Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari-,,Construirea unei piste de biciclete intre Oradea si Berettyo;ujfalu- U.A.T Bors``


Detaliu pentru invitatia numarul 344883
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNABORS
Numar invitatie: 344883/05.04.2013
Denumire contract: Executie lucrari-, ,Construirea unei piste de biciclete intre Oradea si Berettyo;ujfalu- U.A.TBors``
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNABORSCod fiscal: 4390526, Adresa: Bors, nr.200, Bors, Telefon: +40 0259316155, Fax: +40 0259417291
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bors, nr.200, , Bors, Romania, cod postal: 417075, telefon: +40 0259316155, fax: +40 0259417291, persoana de contact: GEORGETA LILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bors , Bors, Strada Principala , nr 200, cod postal 417075, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari-, ,Construirea unei piste de biciclete intre Oradea si Berettyo;ujfalu- U.A.TBors``
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pista de biciclete are o lungime de 4.441, 77 m, intre km 0+000 (intrarea in tara -vama Bors) si km 4+441, 77 (limita Santion -Oradea) .Se executa cu 2 benzi de 2.10m latime si pe o banda in vama Bors cu latime 1, 05 ml pe o lungime de 620, 12 Terasamente-infrastructura se executa pe latime de 3m si grosime de 0.33 mm, (-mai putin in zone unde pista se suprapune peste drumul existent-4441, 77 ml-270, 12 ml si 520, 12 ml portiunea din vama Bors)Strat de agregate naturale balast in grosime de 0, 33 m, +fundatie din beton C12/15 g=10 cm(4441, 77 ml-270, 12 ml-zone unde pista se suprapune peste drumul existent- 520, 12 ml portiunea din vama Bors)Imbracaminte din beton asfaltic BA8 in grosime de 3 cm inchisa cu dressing.Zid de sprijin din beton H=80 cm in zona Santion L=204, 10 ml , parapet metalic deformabil(flexibil)semigreu tip D L=1911 ml+parapet metalic usor in zona cu zid de sprijin.Rigole si sant acoperit cu gratar metalic: rigola pereata L=1200 ml, 29, 90 sant acoperit cu gratar metalic, rigole pamant L=1200 ml.Marcaje rutiere +semnalizare cu indicatoare +3 semafoare.Amenajare teren pentru protectia mediului: terasare, gazon 350 mp, plantare puiet 260 buc-Incadrarea structurii rutierese va realiza cu borduri de incadrare stradale 10x15 pefundatie din beton 10x20In profil transversal, pista de biciclete va avea o singura panta de 2.0%, cu cadere in functie de posibilitatea de indepartare a apelor meteorice din zona.Scurgerea apelor se asigura prin rigole de pamant sau pereate.Intrarile la operatori economici/locunite se asigura prin santuri acoperite cu gratar metalicValoarea estimata fara TVAeste1813266 lei , din care 1726920 reprezinta valoareaestimata a contractului ce face obiectul procedurii de atribuire-valoare in functie de care se vor evalua ofertele , la care se adauga 86346 leidiverse si neprevazute aferente procentului de 5%.Valoarea totala, cu posibile lucrari suplimentare similare cu cele din contractul initial(daca este cazul , cf.art.122 lit.j din OUG 34 /2006 )este de 2072304 lei .Optiuni: 1813266 lei-val.estimata(contr.+div.neprv)-val 2072304 lei cuprinde posibile suplimentari .
II.1.6) CPV: 45233162-2 - Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 813, 266 - 2, 072, 304 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare este de 8635 lei . (nu depaseste 2% din valoarea estimata, dar este mai mare decat suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ) Echivalarea garantiei de participare din alta valuta in lei se facela data care este cu 5(cinci) zileinainte de data limita de depunere a ofertei, la cursulBNR2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 zile incepand cu data limita de depunerea ofertelor .3) Modalitati de constituire: conf. de art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare( contul pentru virament al Comunei Bors RO09TREZ0765006XXX010704 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea , CIF 4390526 ) . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata.(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului fara TVA- Modul de constituire a garantiei de buna executieconf.art 90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 12A), conform Ordinului nr.314/2010 (Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicitacompletarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna vafi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului sau dupa caz acord de asociere (daca este cazul) (formular 13B)Cerinta 2- Declaratia privind neincadrarea in art.180 din OUG nr 34/2006 , conform Formular 12B , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, din OUG 34/2006 atrage excluderea oferteidin procedura de atribuire a contractuluiCerinta 3- Declaratia privind neincadrarea in art.181 din OUG nr 34/2006 actualizata , conform Formular 12C , este obligatorie si va trebui prezentata si in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii in parte sau de tertul sustinator , daca este cazul .Incadrarea oricaruia dintre asociati in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata sau a tertilorsustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Cerinta 4- Declaratia privind neincadrarea in art.69?1 din OUG nr. 34/2006 actualizata, conform formularului 12E este obligatorie pentru evitarea aparitiei conflictului de interese si se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Batori Geza -primar , Zbarcea Adrian -secretar , Balla Piroska -Sef servici financiar-contabil , Lorincz Lajos - viceprimar , Lile Georgeta Consilier achizitii publice, Lucaci Sandor- referend specialitate . Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt persoanele ce compun Consiliul Local :1 .Bor Levente; 2 Hegyesi Laszlo -Jozsef;3.Curpas Mihai;4.Lukacs Ibolya;5.Paul Ianos Tivadar;6Kakocz Ludovic Alexandru ;7Bihari Istvan Zsolt;8.Ambrus Zsuzsa;9.Retek Emilia 10.Bondar Iuliu;11.Szatan GyorgyCerinta 5 -certificate fiscale care atesta indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul consolidat si bugetul local -se vor depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta 1 -Se solicita certificat constatator ORC complet, inclusiv lista actionarilor, din care sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate siobiectul contractului care se achizitioneaza . Datele din certificatul constatator sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor .Este obligatorie prezentarea in original/copie legalizata/copie conform cu originalul(conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP), de catre operatorii economici a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare . De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Se solicita media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani2010, 2011, 2012 (Formular 7)-prag minim solicitat 3.453.840 lei .Media cifrei de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani2010 , 2011si 2012, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.453.840lei. .Pentru o evaluare unitara a cifrelor medii globale de afaceriprezentate in alta valuta decat leul , se va utiliza cursul mediu leu /valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Curs euro comunicat de BNR ladata de: 31.12.2010 ? 1 euro=4, 2848 lei;31.12.2011-1euro=4, 3197lei, 31.12.2012 - 1 euro=4, 4287 lei;, Cerinta 2 -Acces la resurse-Acces sau disponibil de resurse pentruo perioada de doua luni pentru executia lucrarii.Termenul total de executie a lucrarilor este de 4(patru)luni, iar platile se fac lunar (in patru transe).Valoarea cash-flow-ului este de 863.460, 00 lei calculata astfel: Valoare cash flow = valoare estimata a contractului(1726920lei) / perioada de derulare a contractului( fara a se lua in calcul perioada de garantie) 4 luni × perioada solicitata de autoritatea contractanta-2 luni.-Perioada pentru care se va solicita accesul la disponibilitati -cash flow este 2(doua)luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca areaccessau are resurse reale disponibile, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiaresuficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada primelor doua lunii.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descriere: Cerinta nr.1 - Se completeaza Formular nr.14- O lista culucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit.Lista va fi prezentata in original , semnata si stampilata de catre ofertanti .Curs echivalare: 31.12.2008=1 euro=3, 9852 lei, 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282lei;31.12. 2010 ? 1euro=4, 2848 lei;31.12.2011-1euro =4, 3197lei , 31.12.2012 -1 euro =4, 4287 lei;Pentru situatia in care lista principalelor lucrari va fi prezentata in in alta valuta decat leul si euro , pentru calculul echivalent se va tine cont de cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR , pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2: Experienta similara -Se va completa formular nr.15 care sacuprinda minim o lucrare similara , sau mai multe lucrari similare , executate si duse la bun sfarsit cu cea care face obiectul prezentei proceduri, a carei/caror valoare/valoare cumulatasa fie de minim 1.726.920 lei fara TVA. Pentru sustinerea cerintei referitoare la experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie: contracte/ copii parti relevante contracte /pv receptie /etc emise sau contrasemnate de beneficiarii lucrarilor.Pentru calculul echivalent se va tine cont de cursullei/ valuta comunicat de BNR din data emiterii certificarii(contract/pv receptie etc.), Cerinta nr.3- Declaratie privind informatii de personal -se va completa formular 12D.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitatenecesare pentru indeplinirea contractului, Personal minim solicitat: 1. Sef santier executiecu experienta profesionala in constructii drumuri , dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar , absolvent al unei Facultati de Constructii.?specializarea C.F.D.P.( cai ferate drumuri, poduri)se va prezenta CIM contract individual de munca sau angajament de participare /disponibilitate de prestare serviviu2.RTE-specialitatea drumuri-prezentare copie atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor , CIM contract individual de munca sau angajament de participare /disponibilitate de prestare serviviu3.Personal de executie calificat: pavatori-asfaltatori, betonisti, Cerinta nr.4 - Se va completa formular 12H -lista cu utilaje, instalatii, echip.tehnice si mijl.de transport (din dotare proprie, prin inchiriere/comodat etc, sau cu alte forme de punere la dispozitie) , pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari care va contine obligatoriu: -Statie de preparare mixturi asfaltice (documente de proprietate sau contract pentru furnizare mixturiasfaltice si dressing/angajament de punere la dispozitie );
- mijloace de transport inchis sau cu prelate (documente de proprietate sau contract de inchiriere /comodat/angajamentde punere la dispozitie, etc);
- rulouri compactoare( documente de proprietate sau contract inchiriere/comodat/angajament de punere la dispozitie etc);
-Incarcator frontal ?documente de proprietate sau contract inchiriere/comodat/angajament de punere la dispozitie etc);
-Buldoexcavator /excavator?documente de proprietate sau contract inchiriere/comodat/angajament de punere la dispozitie etc);
-Cilindru vibrocompactor -documente de proprietate sau contract inchiriere/comodat/angajament de punere la dispozitie, etc);
-Seturi de semnalizare.-Laborator incercari mixturi asfaltice(documente de proprietate sau contract prestari servicii/angajamentde punere la dispozitie )., Cerinta nr.5 - Informatii privind subcontractantii se va completa formular 13Acu precizarea partilor ce se subcontracteaza Cerinta nr.1-Se solicita prezentarea de Certificate emise de un organism national sau international decertificare privind implementarea unui management al calitatii si protectieimediului in domeniile care fac obiectul contractului- lucrari de drumuri , inconformitate cu ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005.sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer