Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari "Centru de informare turistica Clisura Dunarii"


Detaliu pentru invitatia numarul 329725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BERZASCA (CONSILIUL LOCAL BERZASCA JUD. CARAS SEVERIN)
Numar invitatie: 329725/18.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari "Centru de informare turistica Clisura Dunarii"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERZASCA (CONSILIUL LOCAL BERZASCA JUD. CARAS SEVERIN)Cod fiscal: RO 3228020, Adresa: Berzasca, Nr.282, Judetul Caras-Severin, Berzasca, Telefon: 0255/545650, Fax: 0255/545601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Berzasca, Nr.282, Judetul Caras-Severin, Berzasca, Romania, cod postal: 327025, telefon: +40 255545650, fax: +40 255545651, persoana de contact: PETRU-NICOLAE FURDUI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Berzasca, Caminul cultural Berzasca-nr.277, jud.Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari "Centru de informare turistica Clisura Dunarii"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Comuna BERZASCA a primit finantare prin FEADR, masura 313 ?Incurajarea activitatilor turistice? pentru implementarea proiectului ?Centru de informare turistica zona Clisura Dunarii?, conform contractului de finantare C31311051100034/21.04.2011, incheiat intre APDRP si COMUNA Berzasca, jud. Caras-Severin.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 413, 389 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Garantia de participare este in cuantum de 8.200, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul: RO24TREZ1852145020401XXX, Trezoreria MOLDOVA NOUA, cod fiscal comuna Berzasca: 3228020, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului.Executare garantiilor de participare: in conditiile art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006 cu modif. Si compl. Ulterioare sau cand ofertantula) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180, 181 si 182 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/ 07.12.2011: - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari - Formular 6;
- Cazierului fiscal- Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari completarile ulterioare - Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile ?i completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.? Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: Furdui Petru Nicolae, Roch Maris-Veronica, Silvia Gurban.Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente. Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste documente.- Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza: in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.- Subcontractantii au obligatia depunerii Declaratiei privind art. 691 din OUG 34/2006, actualizata prin Legea 279/2011.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. art. 180 si ale art. 181- lit. a), c1) si d).din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011.- Documentele emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezentate in original, copie legalizata a documentelor originale, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora.Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXAEIII din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011 Art. 183 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/ 07.12.2011: ? Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.? Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.- Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. Si completari ulterioare.Se solicita atestat ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice, conform art. 7 din Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectieIn conformitate cu prevederile art. 11 alin 4-5 din HG 925/2006 modificata si completata cu HG 834/2009: ?ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea". In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In conditiile Art. 190 din OUG 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, Conform ANEXEI 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14.09.2011, in cazul ofertelor cu sustinere, cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator, respectiv cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Disponibilitatea sumei de 206.000 lei pentru o perioada de 4 luni, pt. sustinerea lucrarii.Declara?ii bancare care sa garanteze un credit/ linie de credit aprobata si neconsumata, pt. aceasta lucrare/depozit bacar echivalent in val. solicitata, pt. proiect/ angajament ferm al bancii pt proiect prin care garanteaza acordarea unui credit/ linii de credit. Doc. prezentate vor specifica den. Contract si valoare, se prezinta in original, Bilantul contabil pe ultimii trei ani, (31.12.2008/ 31.12.2011, 31.12.2009 si 31.12.2010), in copie conform cu originalul, Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei va fi de cel putin 826.000 leiFormular - ?Informatii generale, Identificare financiara ? cont trezorerie ?Formular 8
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, partile si obiectul contractului, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti-Form.11, Angajament ferm ? dc. este cazul, Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract, maxim 2 (doua) contracte similare obiectului prezentei proceduri, avand valoare cumulata de 413.300 lei.Parti relevante din contractele nominalizate ca si experienta similara, Recomandare, Ofertantul trebuie sa aiba logistica, echipamente necesare realizarii lucrarilor, mijloace de transport adecvate., Experti: -1 Sef de santier- ing. constructor, va avea o experienta similara de min. 5 ani in domeniu;
-1responsabil tehnic cu calitatatea;
-1 ing. constructor experienta de min. 3 ani in domeniu;
-1responsabil tehnic cu executia;
-1Ing. atestat A.N.R.E. pt instalatii electrice ? experienta de min. 3 ani in domeniuToti expertii solicitati vor face dovada participarii in min. un proiect similar, in care aparticipat pe aceeasi functie prin copie Cotr./Recomand.CV actualizat la zi, semnat, diplomele de studii/ calificarile, atestarile, Contractul de de munca, vizat de ITM, / Angajament de participare/ Extras REVISAL, Declaratie de disponibilitate, Contractul/ Recomandarea pt. proiect nominalizat ca si experienta sim., Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, Informatii privind subcontractantiiAcord de suboctractare, art. 691, Acorduri/contracte de asociere (dc este cazul) - se vor prezenta de catre ofertant ? Formular4, in original sau copie legalizata la notar;Formular? ?Imputernicire lider asociatie? Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Descriere criteriu: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 50 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (50 puncte), undeP(n) ? punctajul ofertei
Termenul de garantie al lucrarii
25
Descriere: Termenul de garantie acordat lucarii se va exprima in ani.Pentru oferta cu termenul cel mai mare se acorda punctaj maxim, 25 puncte.Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formulaP(n) = (termen(n) / termenul maxim) x punctajul maxim acordat (25 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei.Termenul minim de garantie a lucrarii acceptat este de 3 ani, sub care oferta va fi declarata neconforma, iar termenul maximde garantie al lucrarii acceptat este de 10 ani, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar
Termen de executie a lucrarii
25
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 25 puncte.Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim / termen(n)) x punctajul maxim acordat (25 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Termenul de executie a lucrarii se exprima in luni. Termenul de executie a lucrarii minim acceptat este de5 luni, sub care ofeta nu va fi punctata suplimentar iar termenul de executie a lucrariii maxim acceptat este de 8 luni, peste care oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si se descarca din SEAP la adresa www.e-licitaie.ro.Listele de cantitati vor fi atasate la clarificari, imediat dupa publicarea invitat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer