Achizitie publica - Executie lucrari constructie pentru ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA SACALASENI SI PROXIMITATI (GROSI, COLTAU, RECEA, REMETEA CHIOARULUI, VALEA CHIOARULUI)? localitatea SACALASENI , Jud. MARAMURES
Detaliu pentru invitatia numarul 327184
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327184/18.05.2012
Denumire contract: Executie lucrari constructie pentru ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA SACALASENISI PROXIMITATI (GROSI, COLTAU, RECEA, REMETEA CHIOARULUI, VALEA CHIOARULUI)? localitatea SACALASENI , Jud. MARAMURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SACALASENICod fiscal: 3627390, Adresa: SACALASENI nr. 67, Sacalaseni, Telefon: 0262289333, Fax: 0262289333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SACALASENI nr. 67, Sacalaseni, Romania, cod postal: 437280, telefon: +40 262289333, fax: +40 262289333, persoana de contact: EMILIAN-GHEORGHE POP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNASACALASENI, sat SACALASENI nr. 67, (SEDIUL PRIMARIEI), JUDETUL MARAMURES, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari constructie pentru ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA SACALASENISI PROXIMITATI (GROSI, COLTAU, RECEA, REMETEA CHIOARULUI, VALEA CHIOARULUI)? localitatea SACALASENI , Jud. MARAMURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari constructie pentru ?CENTRU LOCAL DE INFORMARE TURISTICA, IN COMUNA SACALASENISI PROXIMITATI (GROSI, COLTAU, RECEA, REMETEA CHIOARULUI, VALEA CHIOARULUI)? localitatea SACALASENI , Jud. MARAMURES
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 593, 556 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.871, 00 Lei.1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertei.2.Se constituie prin virament bancar (RO47 TREZ 4365 006X XX00 3220 Trezoreria Baia Mare)sau printr-un instrument de garantare emis in condiiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si saprevada ca plata garntiei se va executa neconditionat, conform art.87 din HG 925/2006 si art287.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individualisau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economiciimplicati, anexate garantiei.3. In cazul asocierilor garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4. Ofertele care nu prezintagarantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente(adrese bancare, declaratii IMM), in original, anexatescrisorii de inaintare, nu vor fi deschise nici chiar sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr.34/2006, adica 5.935, 56 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. 1.Garantia de buna executie: instrument emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale(HG1045/2011).Dupa receptia cu succes laterminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%.Pentru diferentA DE 30%, contractantul va prelingivalabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular F1 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat, Formular F2 Declaratie privind calitate de participant al procedura, semnat sistampilat, Formular F3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 semnat si stampilat, F4 Delaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.69.1 OUG34/2006 semnat si stampilat, persoanele implicate in organizare: CIMPAN DELIA, BABABN MARIUS FLAVIUS, STAN RALUCA, POP EMILIAN-PRIMAR, Formular F5 Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta semnat si stampilat, Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract din caresa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator emis de ORC emis cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriii ofgertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata.Cazier fiscal al persoanei juridice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantul are cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali de 1.187.112 lei, Oferantatul demonstreaza ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pt a realiz cash-flow-ul de executie a lucrarii in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni, in valoare de minim 148.389 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractori, Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei) un contract similar in valoare de minim 593.556 lei8 fara TVAFormular 10 - Declaratie privind lista principaleleor lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 11- Fisa de experienta similaraOfertantul prezinta contract de lucrari, procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale, si recomandare din partea beneficiarului.Pentru datele financiare in euro, se va considera cursul mediu din 2011 comunicat de Banca Nationala a Romaniei, Ofertantul dispunepentru indeplinirea prezentului contract de utilaje echipamente care acopera necesarul conform extrasului de utilaje corelat cugraficul de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resurselefinanciare si cu cash-flow-ul si dispune pentru indeplinirea prezentuluicontract de statie de betoane, laborator de gradul II, certificat de atestareemis de IGSU pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelorcombustibile, valabil la data deschiderii ofertelor.Formularului F22 - Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehniceFormularul F23 Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice, Ofertantul dispune de un Manager de Proiect ? inginer constructor cuvechime de minim 5 ani, coordonator de lucrare - inginer de constructiicivile, RTE atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, un sefde santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), altul decat sef desantier, ingineri de specialitate pe domeniile: termice, sanitare, electrice (cuatestat ANRE), inspector de protectia muncii. Formular 15 si formular 16 Informatii privind personalul ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara An=Pmin/Pn x 65, unde An=punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A,
Durata de executie
35
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: Bn=Emin/En x35, Unde Bn=punctajul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 11:27