Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de consolidare sarpanta la imobilul situat pe Calea Aradului nr. 12 ( fosta Str. Primariei nr. 78), Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 330807
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 330807/29.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari de consolidare sarpanta la imobilul situat pe Calea Aradului nr. 12 ( fosta Str. Primariei nr. 78), Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: CIARNAU CLAUDIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str. Piata Unirii nr 1, cam 201(sala de sedinte AIO)din cadrul Primariei Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de consolidare sarpanta la imobilul situat pe Calea Aradului nr. 12 ( fosta Str. Primariei nr. 78), Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de consolidare sarpanta la imobilul situat pe Calea Aradului nr. 12( fosta Str. Primariei nr. 78) Oradea, conform documentatiei atasate fisei de date
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1000 lei si se va constitui prin depunere numerar casierie, OP in cont RO74TREZ0765006XXX005460-cod fiscal 21982927, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii. In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006. Valabilitea garantiei de participare este de 60 zile de la data limita depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Oradea
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza Ordinului 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind eligibiliatatea?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile artart. 69?1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general ? Beltechi Cristian, director general adjunct ? Benyovszki Tunde, Director general adjunct ? Porsztner Bela, Sef serviciu financiar contabil- Ungur Adriana, sef Birou Juridic ? Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic ? Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice ? Marge Adina, Sef serviciu Administrare Imobile: Rodica Brad, consilier Achizitii Publice - Claudia Ciarnau Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, si sa rezulte: ?obiectul de activitate al ofertantului;?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Nota: Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale din care sa reiasa sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiei de participare la procedura.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa reiasa ca ofertantul a contractat in ultimii 5 ani cel putin un contract avand ca si obiect lucrari silimare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 100. 000 lei fara T.V.A.Se vor prezenta parti relevante ale contractelor (parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnaturi) mentionate pentru demonstrarea indeplinirei cerintelor de mai sus, insotite de recomandare din partea achizitorului/beneficiarului.(conform modelului anexat prezentei)., - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, prin care sa faca dovada ca detine: - un sef de echipa care sa coordoneze activitatea.- un responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile si industriale ? se va atasa declaratiei cv-ul persoanei respective.Se vor atasa declaratiei: cv-uri; copia stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul a certificatului de atestare pentru RTE; precum si a legitimatiei - valabile la data depunerii ofertelor; dovada raporturilor juridice dintre ofertant si personalul nominalizat in declaratie, - Declaratie cuprinzand personalul municitor disponibil pentru executarea lucrarilor, prin care sa faca dovada ca dispune de personal necesar pentru executarea lucrarilor care fac obiectul prezentei procedurii., - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(aflate fie in proprietate, inchiriere, comodat, etc. ). - Certificat ISO 9001:2008- sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii civile (sau echivalent), valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 22:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer