Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari construire complex sere in orasul Zarnesti


Detaliu pentru invitatia numarul 350609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Numar invitatie: 350609/17.07.2013
Denumire contract: Executie lucrari construire complex sere in orasul Zarnesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 268223007, fax: +40 268223007, persoana de contact: Ionut Sorin Banciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RPLP Piatra Craiului RA, strada Postavarului, nr. 5, Oras Zarnesti, Judet Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari construire complex sere in orasul Zarnesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari complex sere in orasul Zarnesti.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 157, 892 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantie de participare: 6.250 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare este: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform formularului eliberat, recomandabil, de o banca din Romania sau de societati de Asigurari, OP in contul AC sau chitanta de depunere numerar la casieria AC, in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, pana la data limita de deschidere a ofertelor.Contul AC: RO82BRDE080SV34326590800, deschis la BRD Zarnesti. In cazul IMM-urilor, conform Legii nr. 346/2004 aceasta va putea fi constituita in cuantum de 50% din suma solicitata. .Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC sau contestatorul renunta la contestatie, in conformitate cu dispozitiile art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare, se va retine din garantia de participare suma de 4937.89 lei. Modul de restituire in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006: catre ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare in cel mult trei zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; catre ofertantii a caror oferte nu au fost stabilite castigatoare dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul desemnat castigator.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoare fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 alin 1, 2, 3 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, OP in contul AC sau prin retineri succesive din suma datorata din factura emisa. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor conformLegii 346/2004 (facand dovada in acest sens), aceasta va putea fi constituita in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa declaratiile tip prezente in documentatia de atribuire sectiunea Formulare dupa cum urmeaza: - Declaratie privind eligibilitatea respectiv neincadrarea in prevederile art. 180? in originalFormular 1, daca este cazul formularul va fi prezentat si de tertul sustinator/asociat. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 ? in original ? Formular 2, daca este cazul documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), sau asociat daca este cazul.- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? original ? Formular 3, pentru certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006? original ? Formular 4, se va completa atat de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant cat si pentru tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste organizare, derularea si finalizarea procedurii sunt: Dir. Gen. Ing. Rozorea George Gabriel, Dir. Ec. Barbu Marieta, Cons. Jur. Vasii Catalin, Comisia de evaluare: Ing. Banciu Ionut Sorin, Ing. Toader Vasile Alin, Ing. Popescu Norocel, Ing. Runceanu Gheorghe, Ec. Tamas Elena, Ec. Garbacea Gabriela, Resp. achizitii Nagy Alina.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? original ? Formular 5.- Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor putea depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cazul in care nu se precizeaza altfel.a) Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN). Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ? se va prezenta obligatoriu pentru ofertant/ofertanti, asociati. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original sau copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.b) Cazier fiscal si judiciar al societatii ? fara fapte inscrise in cazier ? in forma originala.c) Pentru persoane juridice straine - se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite. Se solicta prezentarea de documente in conformitate cu prevedrile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate. Se solicita un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Capacitatea de xercitare a activitatii profesionale (inregistrare) se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Ofertantul trebuie sa demonstreze posibilitatea fluxului de numerar pe 2 luni echivalent a 69444.44 lei conform ordinului 509/2011 dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract)x perioada solicitata de AC; prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere insotita de documente care sa justifice datele din declaratie si sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente/raport de audit/raportul cenzorilor sau echivalent)., - Informatii privind asociereaDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM (se va depune o declaratie pe proprie raspundere in acest sens) acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., - Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente, in copie.AC are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert. Indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare., - Declaratie privind cifra de afaceri ? conf. Art.185, alin.1, lit.cCifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 2.000.000 lei. Verificarea indeplinirii limitei minime a cifrei de afaceri se va face in conformitate cu datele continute de bilanturile contabile prezentate conform cerintei urmatoare sau pe baza oricaroro alte documente edificatoare prezentate de ofertant. Pentru prezentarea cifrei de afaceri, echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR prin htpp: //www.bnr.ro. Nota: nu se va lua in considerare anul in curs.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Declaratie cu anexa privind lista principalelor lucrari/contracte similare executate/incheiate in ultimii 5 ani avand ca obiect executie lucrari de constructii precum si cerinta obligatorie prezentarea a minim 3 contracte de montaj sere (pe o suprafata de min 1.400 mp ? max nu se impune) incheiate in perioada solicitata anterior ? formularul este prezent in cadrul documentatiei de atribuire. Acestea se confirma prin prezentarea unor certificate de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, cantinand referiri la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul si valoarea acestuia. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; In cazul subcontractarii unor parti din contract, subcontractantul va trebui sa prezinte documente care sa dovedeasca experienta pentru lucrarile care se subcontracteaza., b) Experienta similara in domeniul constructiilor de cladiri.Ofertantul trebuie sa demonstraze experienta lui in domeniul constructiilor prin minim 3 lucrari, executate in ultimii 5 ani. Daca este cazul subcontractarii, ofertantii vor prezenta lista cuprinzand subcontractorii declarati, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare. Pentru fiecare lucrare similara in parte, in conformitate cu art. 188 alin. 3 lit a) din OUG 34/2006 cu actualizarile si modificarile ulterioare, pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta copii ale documentelor ?conform cu originalul?. In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere, se va lua in calcul pentru indeplinirea cerintei minime procentul prevazuta in contractul de asociere si documentele doveditoare din care sa rezulte executarea acelor servicii prezentate ca experienta similara. Atunci cand un grup de operatori economici depun documentatie de calificare comuna, capacitatea tehnica se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., c) Declaratie si/sau angajament de punere la dispozitie pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari pe toata perioada de derulare.Ofertantul va trebui sa faca dovada ca detine in proprietate, leasing sau inchiriere utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice. De asemenea in cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, instalatie, echipament tehnic pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere se permite si prezentarea unui angajament. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se accepta orice forma de detinere a acestora respectiv proprietate, leasing sau inchiriere., d)Informatii referitoare la personalul de specialitate ? relevant pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Va cuprinde informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, angajament solicitat conform prevederilor art. 188 alin. 3) lit. b) din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori.Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: -1 sef santier executie, absolvent al Facultatii de Constructii, sectia Constructii Civile Industriale si Agricole, cu experienta in executia unei lucrari similare, dovedita prin documente specifice de participare la executia unei lucrari similare; Se vor prezenta documente care sa dovedeasca disponibilitatea persoanei pentru indeplinirea sarcinilor postului solicitat pe perioada de implicare al acestuia in realizarea contractului;
- 1 sef punct lucru, absolvent al Facultatii de Constructii, sectia Constructii Civile Industriale si Agricole cu experienta de minim 3 ani in domeniul obiectului contractului, care va respecta Programul de lucru mentionat in caietul de sarcini. Se vor prezenta documente care sa dovedeasca disponibilitatea persoanei pentru indeplinirea sarcinilor postului solicitat pe perioada de implicare al acestuia in realizarea contractului;
- 1 inginer absolvent al Facultatii de Constructii, sectia Instalatii in constructii cu experienta de minim 3 ani in domeniul obiectului contractului. Se vor prezenta documente care sa dovedeasca disponibilitatea persoanei pentru indeplinirea sarcinilor postului solicitat pe perioada de implicare al acestuia in realizarea contractului;
-1 RTE, autorizat pentru domeniul I-Constructii Civile (se vor prezenta copii lizibile atestate si /sau, legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertelor);
-1 responsabil CQ (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor valabile la data limita de depunere a ofertelor); se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie;
-1 responsabil Protectia muncii, atestat conform legislatiei in vigoare (se vor prezenta copii lizibilecertificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita depunerii ofertelor).Pentru toate persoanele responsabile cu indeplinirea contractului se vor atasa CV-uri in format Europass si copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor/adeverintelor/certificatelor/atestatelor care sa probeze informatiile indicate in CV-uri, precum si declaratii de disponibilitate. Angajament din partea ofertantului ca in cazul in care se va impune schimbarea vreunei persoane cu functie de decizie in derularea prezentului contract, acest aspect va fi adus la cunostinta achizitorului, acesta din urma avand dreptul sa ridice obiectii cu privire la noua persoana desemnata( obiectiile vor avea in vedere indeplinirea conditiilor solicitate initial in procedura si insusite ulterior de catre ofertant);
- Declaratie de disponibilitate semnata de fiecare membru al echipei in parte ? in original. Observatii: - ofertantul va trebui sa prezinte un angajament de diponibilitate pe perioada de implicare al acestuia in realizarea contractului din partea fiecarui specialist nominalizat - in original., e)Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG. 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care doreste sa o subcontracteze, conform art. 188 alin. 2, din OUG 34/2006.Resursele materiale, umane precum si experienta similara ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci auutoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantiii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., f) Informatii despre asociatiPrezentare Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. Formularele privind subcontractarea si/sau asocierea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati si/sau subcontractanti pentru executarea lucrarii. In acest caz se va completa cu mentiunea ?Nu este cazul?. a) Certificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001/2008., b) Certificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 14001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie (min.120 - max.365 zile)
20
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie oferita (min. 2 ani - max 5 ani)
10
Descriere: Criteriu tehnic
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer