Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de asfaltare a DC 186, km 1+200 ? 4+000, pe o lungime de 2800 m, comuna Uda, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 327514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Uda (Primaria Uda)
Numar invitatie: 327514/22.05.2012
Denumire contract: Executie lucrari de asfaltare a DC 186, km 1+200 ? 4+000, pe o lungime de 2800 m, comuna Uda, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Uda (Primaria Uda)Cod fiscal: 5010161, Adresa: Com. Uda, Jud. Arges, Uda, Telefon: 0248/243021, Fax: 0248/243021
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Uda, Jud. Arges, Uda, Romania, cod postal: 117771, telefon: +40 248243021, fax: +40 248243021, persoana de contact: Comuna Uda (Primaria Uda)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Uda, Jud. Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de asfaltare a DC 186, km 1+200 ? 4+000, pe o lungime de 2800 m, comuna Uda, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de modernizare a drumului comunal 186, km 1+200 ? 4+000 in comuna Uda -judetul Arges pe o lungime de 2800 m, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 306, 751.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 40000 lei. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278¹ din OUG 34/2006 actualizata.Perioada de valabilitate: minimum 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime din formularul nr. 12. Contul IBAN RO65TREZ04624840220XXXXX deschis la Trezoreria municipiului Pitesti - judetul Arges. CIF autoritate contractanta, Com. UDA: 5010161. PJ straine vor prezenta documentul de constituire in original, insotit de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului atribuit, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006. Se vor prezenta Formularul 1 si cazierul fiscal al operatorului economic, in termen de valabilitate.2. Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. Se vor prezenta Formularul 2; certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3. Operatorii economici vor prezenta Cerftificatul de participare cu oferta independenta, conform Ord. 314/ 2010 - Formularulnr. 3. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Marcel Ciobanu ? primar, Ghetea Costel - viceprimar, Ioana Vasilica - contabil, Preda Constantin - secretar, Popescu Alin - responsabil achizitii. 5.Prezentarea declara?iei privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.4.6.Prezentarea Formularului nr. 5 -Informatii generale despre ofertant In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asocia?ilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 4600000 lei., Cash - flow pentru executia lucrarii de minimum 570000 lei necesar finantarii lucrarilor pentru primele trei lunide la data incheierii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimele 60 luni¹, in cadrul unui sau maxim doua contracte, lucrari de drumuri in valoare cumulata de cel putin 2300000 lei (fara TVA)¹ pana la data limita de depunere a ofertelor, Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin buldozer, excavator, cilindru compactor, autogreder, incarcator frontal, repartizator mixturi asfaltice., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor., Personal tehnic de specialitate: - 1 inginer CFDPcu experienta dovedita prin implicarea intr-un proiect similar (drumuri); - 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri (R.T.E.) - 1 responsabil cu controlul tehnic de calitatePersonal muncitor necesar realizarii lucrarilor de constructii., Informatii privind subcontractantii Implementarea standardului de management al sistemului calita?ii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 20:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer