Achizitie publica - Executie lucrari de asfaltare carosabil si alei pietonale
Detaliu pentru invitatia numarul 348723
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348723/18.06.2013
Denumire contract: Executie lucrari de asfaltare carosabil si alei pietonale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura autoritatii contractante, str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0268230002, persoana de contact: Serban Florian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Jud. Brasov, Romania, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de asfaltare carosabil si alei pietonale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de asfaltare carosabil si alei pietonale, dupa cum urmeaza: 1. Proiectare si executie reparatii carosabil, alei pietonale (trotuare), rigole betonate pentru scurgerea apelor pluviale si amenajare zone verzi, pe strazile: Tudor Vladimirescu, Mihai Eminescu si Vulturuluidin orasul RASNOV;2. Executie Lucrari de asfaltare a strazilor, aleilor pietonale (trotuarelor)si executie rigole betonate pe strazile: Izvor, Alecu Russo, Ion Slavici, I.L. Caragiale, Abatorului si Valea Cetatii din orasul RASNOV;?. Valoarea estimativa a achizitiei: 3.459.427, 52 lei, din care cheltuieli diverse si neprevazute 5%, adica 172.971.37 lei
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 459, 427.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 65.000 Lei, sau alta valuta calculata la curs B.N.R. din data de 10.06.2013. Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie eliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante prezentata in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform Formular 11 - Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: virament bancar, in contul autoritatii contractante deschis la trezoreria Rasnov nr. RO92TREZ1385006XXX000031, cod fiscal 4443353 - in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare . Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si sa aiba valabilitate timp de 90 zile.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278ยน* ), alineatul (1), litera c) din OUG34/2006, respectiv 7.066, 45 lei.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din valoarea angajata a acestuia, fara TVA.2. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: In conformitate cu prevederile art. 90 din HG. 925/2006 cu modificarile ulterioare.In situatia constituirii sub forma unei scrisori de garantie bancara, aceasta va fi completata conform FORMULARULUI 12K.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea. Se va depune Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 12A, in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr .337/2006.Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, completata in conformitate cu formularul 12B, in original.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu formularul 12J, in original.Cerinta nr.4Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice Certificat de Atestare Fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formular tip eliberat deautoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formular tip eliberat deautoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat), original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Din ambele tipuri de cerificate fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantii nu au datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privindCodul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.6Certificat de participare cu oferta independenta , prezentare conform formular 10Cerinta nr.7Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Completare Formular 12LCompletare Formular 12LPersoanele cu functie de decizie din partea Orasului Rasnov implicate in procedura de achizitie sunt: ? Adrian Ioan Vestea-Primar? Marieana Ducar- Viceprimar? Stelian Dogariu-Secretar? Gabriela Agafitei- Director Economic.? Florian Serban -presedinte comisie? Sergiu Hutanu - membru comisie? Bogdan Adomnoaiei -membru comisie? GabrielaDarie-membru comisie? Cristian Olah? membru comisie? consilieri locali: Dumitru Bucsa, Liviu Calin Butnariu, Dumitru Dragutu, Ionut Dragutu, Neculai Mocanu, Radu Muntean, Victor Gheorghe Muntean, Stefan Popa, Rares Secareanu, Bogdan Barbulescu, Marian Catalin Botean, Iancu Boteanu, Zaharie Stoica Marghiloman, Nicolae Folea, Marius Lungu, Nicolae Daniel Diaconu , Georgiana -Cristina Mihai.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.De asemenea, in situatia in care ofertantul are subcontractanti, fiecare dintre acestia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1- Certificat Constatator emis de ONRC- Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata, sau copie conforma cu originalul.Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale dintara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 3.286.456, 15 lei.Nota: Informatiile furnizate trebuie sa faca referire la cifra de afaceri anuala a ofertantului sau a fiecarui membru al asocierii pentru fiecare an financiar incheiat. Valorile vor fi prezentate in lei la cursul mediu de referinta pentru fiecare an aferent perioadei solicitate, publicat de Banca Nationala.Bilantul contabil intocmit la 31.12.2011 in copie, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani completata in conformitate cu formularul 12F.Experienta similaraSe vor completa fise de informatii privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au derulat cel putin un contract de lucrari similare sau mai multea caror valoare insumata (cumulata) sa fie de minim 3.286.456, 15 lei Leifara TVA.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: a) certificate sau documente emise sau contrasemnate de beneficiar care sa ateste indeplinirea unui asemenea contract;b) informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- Nominalizare responsabil cu controlul calitatii.c) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.d) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I, impreuna cu CV-urile personalului de conducere, precum siale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Pentru responsabilul /responsabilii tehnic/tehnici cu executia si pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii se va/vor prezenta, documentul/documentele de atestare, in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.e) Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului;Se vor asigura utilajele urmatoare: - instalatie de producerea mixturilor asfaltice, omologata- mijloace de transportspecifice transportului de mixtura asfaltica- cilindru compactor- repartizator de mixtura asfaltica- buldoexcavator Cerinta nr. 1Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 valabil la data limita de depunere ofertelor., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.- Prezentarea certificatului ISO 14001 valabil la data limita de depunere ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 15:47