Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE, RESTAURARE SI MODERNIZARE LA BISERICA BOTEANU-IENII, SECTOR 1, BUCURESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 326376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Numar invitatie: 326376/11.05.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE, RESTAURARE SI MODERNIZARE LA BISERICA BOTEANU-IENII, SECTOR 1, BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, Registratura Generala, cod postal: 013682, telefon: +40 0213191013/186, fax: +40 0213191027, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE, RESTAURARE SI MODERNIZARE LA BISERICA BOTEANU-IENII, SECTOR 1, BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de interventii structurale ce se propun sunt pe de o parte lucrari de reparatii, ce au ca scop reabilitarea materialului structural degradat, si lucrari de interventie de tip consolidare.Lucrarile de reparatii constau dininjectari cu mortar fin si lapte de ciment sau de var a fisurilor si crapaturilor din zidarie, si matari de fisuri in zidarie la interior cu caseinat de claciu.Lucrarile de reparatii si de consolidare ce au fost propuse in expertiza tehnica realizata vor ridica gradul nominal de asigurare structural peste limita inferioara admisa R3=0, 65 si constau in : ? Realizarea unei grinzi perimetrale la nivelul fundatiilor de tip Wierendel (aceasta se va realiza pe tronsoane conform planurilor anexate pentru evitarea unei excavatii generale perimetrale). Se va respecta cu strictete ordinea de executie a tronsoanelor ;? Realizarea unui sistem de centuri de beton armat la nivelul comisiei si extradosului arcelor si boltilor existente, cu suprabetonari ale boltilor conectate de sistemul de centuri realizat ;? Executarea de retele de tiranti PC52 cu diametrul de Ø20 inglobati in galerii forate de sus de la baza boltilor pana la nivelul grinzii de beton din jurul fundatiilor. Dupa introducerea acestor tiranti galeriile urmeaza a i injectate cu mortar de ciment cel putin M200 (fara adaos de var). Tirantii vor realiza legatura pe verticala a structurii de beton armat de la baza cupolelor pana la nivelul centurii fundatiilor. Acestia se vor incastra la baza prin intermediul unor cuzineti din beton armat prin dispozitive mecanice (placa metalica, saiba si piulite).? Consolidarea bazei patrate a turlei de peste naos cu un sistem de samburi lamelari de beton armat ascunsi in masa zidariei si ancorati de sistemul de centuri de la extradosul arcelor de sustinere a tamburului prin intermediul unor grinzi de legatura de beton armat cu o grosime de 30cm, respectiv 40cm, in care se va fixa structura de rezistenta a turlelor nou construite (turla mare si turlele mici) ;? Comsolidarea sarpantei in zona pronaosului. Aceasta se va executa atat pentru a obtine o structura rezistenta si rigida, cat si pentru sustinerea acoperislui si a boltii false in zona pronaosului. Astfel, la nivelul extradosului boltii pronaosului va rezulta un sistem orizontal rezistent si rigid pentru o buna conlucrare a peretilor structurali de zidarie, pentru preluarea eforturilor date de cutremur intregii cladiri si pentru descarcarea corespunzatoare a solicitarilor data de turlele de peste naos si cafas ;? Inlocuirea unor elemente ale sarpantei bisericii acolo unde este cazul si refacerea invelitorii de tabla impreuna cu sistemul de jgheaburi si burlane ;? Refacerea pardoselii bisericii cuprinzand strat suport, placa si sistemul de incalzire in pardoseala ;? Refacerea trotuarelor si sistemului de evacuare a apelor din incinta .
II.1.6) CPV: 45212361-4 - Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 659, 911.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 30.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.440 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 10% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: min. 2 ani ?max. 4 ani, de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt solicit.: 1.Fisa inf. gen. 2.Decl.eligib.(Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul)3.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006(cert. atest. fisc.-vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul) 4.Decl. priv. cal. de part. la procedura 5.Certif. part.oferta indep. 6.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul-Formular III.2.1.6).Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Anca Ludu-Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu Legislatie . Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati specifice lucrarii supuse procedurii de achizitie, care se regasesc in clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.A. In cazul ofertantilor romaniPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; acesta trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz).Nota : Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. In cazul ofertantilor strainiPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizataNOTA: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 3.200.000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii respectivi In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA: 1. Lista princip. lucr. similare (executie lucrari de consolidare, arhitectura si restaurare lacasuri de cult) din ultimii cinci ani.Nivel minim obligatoriu : prezentarea dovezilor privind executarea in ultimii 5 (cinci) ani, a unui contract similar in raport cu obiectul contractului, in valoare totala de 1 600 000 lei (exclusiv TVA)Cerinte: - copii de pe partile relevante ale contractului/ contractelor care dovedesc exp. sim., insotite de anexele acestora (conf. cu orig.)- copie simpla a proc. verb. de receptie la term. lucr. exec. in baza contractului care dovedeste exp. sim.- recomandari din partea beneficiarilor.Daca se vor prezenta, ca experienta similara, contracte care contin executia mai multor tipuri de lucrari, atunci ofertantul are obligatia sa evidentieze si sa dovedeasca, in mod clar, care este valoarea exacta a lucrarilor solicitate ca experienta similara.2.lista contr. sim.(daca exista) in desfasurare., PERSONAL DE SPECIALITATE: Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin 3 lit b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., NIVELURI MINIME OBLIGATORII: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat sau cu angajament de participare: 1. Doi ingineri constructori, specializarea constructii civile, cod COR (214201) care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.2.Un inginer instalatii pentru constructii3.Un maistru constructii civile, industriale si agricole cod COR 311201 care va raspunde de indeplinirea viitorului contract de lucrari.4.Un responsabil tehnic cu executia (RTE) ? in constructii civile, atestat conform legii.5.Un specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca cod COR 241220, care va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislatiei specifice., 6.Un resp. de mediu atestat profesional in ingineria protectiei mediului cod COR 242316. 7.Un specialist atestat de Ministerul Culturii in restaurare structuri istorice, executare lucrari, inspectia si urmarirea comportarii in timp a monumentelor istorice, biserica facand parte din patrimoniul Bisericii Ortodoxe Romane.8.Urmatoarele categorii de personal muncitor calificat , angajati pe perioada nedeterminata : montatori schela, dulgheri ; zidari ; zugravi ; ipsosari ; tinichigii acoperis;Se vor considera dovezi, (numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele), urmatoarele :1? curriculum vitae ;? declaratii de disponibilitate ;? copii simple al diplomelor de absolvire, atestatelor, etc sau oricaror documente care dovedesc calificarea profesionala. 1.Standarde de asigurare a managementului calitatii-certificatul ISO 9001/ 20082.Standarde de asigurare a protectiei mediuluicertificat ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor: minim 8 luni - maxim 16 luni
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarilor: minim 2 ani- maxim 4 ani.
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer