Achizitie publica - Executie lucrari Catedra de Limbi Moderne , str. Pasteur nr. 6, Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 320692
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320692/24.02.2012
Denumire contract: Executie lucrari Catedra de Limbi Moderne , str. Pasteur nr. 6, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Babes nr 8, Cluj-Napoca, Romania, Registratura UMF, ,Iuliu Hatieganu"
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400023, telefon: +40 264597256/2430, fax: +40 264430896, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari Catedra de Limbi Moderne , str. Pasteur nr. 6, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie constituie omisiuni la proiectul licitatin noiembrie 2009. Acestea sunt necesare pentru finalizarea investitiei ?, Catedra De Limbi Moderne?, . Acestea sunt lucrari de constructii si instalatii conform listelor de cantitati.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 664, 825.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
13000 leiForma de constituirePrin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Viramentul bancar se va face in contul de TREZORERIE CLUJRO76TREZ2165005XXX006882.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si trebuie sa fievalabila pe toata perioada de valabilitate aofertei, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul fara TVA al contractului.Modalitatea de constituire in conformitate cu prevederile art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Formularul 10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 2Certificate de atestare fiscala cu indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de catre organele competente- Certificatul de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale- privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere referitor la participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 22 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazut la art. 69^1 din OUG 34/2006.Formularul 29 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interes) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: RectorProf. Dr. Constantin CiuceDirector Gen. Adm.Dr. Ec. Ioan PopDirector economicEc. Sorina TecarJuristAdelina Popovici Cerinta nr. 1Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC ?in original sau copie legalizataCerinta nr. 2Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii Generale si declaratia privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta inRON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR/BCE pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari.Ofertantul va prezenta cel putin un contract similar( sau parti relevante dintr-un contract similar) insotit deprocesul verbal de receptieprin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de min. 400 000.00lei.Pentru contractele in intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta inRON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR/BCE pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 5 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1Sistemul de management al calitatii, Cerinta nr. 2Sistemul de management de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Proiectul tehnic va fi pus la dispozitia ofertantilor in format electronic , la solicitarea scrisa transmisa autoritatii contractante la nr. de fax +40 264430896
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 13:51