Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de constructie a unui refugiu turistic, in cadrul proiectului INCURAJAREA ACTIVITATILOR TURISTICE LA POALELE CODRILOR MOMA


Detaliu pentru invitatia numarul 330321
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Hasmas
Numar invitatie: 330321/25.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari de constructie a unui refugiu turistic, in cadrul proiectului INCURAJAREA ACTIVITATILOR TURISTICE LA POALELE CODRILOR MOMA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna HasmasCod fiscal: 3520210, Adresa: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Telefon: 40257321777, Fax: 40257321777
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Romania, cod postal: 317185, telefon: +40 257321777, fax: +40 257321777, persoana de contact: Florica Dudas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Hasmas, nr.216, , jud.Arad, Hasmas, Romania, cod postal: 317185,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructie a unui refugiu turistic, in cadrul proiectului INCURAJAREA ACTIVITATILOR TURISTICE LA POALELE CODRILOR MOMA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul face obiectul executarii de lucrari de construire a unui refugiu turistic.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 351 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia se prezinta in original, in cuantumul de 2.050 euro respectiv 8.569, 00 lei pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.- Garantia se va constitui in lei in formele mentionate mai sus, la cursul BNR 1 Euro = 4, 18 lei.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Contul in care se va depune garantia de participare este: RO50TREZ02424510220XXXXX, deschis la Trezoreria Ineu.- Nu sunt acceptate cecuri, bilete la ordin, sau plata in numerar.- Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.- In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare se va completa o declaratie pe propria raspundere conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.- In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 4.210, 35 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr. 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
- 10% din valoarea contractului;
- scrisoare de garantie bancara in original emisa in favoarea autorit contractante, printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- depunerea la casieria primariei in numerar;
- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale conform art. 90 (3) din H.G. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractantavanotifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea ofertantului conform art.180 din ordonanta. Cerinte minime: Ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile enumerate in declaratie. Documente de confirmare: Anexa 2 in original. In cazulunei asocieri sau a unui tert sustinator, fiecare membru este obligat sa prezinte acest formular. Neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Cerinte minime: Ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile enumerate in declaratie. Documente de confirmare: Completare formular conform Anexa 3 in original. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude orice operator economic care se afla in oricare din situatiile stipulate in declaratie. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Declaratie privind participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor care au aprobat bugetul contractului de achizitie: Todoca Ioan Ovidiu, Crisan Nicolae, Crisan Marius, Stan Gheorghe, Stan Ionel, Tiganas Otilia, Sarb Nicolae, Popa Ioan, Hent Dorel si a persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Dudas Florica presedintele comisiei de evaluare 2. Nica Elena Membru al Comisiei de evaluare 3. Popa Aurel Membru al Comisiei de evaluare. Mod de dovedire: Se va completa si atasa Anexa 26 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? neincadrarea in art. 69 ind.1 din O.U.G. nr. 34/2006)? in original; In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentatullegal al operatoruluieconomic (lider asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.In cazul consortiilor/asocierilor/societatilor mixte fiecare membru este obligat sa prezinte certificatele si formularele mentionate.In cazul persoanelor fizice sau juridice straine se accepta orice document edificator, emis in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, (ex. certificate, caziere judiciare sau echivalente emise de autoritati competente). Documentele vor si insotite de traduceri autorizate si legalizate. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca isi poate demonstra capacitateade exercitare a activitatii profesionale. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare codului CAEN: - 4120- Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale. Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, certificat de eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani min. 205.000 euro respectiv 856.900 lei.Pt oferte comune cifra de afaceri se ia in considerare a intregului grup de operatoriec. Ofertantul va prezenta un tabel centralizator cu decl cifrelor, pe cel mult ultimii trei ani, ale firmelor care participa. Echiv in moneda nat, se va realiza la cursul BNR: 2008:1 euro = 3, 3353lei, 2009:1euro = 3, 6826 lei, 2010:1 euro = 4, 2399 lei, 2011:1 euro = 4, 3197 lei.Pt op ec care au activitate mai putin de 3 ani, cifra se va lua in considerare in mod coresp.Se cer doc prevazute de L346/2004 privind incadrarea in categ IMM pentru operatorii ce beneficiaza in acest sens, alte doc pentru care autorit contractanta isi rezerva dreptul de a le considera edificatoare sau nu pt indeplinirea criteriului.Daca in tara de origine nu se emit astfel de doc sau nu vizeaza toate sit, va fi acceptata doar o decl data in fata unui notar, sau echivalent cu competente in acest sens., Acces la resurse. Ofertantii vor demonstra ca au acces sau dispun de resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente a realiza un cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada impusa. Acestea vor fi valabile de la data depunerii ofertelor pe o perioada de cel putin 3 luni si in cuantum de cel putin 25.000 euro sau echivalentul in lei la cursul 1 Euro = 4, 18 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste resurse reale (conturi, linii de credit, etc) negrevate de datorii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a celor mai importante lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de executie din care sa rezulte ca ofertantul a derulat minim 1 contract ? maxim 2 contracte de aceeasi complexitate (vezi Caietul de sarcini) care insumate rezulta cel putin valoarea estimata a contractului. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata. Atasat listei lucrarilor se vor prezenta: a) Minim un contract de lucrari c-tii civile;b) Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor aferent contractului prezentat pentru dovedirea experientei similare;c) Recomandare emisa de beneficiar/client care sa contina numarul si obiectul contractului care a fost depus in dovada experientei similare;Documentele vor fi atasate in original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Informatii referitoare la calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: 1.Coordonator activitati in cadrul proiectului: Studii sup in c-tii rutiere, edilitare sau civile; Expprofesionala intr-o pozitie similara inminim o lucrare similara (dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar);2 Expert RTE, atestat in c-tii civile.3 Responsabil asigurare calitate, in c-tii civile atestat, 4. Min. 1 ing instalatii electrice, atestat ANRE.5. Min. 1 ing instalatii sanitare si termice.Pentru expertul RTE, responsabil calitate si inginer instalatii electrice se vor prezenta atestate in c-tii civile, valabile la data deschiderii ofertelor - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Pt coordonatorul de lucrari si inginerul de instalatii termice si sanitare se vor prezenta act de studii superioare in copie., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitatea tehnica necesarapentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Ofertantul va propune numarul de utilaje si echipamente pentru executia lucrarilor in functie de durata propusa a contractului. In cazul in care ofertantul este organizat in asociere, se completeaza doar de liderul asocierii si trebuie sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati. Ofertantul va atasa documente doveditoare ca dispune de echipamentele si utilajele propuse (contracte de cumparare, leasing, inchiriere, etc.), Informatii privind subcontractantii, Asociatii.In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica se vor considera indeplinite prin cumul.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv, clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare, asociatul care va raspunde de raporturile financiare instituite cu autoritatea contractanta (urmare a derularii contractului), Tert sustinator tehnic si/sau profesional. In cazul sustinerii de catre terti a capacitatii tehnice si/sau profesionale, se vor prezenta in plus, urmatoarele formulare: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca respecta un standard minim de asigurare a calitatii in activitatea pe care o desfasoara. Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) si care sa acopere activitatile ce fac obiectul contractului cel putin in privinta lucrarilor de construire - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca respecta un standard minim de asigurare a protectiei mediului. Se vor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de protectie a mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatea ce face obiectul contractului privind lucrarile de construire - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
163.33
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
70
Descriere: Durata de executie se va exprima in luni. O durata propusa mai mare de 12 luni face ca oferta sa fie respinsa ca neconforma. O durata propusa mai mica de 6 luni face ca oferta sa nu fie punctata suplimentar. Punctajul se va acorda proportional in plaja enuntata.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul primariei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer