Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari Casa Verde


Detaliu pentru invitatia numarul 322958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA IPATELE (CONSILIUL LOCAL IPATELE)
Numar invitatie: 322958/28.03.2012
Denumire contract: Executie lucrari Casa Verde
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IPATELE (CONSILIUL LOCAL IPATELE)Cod fiscal: 4540496, Adresa: COMUNA IPATELE JUDETUL IASI, Ipatele, Telefon: 0232228855, Fax: 0232228855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA IPATELE JUDETUL IASI, Ipatele, Romania, cod postal: 707265, telefon: +40 0232228855, fax: +40 0232228855, persoana de contact: sat Ipatele, comuna Ipatele, judetul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA IPATELE, JUDETUL IASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari Casa Verde
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivele de investitii: ?Inlocuire sistem clasic de incalzire cu pompe de caldura sol-apa si panouri solare pentru prepararea apa calda menajera la Sediu Primarie si Scoala Generala Ipatele, comuna Ipatele, judetul Iasi?
II.1.6) CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 335, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 Lei.Perioada de valabilitate a garatiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art. 86 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO24TREZ4065006XXX013060 deschis la Trezoreria municipiului Iasi, cod fiscal4540496 ? Comuna Ipatele. In caz de contestatie se aplica prevederile art 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire a garantie de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006- formular model nr.18.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Iasi un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. pe propria raspundere privind neincad. in dis. art. 180 din OUG nr. 34/2006? Formular nr. 01;cazier judiciar al ofertantului, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic( cf art 5 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011);cazier fiscal al ofertantului, in original, copie lelegalizata sau in copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic( cf art 5 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011);Decl. pe propria raspundere privind neincadr. in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011);Declaratia privind calitatea de participant? Formular nr. 03;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - formular 03B; Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuirePrimar, Postarnac Costica, Viceprimar Polcovnicu Neculai, Secretar Diaconu Liliana, Contabil Haciu Dan;Responsabil achizitii Grigore Ana ;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 formular 03A ;Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic( cf art 5 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011) Atentie: incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Persoane juridice / fizice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare, in original Formularul nr. 05 - din Sectiunea _ FormulareValorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anual euro raportat la BNR :2008- 1 euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei;Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 650.000 lei fara TVA.Operatorii economici infiintati dupa anul 2008 vor calcula cifra medie de afaceri prin raportarea la perioada de activitate de la infiintareIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, , cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o declaratie., Bilanturi contabile sau extrase de bilantOfertantul va prezenta Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 , 2010 cit si cel aferent anului 2011 pentru cei care au inregistat bilantul pe 2011, in copie conform cu originalul cu semnatura si stampila operatorului economic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani., Experienta similara-prezentarea a cel putin unui contract similarin valoare de 300.000 sau maxim 4(patru) contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 300.000lei.Curs mediu anual euro raportat la BNR :2008- 1 euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei;, Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari, 1.Ofertantul va completa O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.2. Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale., Informatii privind asocierea.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului de lucrari.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit si se obliga sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul va prezenta un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer