Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de consolidare si restaurare a imobilului situat in Iasi, str. Zmeu nr. 3, de amenajare a cailor de acces pietonale si carosabile catre imobil in zona de protectie , respectiv de modernizare a utilitatilor pentru proiectul ?CONSOLIDARE


Detaliu pentru invitatia numarul 347573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 347573/30.05.2013
Denumire contract: Executie lucrari de consolidare si restaurare a imobilului situat in Iasi, str. Zmeu nr. 3, de amenajare a cailor de acces pietonalesi carosabile catre imobil in zona de protectie , respectiv de modernizare a utilitatilorpentru proiectul ?CONSOLIDARE SI RESTAURARE IMOBIL IN VEDEREA INFIINTARII MUZEULUI MUNICIPAL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/267582/189, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de consolidare si restaurare a imobilului situat in Iasi, str. Zmeu nr. 3, de amenajare a cailor de acces pietonalesi carosabile catre imobil in zona de protectie , respectiv de modernizare a utilitatilorpentru proiectul ?CONSOLIDARE SI RESTAURARE IMOBIL IN VEDEREA INFIINTARII MUZEULUI MUNICIPAL IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarilor de consolidare si restaurare a imobilului din str. Zmeu nr. 3, de amenajare a cailor de acces pietonale si carosabile catre imobil in zona de protectie , respectiv de modernizare a utilitatilor ''pentruproiectul ?CONSOLIDARE SI RESTAURARE IMOBIL IN VEDEREA INFIINTARII MUZEULUI Municipal Iasi''Prin proiect se propune consolidarea, restaurarea si refunctionalizarea imobilului Casa Burchi-Zmeu in vederea infiintarii Muzeului Municipal IasiValoarea estimata a lucrarilor supuse prezentei licitatiieste de11.721.802, 19 lei fara T.V.A;Valoarea estimata totala este de 12.893.982, 41 lei fara T.V.A , din care valoarea aferenta procentului de diverse si nepravazute este de 1.172.180, 22 lei fara T.V.A , conform art 29 alin 2 ^1 din OUG 34/2006 actualizata.
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 893, 982.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 234436, 04 lei( in cazul IMM -1172180, 02 lei). Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi); ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA(5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateNota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, documente traduse in limba romana in copie lizibila certificta conform cu originalul.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Liliana Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria Simionescu, Director Executiv DEFPL-Maria Apetroaei, Sef Serviciu Juridic-Doina Florescu.Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona Elena;Birhala Constantin; Melenciuc Georgiana, Trandafirescu Sorin Alexandru, Nedelcu Vlad Nicolae, Axinia ConstantinComisia de evaluare: Petru Dumitru Tomorug, Marian Nistor, Ioana Mihai, Madalina Siriteanu Spinu, Eduard Zaharia, Cristi Petru Sadaguschi, Elena RacoveanuCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . cerinta 1.Cerinta obligatorie pentru ofertant, ofertanti, asociati: certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile ce reies din certificatul constatator depus trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Lista codurilor CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent pentru fiecare tip de activitate prevazut in documentatia de atribuire.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii. Acestea vor fi eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertanatul/ candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romanaNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cadrul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2.Daca este cazul se poate prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asa cum sunt acestea definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii publicata in M.O. nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acestea beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la Oferta Declaratia pe proprie raspundere rivind incadrarea in categoria IMM
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta1. Informatii privind sustinerea economica si financiara a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta 2.Prezentare Fisa de informatii generale.Se solicita ca media cifrei globale/media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie20.000.000, 00 lei.Suma a fost estimata in conformitate cu prevederile Ordinului 509/2011.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 leiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte FormularulInformatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta 3.Se vor prezenta copii dupa bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente justificative in copie lizibila certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art.190 din OUG 34/2006). Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilorart. 180 si art.181 lit.a), c^1) si d)., Cerinta 2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante, publice sau private. Executia de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Experienta similara: Prezentarea a cel putin un contract /proces verbal de receptie sau a maxim 3 contracte similar(e) executat(e)/procese verbale de receptie etc. insotite de certificari de buna executie care sa confirme executie de lucrari similare a caror valoare totala cumulata este de 11.721.802, 19 lei fara TVA.Ofertantul va depune: - Copie lizibila certificata conform cu originalul dupa contractele similare/Proces verbal de receptie de la beneficiarul investitiei(lucrari similare executate)etc;Contract similar: contract in care se includ si urmatoarele tipuri de lucrari: consolidare, restaurare, la obiective monumente istorice, astfel cum sunt definite in Legea 422/2001 republicata. Prin lucrari de consolidare se inteleg lucrari executate pe baza unor expertize tehnice intocmite de catre experti tehnici atestati MLPAT si MC., Cerinta.3 Lista de personal cu competente si experienta dovedita, capabila sa indeplineasca cu succes sarcinile definite prin prezentul document, astfel ca, in final, sa obtina indeplinirea obiectivului general si a obiectivelor specifice ale Proiectului, in conditiile respectarii bugetului prevazut, a cerintelor de calitate si a termenelor stabilite.Cerinte minime de personal: - Manager proiect: 1 persoana cu studii superioare, cu minim 3 ani experienta profesionala generala ca manager de proiect; certificare manager de proiect.Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii managerului de proiect, care poate fi doveditaprin act recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si/sau de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Act doveditor poate fi: diploma de absolvire de la programele de masterat, cursuri postuniversitare in managementul proiectelor, precum si certificatul de manager de proiect (recunoscut CNFPA), act ce atesta competente de manager de proiect in conformitate cu standardul ocupational ?Manager de proiect?, cod COR 241919. Este luata in considerare diploma de absolvire a programelor de masterat care in anexa sa faca dovada absolvirii modulului de management de proiect. Este luat in considerare act similar recunoscut de autoritatile din tara de provenienta a ofertantului.- 1 sef santier executie, inginer absolvent al Facultatii de Constructii, sectia C.C.I.A. sau similar, cu experienta profesionala in lucrari de consolidare, restaurare si modernizare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (se va prezenta copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul a diplomei de absolvire, CV), necesar pentru coordonarea activitatii echipei din subordine si pentru verificarea si urmarirea calitatii lucrarilor executate in santier;
- 1 RTE, necesar in conformitate cuLegea 10/1995 privind calitatea in constructii, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice pentru domeniul 1- Constructii civile, industriale si agrozootehnice (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV);
- Specialisti restauratori atestati MC, necesari conform legii 422/2001, astfel: - un Specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniul: 9. Conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, specializarea E - executare lucrari;
- un Specialist/expert, atestat de Ministerul Culturii in domeniul 4: consolidare/restaurare structuri istorice, in specializarea E - executare lucrari;
- 1 responsabil AQ, necesar in conformitate cuLegea 10/1995 privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalulale diplomelor , CV); avand in vedere Ordinul 356/2009 din 28.05.2009 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 378 din 04.06.2009 prin care se abroga procedura de autorizare apersonalului de specialitate in constructii se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie;
- 1 responsabil CQ, necesar in conformitate cuLegea 10/1995 privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor , CV) ; avand in vedere Ordinul 356/2009 din 28.05.2009 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 378 din 04.06.2009 prin care se abroga procedura de autorizare apersonalului de specialitate in constructii se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie;, Cerinta.3. Lista personal- 1 resp Prot. Muncii, conf HG 319/ 2006 ? Lgsecuritatii si sanatatii in munca, iar conform GH 1415/2006 pt aprob. Normelor metodologice de aplicare aLegii securitatii si sanatatii in munca, art.20 (1).Desem nominala a lucrat.se face prin decizie a angajatorului ( se vor prezenta copii lizibile certificate pt conformitate ale deciziilor interne).Candidatul ofertant va prezenta CV-uri, copii dupa documentele care atesta calificarea profesionala si atestatele de competenta profesionala, precum si o declaratie de disponibilitate a personalului.Se vor prezenta: - CV-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- Acte studii si atestari ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
- Contractul de munca sau orice forma de colaborare inclusiv angajament de participare;(copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul);
- Declaratie de disponibilitate pentru functia din proiect, semnata de fiecare membru al echipei in parte ? in originalNota : O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.De asemenea se vor prezenta: ? Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.? Executantul va prezentainformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executarea lucrarilor., Cerinta 4.Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora.conform Art.45 alin (2)din OUG nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare si Art.11.(7) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.NOTA: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Cerinta 5.Informatii despre asociati, daca este cazul. Se va prezenta Acord de asocierein vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.., Cerinta.7 Resurse tehnicePrezentare ? Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini, in cadrul termenului de executie ofertat, cu respectarea prevederilor reglementarilor tehnice in vigoare. Numarul si performantele tehnice ale utilajelor, echipamentelor tehnice, bazelor de productie, mijloacelor de transport si laboratoarelor va fi corelat cu tehnologia de executie adoptata, exigentele de calitate impuse si cu durata de executie ofertata.Conform listelor de utilaje propuse de proiectant si a extrasului de utilaje din documentatia economica a proiectului tehnic ofertantii vor facedovada detinerii cu orice titlu a echipamentelor/facilitatilor descrise mai jos, in conditii de functionare legala: excavator pe pneuri , buldoexcavator, betoniera, macara pe pneuri, motopompa, compactor, topitor de bitum, macara de fereastra, motocompresor de aer, ciocan pneumatic, grup termic de sudura, mai mecanic cu motor termic, masina de taiat rosturi cu disc abraziv, autolaborator mobil pentru verificari electrice, rotopercutante, carota , rulou compresor, stanta sau foarfeca electrica de taiat, transformator sudura, electrocompresor mobil de joasa presiune, instalatie de alezat pneumatica, masina de torcretat cu accesorii pentru injectari , bob elevator mobil, fierastrau mecanic, convertizor sudura, aparat de tractiune, malaxor pentru mortar actionat electric, malaxor pentru chituri, schela metalica tubulara de exterior, ?laborator min gradul II.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune, deutilajele, instalatiile si echipamentele tehnice precizate mai sus pe perioada in care sunt implicate efectiv in executia lucrarilor. Documentele se vor prezentain copie certificata pentru conformitate cu semnatura si stampila. Cerinta 1.Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent ? in copie lizibila certificata conform cu originalul .Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la data limita dedepunere ofertelor.Se solicita prezentarea de documente care sa confirme detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii) pe de o parte, in scopul de aconfirma posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii - certificare ISO 9001 sau echivalent .Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul ISO 9001sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul aparitiei unei neconformitati se va respecta legislatia in vigoare, Cerinat 2.Certificatul sistemului de management al mediului, respectiv certificat ISO 14001 sau echivalent ? in copie lizibila certificata conform cu originalul.Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la datalimita dedepunere ofertelor.Se solicita prezentarea de documente care sa confirmedetinerea si implementarea sistemului de management al mediului in vederea asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului - certificare ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul ISO 14001 sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii. In cazul aparitiei unei neconformitati se va respecta legislatia in vigoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer