJARE SPATII PARCARE IN CENTRU CIVIC COMUNA BORS , JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se prevede sa se asigure crearea a 20 locuri de parcare modernizate, a doua statii de autobus , reamenajarea trotuarului intre terenul de sport si complexul comercial, asigurarea colectarii si dirijarii apelor pluviale prin executarea unei canalizari pluviale de ? a lungul traseului studiat, precum si refacerea zonei verzi din central comunei prin plantatii de arbori si arbusti ornamentali, dotarea acestor zone cu mobilier stradal (banci) pentru odihna, precum si refacerea imprejmuirii gradinitei prin montarea unui gard nou din fier forjat.
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2600, 00 leiModalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09TREZ0765006XXX010704 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Bors. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata.(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.a) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 1 % din valoarea estimata - 259.767 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara tva.Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 12A), conform Ordinului nr.314/2010(Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; c) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului sau dupa caz acord de asociere (daca este cazul) (formular 13B)Cerinta 2- Declaratia privind neincadrarea in art.180 din OUG nr 34/2006 , conform Formular 12B , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in partesau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractuluiCerinta 3- Declaratia privind neincadrarea in art.181 din OUG nr 34/2006 actualizata , conform Formular 12C , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in partesau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Cerinta 4- Declaratia privind neincadrarea in art.69?1 din OUG nr. 34/2006 actualizata, , conform formularului 12E este obligatorie pentru evitarea aparitiei conflictului de interese.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Batori Geza -primar , Zbarcea Adrian -secretar , Balla Piroska -Sef servici financiar-contabil, Lorincz Lajos - viceprimar , Lile Georgeta - Consilier achizitii publice , Lucaci Sandor- referend specialitateCerinta 5-certificatecare atesta indeplinirea obligatiilor de plata la BS, BL in in original/copie legalizata/copie conform cu originalul(conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta 1 -Se solicitacertificat constatator ORC complet, inclusiv lista actionarilor, emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii.Este obligatorie prezentarea in original/copie legalizata/copie conform cu originalul(conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP), de catre operatoriieconomici aCertificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare . De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertei, -Se completeaza Formular nr.14-pt.lista lucrari, Cerinta nr. 2: Experienta similara- in ultimii 5 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertei.Se va completa formular nr.15 care sa cuprinda o lucrare similara ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate sia carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 250.000, 00 lei fara TVA.(Pentru echivalenta leu/euro1 euro=4, 3733 lei la curs BNR din data de 13.04.2012) pentru care se va prezenta copie dupa contractsi copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor., Cerinta nr.3- Declaratie privind informatii de personal -se va completa formular 12D.Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat, Cerinta nr.4 - Prezentare lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacontractului se va completa formular 12H (cu utilaje din dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari care va contine obligatoriu: cel putin un utilaj de sapat-excavator-buldoexcavator, un compactor, auto pentru transport materiale si pentru transport muncitori, Cerinta nr.5 - Informatii privind subcontractantii-se va completa formular 13A Descriere: se vor preciza partile care se vor subcontracta Cerinta nr.1-Certificate emise de un organism national sau international de certificare privind implementarea unui management al calitatii si protectiei mediului in domeniile care fac obiectul contractului conform codurilor CPV-parcari(drumuri)-canalizare , amenajare spatii verzi in conformitate cu ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005 (sau similar).Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice anexate in sect, , Documente si clarificari''a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 13:32