Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari ?Canalizare menajera in sat Puieni si extindere retea de alimentare cu apa in sat Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 335658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)
Numar invitatie: 335658/19.09.2012
Denumire contract: Executie lucrari ?Canalizare menajera in sat Puieni si extindere retea de alimentare cu apa in sat Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)Cod fiscal: 5123640, Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Telefon: 0246245120, Fax: 0246245120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Prundu , jud Giurgiu, Prundu, Romania, cod postal: 087180, telefon: +40 246245120, fax: +40 246245120, persoana de contact: elena mituleasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Prundu, sat Prundu, comuna Prundu judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari ?Canalizare menajera in sat Puieni si extindere retea de alimentare cu apa in sat Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Canalizare menajera si statie de epurare in sat Puieni comuna Prundu, judetul Giurgiu- Extindere retea de alimentare cu apa in sat Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 696, 409 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Val.gar.de participare 73.900, 00 lei, cuantumul conf.art.2781 din OUG 34/2006:7.476, 41 lei.2.Termenul de valab.al gar.de particip: minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.gar de participare se va constitui conf.art.86, alin.(1)din H.G.nr.925/2006.4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO14 TREZ 3245 0022 0X00 0323 ? Trezoreria Hotarele. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va face prin prezentarea ordinului de plata in original vizat de catre banca ofertantului, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor 5.daca gar.de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara/soc. de asigurari, dovada constit gar. de participare in original, se va prezenta separat de restul ofertei, cel tarziu la data si ora depunerii ofertelor.6.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre C.N.S.C., i se va retine suma de 7.476, 41 lei, potrivit art.2781 din O.U.G. 34/2006.7. In cazul asociatiilor gar. De participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.8. Gar de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti. 9.Ofertantii care vor constitui gar. de participare in conf.prev art. 16 alin.(2)din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an(unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea F nr. 24 - Declaratie privind incadrarea in categoria IMM completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata in conformitate cu prevederile H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul)Cerinta nr. 21 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: 1. Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.2 Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3 Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinireSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarecompletat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Corbea Catalin, Secretar ? Stoica Ioana, contabil-Olteanu Alexandru, Responsabil probleme urbanism- Rontea Gabriel, Asistent social- Schiopu Lina; consilieri locali: Cristescu Gigi; Burgui Alexandru; Buca Tudor; Mirea Ion; Stan Marin; Moescu Florentina; Sandu Elena; Preda Mariana; Ticu Ghe. Marin;Ticu D. Marin; Tanase Nicu;Lupu Marian; Macasoi Petrica; Conmisie licitatie: Cristescu Gigi;Comaneanu Dumitra;Stoica Ioana;Navargeac Ion; Burgui Alexandru Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarisimilare cu obiectul contractului.Prin ?lucrari similare? se inteleg lucrari de constructie retea de alimentare cu apa, Retea de apa menajera si/sau statie de epurareModalitatea de indeplinireCertificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor Autoritatea contractanta are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine- Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul- de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incompleteOfertantul trebuie sa detina atestat emis de ANRE, in baza unui regulament specific. Persoanele jurdice au obligatia de a detine atestatul necesar in vederea executiei lucrarilor de instalatii electrice Modalitatea de indeplinireSe va atasa: Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Atestatul de tip B, emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor.Observatie: Atunci cand un grup de op. economici depune oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa executeinegral partea din contract pentru care este solicitata atestarea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) sa fie de minim 7.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 a)a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, una maxim doua lucrari similare cu o valoare cumulata de minim 2.800.000 lei fara TVA. Ofertantul trebuie sa prezinte si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.b)Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara in scopul indepliniriicerintei nr. 1.c) Procesele verbale la terminarea lucrarilor (dupa caz, procese verbale de receptie partiala/ procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbala de receptie finala) pentrucontractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr.1, Cerinta nr. 2 Operat economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje: Excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator)0.21-0.39 mc;vibrator de interior pt beton actionat electric; compactor static autoprop. Cu rulouri(valturi);mai mecanic cu motor termicde 6 cpmotopompa 9-16cpautomacara 5tf deschidere max=5, 5 m., Cerinta nr.3Ofertantul trb sa dispuna de urm res umane: Sef lucrare inginer, abs al Fac de Constructii(durata de 5 ani si dipl de inginer/licenta);Pers de spec?inginer, absolv al fac de Instalatii pentru constructii(durata de 5 ani si dipl de inginer/licenta;Resp tehnic cu executia ? cu autoriz valabila la data depunerii ofertelor, in dom ce face obiectul contr;Resp cu securit si sanatatea in munca ? cu atestatul/autorizatia valabil/a la data dep ofert;Resp tehnic cu calitatea ? inginer, absolv al unei fac de profil tehnic(cu durata de 5 ani si diploma de inginer/licenta), cu decizie interna de numire.Obs: 1)Se vor nomin pers diferite pt fiecare pozitie.2)At cand un grup de op ec depune oferta comuna, capacit teh si profes se dem prin luarea in consid a res tuturor memb grupului.F13 angajam ofertant priv res umane: CV cu semn pers in orig pt spec angajti in contr conf F12, F14 CV compl de fiecare pers in parte, copii lizib cu orig" dupa diplome, autoriz, certif detinute de speciastii angajti. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului demanagement al calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabila ladata depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu seaccepta certificate in curs de atestare.Mod de indeplinire Se va atasa copiedupa certificat sau, dupa caz, dupa documentul doveditor., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa detina certificarea sistemului demanagement al mediului conform SR EN ISO 14001 sau echivalent, valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta certificate in curs de atestare.Mod de indeplinire Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, dupadocumentul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Metodologia de alocare a punctajului este descrisa in Caietul de sarcini Prundu la sectiunea III Criteriul de atribuire
Perioada de garantie acordata lucrarii "exprimata in ani"
30
Descriere: Metodologia de alocare a punctajului este descrisa in Caietul de sarcini Prundu la sectiunea III Criteriul de atribuire
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer