Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE SI RESTAURARE PICTURA AFECTATA IN URMA LUCRARILOR DE CONSOLIDARE LA BISERICA ALBA, SECTOR 1, BUCURESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 326442
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326442/11.05.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE SI RESTAURARE PICTURA AFECTATA IN URMA LUCRARILOR DE CONSOLIDARE LA BISERICA ALBA, SECTOR 1, BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)Cod fiscal: RO 4505359, Adresa: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/3191013, Fax: 021/3191027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013682, telefon: +40 0213191013/186, fax: +40 0213191027, Registratura Generala, persoana de contact: Bogdan Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, et. 3, Directia Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE SI RESTAURARE PICTURA AFECTATA IN URMA LUCRARILOR DE CONSOLIDARE LA BISERICA ALBA, SECTOR 1, BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -demolari zidarii soclu si fatade; demolari zidarii parapet sub sarpanta; demolat trotuar de garda din curte; demolat trotuar stradal pe latura de sud; spargere partiala planseu solee; desfacere partiala pardoseala pronaos si vestibul; desfacere pardoseala pridvor; desfacere trepte exterior pridvor; decopertari tencuieli exterioare; decopertari tencuieli interioare; decopertari locale friza decorativa; rostuire zidarie de caramida pentru camasuiri; desfaceri invelitoare; desfaceri decoratii din tabla turle; desfaceri sarpanta din lemn; desfacere sarpanta cupole din lemn.-consolidare pamant in zonele de tasare; consolidare structura din zidarie; consolidare structura din lemn turle; restaurare zidarii in zonele de spargeri pentru consolidare; restaurare decoratii friza arhitrava si capiteluri pilastrii; restaurare pardoseala pronaos si vestibul. -refacere instalatii sanitare in vestibul in zona de consolidare; refacere instalatii termice; refacere instalatii gaze in vestibul in zona de consolidare; refacere instalatii de iluminat; refacere instalatii de climatizare; refacere instalatii de sonorizare exterioara.-spatii verzi: gazon si arbusti; spatii destinate circulatiilor auto: placa de beton asfaltata; spatii destinate circulatiilor pietonale: trotuare de garda de beton si trotuare pietonale asfaltate-desprafuirea intregii suprafete; deschiderea si curatarea fisurilor de zidarie din campul picturii; montarea stuturilor de injectare a fisurilor de zidarie; asistenta tehnica pe timpul realizarii injectarilor prin exterior de catre constructor, consolidarea tencuielilor suport desprinse prin injectarea cu PLM; asigurarea cu proptele a suprafetelor desprinse pe timpul injectarilor; completarea injectarii fisurilor de zidarie acolo unde consolidarea nu s-a realizat prin exterior; decaparea unor suprafete de tencuiala necorespunzatoare; curatarea depunerilor grase de fum si gudron alcool n-butilic + trietanolamina; chituirea sub nivel a suprafetelor unde s-a decapat tencuiala; chituirea la nivel a fisurilor si a lacunelor ? Modostuc CTS.-reintegrare cromatica specifica picturii in ulei (doua straturi ? acrilic/ culori pe baza de verni); strat general de protectie semi-mat ? Paralod?d B67; completari cu pictura sau mozaic in pridvor si pe fatada de vest; demontare schela si protectii.
II.1.6) CPV: 45212361-4 - Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 989, 594.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 75.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7 770 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 10% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: min. 2 ani ?max. 4 ani, de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt solicit.: 1.Fisa inf. gen. 2.Decl.eligib.(Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul)3.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006(cert. atest. fisc.-vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul) 4.Decl. priv. cal. de part. la procedura 5.Certif. part.oferta indep. 6.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul-Formular III.2.1.6).Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Anca Ludu-Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu Legislatie Certificat constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertuluiA. In cazul ofertantilor romaniPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; acesta trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz).Nota : Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. In cazul ofertantilor strainiPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizataNOTA: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri aferenta exercitiilor financiare din ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 7 800 000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anii respectivi In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. lucr. sim. (exec. lucr. de consolid., arhitectura si restaurare lacasuri de cult) din ultimii cinci ani.Niveluri minime: -exec. in ultimii 5 (cinci) ani, a unui contr. similar, in valoare totala de 3 800 000 lei (excl. TVA)-prezentarea unui contract finalizat in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect de executie pictura murala in tehnica fresco in valoare de cel putin 900 000 lei fara TVA, (in copie simpla).Cerinte: - copii de pe partile relevante ale contractului/ contractelor care dovedesc exp. sim., insotite de anexele acestora (conf. cu orig.)- copie simpla a proc. verb. de receptie la term. lucr. exec. in baza contr. care dovedeste exp. sim.- recomandari din partea beneficiarilor.Daca se vor prezenta, ca experienta similara, contracte care contin executia mai multor tipuri de lucrari, atunci ofertantul are obligatia sa evidentieze si sa dovedeasca, in mod clar, care este valoarea exacta a lucrarilor solicitate ca exp. sim., din total valoare., Lista contractelor similare(daca exista) in desfasurare, Personal de specialitate: A.Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin 3 lit b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Niveluri minime obligatorii.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat sau cu angajament de participare: 1.Doi ingineri constructori, specializarea constructii civile, cod COR (214201) care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract.2.Un artist plastic restaurator specialist in conservare si restaurare pictura murala si executare lucrari cu componente artistice, atestat pe monumente istorice.3.Doi artisti plastici autorizati ca pictori bisericesti care pot angaja si executa lucrari de pictura murala, de restaurare icoane.4.Un maistru constructii civile, industriale si agricole cod COR 311201 care va raspunde de indeplinirea viitorului contract de lucrari.5. Un responsabil tehnic cu executia., 6.Un specialist in domeniul sanatatii si securitatii in munca cod COR 241220, 7.Un responsabil de mediu atestat profesional in ingineria protectiei mediului cod COR 242316.8.Un specialist atestat de Ministerul Culturii in restaurare structuri istorice, executare lucrari, inspectia si urmarirea comportarii in timp a monumentelor istorice, biserica facand parte din patrimoniul Bisericii Ortodoxe Romane.9.Urmatoarele categorii de personal muncitor calificat , angajati pe perioada nedeterminata : dulgheri; zidari; zugravi; ipsosari;tinichigiiModalitate de indeplinire: ? curriculum vitae ;? declaratii de disponibilitate ;? copii simple ale diplomelor, certificatelor de atestare etc sau orice act care sa dovedeasca competenta profesionala.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor : minim 12 luni - maxim 16 luni
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata lucrarilor: minim 2 ani ?maxim 4 ani.
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:47