Achizitie publica - Executie lucrari conform regulamentului UEFA, privind infrastructura stadioanelor editia 2010 ? amenajari spatii mass media Stadionul Municipal Piatra Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 339684
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339684/20.11.2012
Denumire contract: Executie lucrari conform regulamentului UEFA, privind infrastructura stadioanelor editia 2010 ? amenajari spatii mass media Stadionul Municipal Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante : str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, sediul nou, sala de consiliu, parter, Piatra Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari conform regulamentului UEFA, privind infrastructura stadioanelor editia 2010 ? amenajari spatii mass media Stadionul Municipal Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in lucrari de amenajare a spatiilor mass media la Stadionul Municipal Piatra Neamt, in vederea respectarii Regulamentului UEFA privind infrastructura stadioanelor, editia 2010 ( art. 49 ? 55 ). Constructia va fi executata pe o structura din cadre metalice si inchideri perimetrale cu panouri din PVC cu geam termoizolat si policarbonat compact de 10 mm. grosime. Finisaje interioare : pardoseala din lemn, acoperita cu mocheta. In aceste spatii se vor amplasa pupitre si scaune ( 85 buc.).
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.800 lei, cu o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie , conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr . 18, Sectiunea Formulare).sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; Cuantumul garantieide participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004. Conformprevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din pretul contractului fara TVAFurnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 19. sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Art. 180Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 5.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Art. 181 .2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularnr. 6.2.1. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatDin certificatele solicitate la punctele 2.1. si 2.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform art. 9 din Ordinul 509 / 2011Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8.Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform prevederilorOrdinului ANRMAP nr. 170/2012, sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Monica ? ElenaAnton si Dragos Victor Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, director economic - Dorina Staicu, Consilierii locali alesi in urma alegerilor locale din data de 10 iunie 2012 : Andrita Valeriu, Baidan Silvia, Balan Gheorghe, Chirila Daniel, Deaconu Gheorghe, Dumitreasa Gheorghe, Grigoras Adrian, Iliesi Ecaterina, Ionita Ana, Marghidan Victor-Adrian, Misaila Ioan Catalin, Monda Ana, Ouatu Vasile, Popescu Vasile, Simionica Aurelia, Strungariu Viorel, Teodorescu Constantin, Timaru Neculai, Toncu Ghiocel, Varlan Georgeta Luminita. Certificat constatator, eliberat de ONRC, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa corespondenta dintre codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului cu obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Note: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte sintetic principalelelucrari similare in ultima perioada (5 ani) pentru a evidentia domeniile principale in care acesta activeaza., Fisa de experienta similara, pt fiecare contract de experienta similara.In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita prezentarea a minim unui contract de lucrari similare ( constructii metalice ). Se vor prezenta certificate / documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client beneficiar ( formularele 10.3 si/sau 10.4).Documentele se vor prezenta in copie?conform cu originalul?.Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana., Declaratie privind numarul mediual personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si informatii despre persoanele responsabile pentru executia lucrarii.Lista personaluluiresponsabil pentru derularea contractului va include minim urmatoarele functii : minim un responsabil Tehnic cu Executia si minim un responsabil cu asigurarea calitatii. Pentru persoanele nominalizate se va prezenta CV, diplome si/sau atestate relevante., Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii SR EN ISO 9001 :2008sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 07:41