Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari ?Covoare bituminoase (imbracaminti bituminoase) pe drumurile judetene DJ 110B, km 16+800-18+990 (DJ 108F) , km 19+150-18+280 in localitatea Sarmasag?


Detaliu pentru invitatia numarul 328481
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Salaj
Numar invitatie: 328481/01.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari ?Covoare bituminoase (imbracaminti bituminoase) pe drumurile judetene DJ110B, km 16+800-18+990 (DJ 108F) , km 19+150-18+280 in localitatea Sarmasag?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean SalajCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: 0260614120, Fax: 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari ?Covoare bituminoase (imbracaminti bituminoase) pe drumurile judetene DJ110B, km 16+800-18+990 (DJ 108F) , km 19+150-18+280 in localitatea Sarmasag?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia lucrarilor -?Covoare bituminoase (imbracaminti bituminoase) pe drumurile judetene DJ110B, km 16+800-18+990 (DJ 108F) , km 19+150-18+280 in localitatea Sarmasag?
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 269, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 25.390 lei. Valab. 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original la Registratura CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ, str. P-ta 1 Decembrie 1918 nr. 12, Zalau, jud. Salaj, in atentia Biroului de achizitii publice pana la data si ora de deschidere a ofertelor mentionata in invitatia de participare . Ofertele prezentate in SEAP pentru care nu a fost depusa garantia de participare, pana la data si ora de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare vor fi respinse. Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre Autoritatea Contractanta conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, conf prev art. 278^1 din OUG 34/2006 AC va retine din garantiade participare suma de 5.049, 93 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator)Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in dispozitiile art.181 lit. a, c^1, d.Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat(Cerinta obligatorie: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa obligatiile sunt exigibile conform prevederilor Legii 571/2003.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele solicitate pot fi prezentate in copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul" cu semnatura si stampila operatorului economic.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 C .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(SevacompletaFormularul13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14 In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Ionescu Cristian, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel, inspector de specialitate - Birou proiectare Pop Nicolae, consilier - Biroul de achizitii publice Vultur Maria, consilier- Biroul de achizitii publice Rob Mariana, consilier juridic - Directia juridica si administratie locala Cuzdriorean Cosmin, director - Directia tehnica Mircea Ghiurco, consilier - Directia economica, Opris Elena in cadrul Autoritatii Contractante ? Judetul Salaj). Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator in original sau copie conforma cu originalul emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care operatorul economic , clasat pe primul loc, in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conf. cu originalul AC are dreptul de a solicita depunerea in original sau copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara ina care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inf.cifra de afaceri. Se va prez media cifrei de afaceri globala pe cel multultimii 3 ani de minim 2.539.870, 96 lei.Conversia val. se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel :2009 :1 Euro = 4, 2373 lei 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1 Euro = 4, 2379.Se va lasa la latitudinea op.ec. doc. care vor fi prez. in ved. indepl. cerintei de calificare pt anul 2011 in fct. de inf. si doc. disponibile. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul in care op. ec si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indepl .niv. min. impus si prin raportatea la ultimi 3 ani, 2009, 2010, 2011. In cazul in care of. este dep. de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prez. form. Op. ec. poate beneficia de prev.art. 186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ult. privind ang. ferm ., Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.Se vor lasa la latitudinea op. ec.doc. care vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare pt anul 2011, in fct.de informatiile si documentele disponibile. ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanlului responsabil. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura lista comuna., Cerinta. 2 -Listapers.resp. indepl. contr. Pers.min.oblig.1 coord.proiect - ing/subing , ,CFDP" ? abs.stud sup., ,CFDP" ? exp. gen. dom. stud 5 ani - exp. prof.spec cord.cel putin 1contr. invest similare; 1 resp teh exec atestat dom, ,Constr. rutiere, drum, piste aviatie, poduri, tunele"conf.legis.vig. Doc. dov.: - CV format eur. cu inf. actualiz, datat si semnat ? Of.va prez.in copie certificata pt. conf. cu originalul doc. ? CM/CIMpers. invocat si /sau contr. de prest. serv. inch. of.si pers.ori alte doc relev, a.i. rezulte indepl. cerin. priv. profilul/exp.specialisti propusi sau acordul pers.propus ptr. particip. la derularea contr. -dipl studii priv. specializ. pers.- studiile preg.profes., calific. si atest. prof - autoriz/certific. atest. profes. si legitim.- valab data limita de dep. of. ?REVISAL (daca este cazul)- angaj.part. al pers. art. 188, alin (3) lit b OUG 34/2006 - contr/recom/pr. vb. recep. fin/partiala/la term. lucrar. pt. doved.exp. specif. solicit., Cerinta 3- Declaratie privind echipamentele tehnice Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate/chirie/alte forme de punere la dispozitie, dotarea minima specifica de executie lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri.AC isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata apartenenta lor., Cerinta 4- Informatii privind subcontractantii / asociatii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. In cazul unei ascieri op. ec. va prezenta angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara ptr. indepl. Contr, Cerinta 5- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari., Cerinta 6- Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract ?maxim 3 contracte de lucrari de aceeasi natura si complexitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.269.930 lei fara TVA.Se va avea in vedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate in vedere demonstrarii experientei similare. Lucrarile similare vor fi insotite de documente relevante: contracte(informatii relevante)/ procese verbale de receptie partiala la terminarea lucrarilor , cel putin o recomandare din partea beneficiarilor. In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatii Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii .Se va prezenta programul si planul calitatii pentru obiectul licitat., Cerinta 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului.Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitatSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului de servicii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer