Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de constructii avand ca obiectiv EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII IN CADRUL PROIECTULUI ?MODERNIZARE PARC ZAVOI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 328137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 328137/28.05.2012
Denumire contract: Executie lucrari de constructii avand ca obiectivEXECUTIELUCRARIDECONSTRUCTIIIN CADRUL PROIECTULUI?MODERNIZAREPARC ZAVOIINMUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-130, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii avand ca obiectivEXECUTIELUCRARIDECONSTRUCTIIIN CADRUL PROIECTULUI?MODERNIZAREPARC ZAVOIINMUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii avand ca obiectivEXECUTIELUCRARIDECONSTRUCTIIIN CADRUL PROIECTULUI?MODERNIZAREPARC ZAVOIINMUNICIPIUL RAMNICU VALCEA'
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 195, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 218.342 lei, Termenul de valabilitate a garantiei de paticipare in cazul in care este constituita printr-un instrument de garantare bancara: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor , se constituie prin orice instr de garant. emis de o soc banc. sau de o soc de asig. care se va prez. in orig sau prin viram. banc. TREZ rm. valcea cont RO23TREZ6715006XXX000140, cof fisc 2540813.
Garantie de buna executie
Garantia acordata lucrarilor minim 60luni si incepe de la data finalizarii remedierilor impuse de receptia la terminarea lucrarilor si se incheie la data receptiei finale.? Cuantumul garantiei de buna executiea contractului :10 %din pretul contractului, fara TVA si se constituie in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.Modul de constituire a garantie de buna executieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in contul autoritatii contractante, conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl priv eligibil din O.U.G. nr. 34/2006, ;Decl priv neincadr in prev art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certde atestfiscelibde org de admfisc al UAT de pe raza careia socisi are sed soc priv plata obligla bugde statdin care sa reiasa oblig exig in luna ante celei care se depun of - in orig , cop leg saucop lizib cu speccfm cu orig Cert de ates fiscpriv plata impoz si tax loc , din care sa reiasa oblig exigib in luna ant celei care se depun of -in orig , cop lega sau cop lizib cu speci cfm cu orig;Decl priv neinc in prev art. 691, Men ca pers cu fct de decizdin cadrul AC implin proc de achiz, resp: 1. Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu 4. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 5. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 6. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 7. Director Economic - Ion Lepadat 8. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 9. Director Juridic - Petre Cazan 10. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 11. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 12. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 34. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia MunteanuConsilieri localiMitaru Bogdan C-tin Ene Gabriela Ana Neacsu Stefan Ioan Pandurasu Adrian Iulian Matei Ion Amza IlieNegrea Cornelia Ion Aurel Virlan Eduard Matei Ion Musat Constantin Tugulan Petronel Auras Iorgu Ion Pandurasu Adrian Iulian Constantinescu Cosmin Dragos Mojoiu GheorgheMecherel FlorinPruteanu Costel Bogdan Amza Valeru Tirlea Alina EugeniaBercea MariaBulat Florin Costea Maria, : Certif de part la licit cu of indep ;Infprivind calit de particip la proc. Certconst emis de ORC, din care sa reiasa obl de activ.Cert constva fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data des of , in orig sau cop cu specif cfmcu orig .AC are oblig de a solic prez certif constat elib de ORC, sau extras din Regis actionarilor/asociatilor, certif de adm in cazul soc pe actiuni etc) ptra se asigca nici unul dinofnu se afla instare de faliment .Pers fizautor , vor prezdocde conf a capac de exerc a activ professcfmcu leg aplic acestora.Doc priv capac de exerca active prof nu pot fi prezin favof de catre even subcsi/sau de catre tertul/tertii susti/susti; In cazul depun unei ofin asoc , fiecare asocare oblig de a dem indepli cerintei.In cazul pers jur /fiz strai se soli doc care dov o forma de inreg / ates ori apart dpdvprofconflegii tarii de rez a op ec..In cazul unui grup de op eccare depun of com , cerin?a este consindepldaca unul dintre asocresp subco, daca este cazulde?ine auto solic?i numai cu cond ca acesta sa exec integ parteadin contptrcare este solic autorizrespect.Ter?ul nu poate sus?ine, prin prez unei autor , un op ecof, din cons ca acest gen de autorse poate utilizenumai in nume propriu, nefiind o resursa transfPtr pers implicat, indepl cerse poate dem prin luarea in calcul a resur tuturor memb unui grup ce dep ofcom sau pe cele ale subcontract, cu condi?ia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceri globalepe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 : valoare 18.195.790 lei fara TVA, Completare formular anexatCifra de afacerianuala (la 31dec.lei)Cifra de afaceri anuala (la 31dec. echivalent euro)1.2009Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei2.2010Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei3.2011Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 4, 2379leiOfertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, inso?ita de certificate constatatoare sau procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari, pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa ca ofertantul a executat acest tip de lucrari.1.2007 Curs anual mediu BNR /20081euro= 3, 3373lei2.2008 Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 3, 6827lei3.2009Curs anual mediu BNR1euro= 4, 2373lei4.2010Curs anual mediu BNR /2010, 1euro=4, 2099 lei, Curs anual mediu BNR /2011, 1euro=4, 2379, Unul sau max. 3(trei)contracte pentru lucrari de instalatii electrice si sanitare interioare, instalatii de irigare, constructii, peisagistica, lucrariretea canalizare menajera si pluviala, a caror valoare cumulata sa fie de 18.190.000 lei fara TVA , precum si contracte distincteavand ca obiect lucrari pentru (instalatii electrice si sanitare interioare, instalatii irigare, constructii, peisagistica, lucrariretea canalizare menajera si pluviala)Contractele trebuie insotitede certificate constatatoare sau procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari., DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Completare formular anexat, Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i alepersoanelor responsabile pentru execu?ia lucrarilor, ? Se solicita o declara?ie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari;? Personalul cheie trebuie sa cuprinda: - Un inginer instalatii- Un inginer constructii- Un inginer (architect) peisagist- Un inginer horticultor? Formular anexat? responsabil tehnic cu execu?ia (RTE) si CQ(se vor prezenta autorizatiile, atestatele specifice valabile la data deschiderii ofertelor si acoperitoare pe intreaga durata de executie a lucrarilor).? Se vor prezenta : diploma de inginer, studii superioare, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formular anexatAlte autorizari specifice domeniilor de activitate (pentru lucrari de instalatii electrice interioare, retele electrice, instalatii sanitare interioare, instalatii de irigare, constructii, peisagistica, lucrariretea canalizare menajera si pluvial, lucrari de horticultura) . Ofertantul trebuie sa fie autorizat in executia acestui gen de lucrari , in conformitate cu legislatia sp, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociereaOfertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului anexata) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ?Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.b) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contract Certificateconform ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Garantia echipamentelor cu montaj
30
Descriere: Garantia echipamentelor cu montaj
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer