Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE A ZECE FANTANI DE ADANCIME IN LOCALITATILE : CALARASI; CRISTINESTI;CANDESTI; DERSCA.; HLIPICENI; LUNCA;MIHAILENI;POMARLA;RAUSENI;TODIRENI
Detaliu pentru invitatia numarul 343423
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343423/04.03.2013
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE A ZECE FANTANI DE ADANCIME IN LOCALITATILE : CALARASI; CRISTINESTI;CANDESTI; DERSCA.; HLIPICENI; LUNCA;MIHAILENI;POMARLA;RAUSENI;TODIRENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUIBOTOSANICod fiscal: 11321693, Adresa: STR.MARCHIAN NR.7, Botosani, Telefon: 0231513525, Fax: 0231515112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MARCHIAN NR.7, Botosani, Romania, cod postal: 710224, telefon: +40 231513525, fax: +40 231515112, persoana de contact: LUSNEAC CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.MARCHIAN NR.7, Botosani, Romania, cod postal: 710224, telefon: +40 231513525, fax: +40 231515112, persoana de contact: LUSNEAC CONSTANTIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE A ZECE FANTANI DE ADANCIME IN LOCALITATILE : CALARASI; CRISTINESTI;CANDESTI; DERSCA.; HLIPICENI; LUNCA;MIHAILENI;POMARLA;RAUSENI;TODIRENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE A ZECE FANTANI DE ADANCIME IN LOCALITATILE : CALARASI; CRISTINESTI;CANDESTI;DERSCA; HLIPICENI; LUNCA; MIHAILENI; POMARLA; RAUSENI; TODIRENI Jud. Botosani.Valoarea estimata ce cuprinde si cuantumul aferent procentului dediverse si neprevazute este de 235240 lei. Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 23524 lei, reprezentand procentual 10% din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45255110-3 - Lucrari de constructii de puturi de extractie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare esteIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din SectiuneaFormulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 dinSectiunea Formulare. ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-care sa ateste inexistenta dedatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 66. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. In conformitate cu prevederileart.69^1din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, formularul 7 din sectiunea Formulare.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie inautoritate acontractanta cu privire la Organizarea, Derularea si Finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumele FunctiaSilvana Cornelia Tudorache - Director ExecutivTeodor Ferariu Director Executiv Adjunct Fin. cont.Dumitrita Mihailovici Manager ProiectLidia Onofrei Asistent ProiectConstantin Lusnec - Responsabil AchizitiiFelicia Beleca Responsabil tehnic7. Declarartie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 5Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate alofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea"conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de otraducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/ copielegalizata.Vor fi exclusi ofertantii care nu se incadreaza in prevederile art.168 din Regulamentul (CE) nr.1605/2002 al Consiliului european privind regulamentul financiar aplicabil bugetului general al Comunitatii Europene
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: Bilantul contabil la data: 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente ? in copie simpla.(conform cu originalul) (Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor echivalente solicitate mai sus. ), Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pentru anii 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 19)pentrucontracte similare, indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantul va prezenta o lista alucrarilor executate in ulimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 188 alin 3 lit. a)din OUG 34/2006 actualizata., Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. (Daca este cazul), Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani dincaresareiasanumaruldepersonalangajatpebazade contract, ,Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta (conform Formularului 10). Personalul propus trebuie sa aiba experienta in lucrari de constructii montaj. Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect.Cerinte obligatorii: completarea si prezentarea formularului 10. Ofertantii vor face dovada ca au specialisti disponibili pentru executia lucrarii, cel putin: - Responsabil tehnic cu executia, RTE, la care se va atasa atestatul care sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor ? in copie simpla;
- Responsabil cu asigurarea calitatii, CQ, la care se va atasa atestatul care sa fie valabil la data de depunere a ofertelor?in copie simpla;
- Inginer geolog, pentru care se va atasa Curiculum Vitae, diploma ? in copie simpla ;
- Inginer hidrotehnist, pentru care se va atasa Curiculum Vitae, diploma? in copie simpla;
- Inginer priectant instalatii cu drept de semnatura, pentru care se va atasa Curiculum Vitae, diploma? in copie simpla;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie (luni)
20
Descriere: Factorul de evaluare Durata de executie (luni de zile)
Termenul de garantie
20
Descriere: Termenul de garantie acordat lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 03.03.2013 12:13