Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de constructii avand ca obiectiv «PRELUNGIRE B-DUL TINERETULUI SPRE SUD CU B-DUL DEM RADULESCU DE LA INTERSECTIA CU STR. OSTROVENI PANA LA INTERSECTIA CU DN67 »


Detaliu pentru invitatia numarul 324998
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 324998/24.04.2012
Denumire contract: Executie lucrari de constructii avand ca obiectiv «PRELUNGIRE B-DUL TINERETULUI SPRE SUD CU B-DUL DEM RADULESCU DE LA INTERSECTIA CU STR. OSTROVENI PANA LA INTERSECTIA CU DN67 »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Ramnicu Valcea , STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii avand ca obiectiv «PRELUNGIRE B-DUL TINERETULUI SPRE SUD CU B-DUL DEM RADULESCU DE LA INTERSECTIA CU STR. OSTROVENI PANA LA INTERSECTIA CU DN67 »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va asigura: Executie lucrari privind contractul de achizitie publica «PRELUNGIRE B-DUL TINERETULUI SPRE SUD CU B-DUL DEM RADULESCU DE LA INTERSECTIA CU STR. OSTROVENI PANA LA INTERSECTIA CU DN67 » in conformitate cu Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Detalii de executie, liste de cantitati
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 870, 580.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.garant.256000lei.prin orice inst de garant.emis in cond legii, de o soc.banc.ori de o soc.de asig.care se va prez.in orig.sau prin viram.banc.Trez.Rm.Valcea, contRO23TREZ6715006XXX000140, Cod Fisc.2540813.In caz IMM cuant.garant.de part.va fi redus la jum.Garant.de part.emisa in alta limba decat ro va fi prez. in orig.si va fi insot.de trad.autoriz.in ro.Per. de valab.a garant.partic.trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a of.respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Cond.de ret. a garant.de part.: cf.art87/HG925, act.cu mod.sicompl.ult.corob. cu art.278^1, alin1, litb)OUG 34/2006, act.cu modif.si complet.ult.in rap. cu val.est.a contr. se retin 8847.06 lei. Conditii de restituire a garantiei de participare: cf.art 88/HG925, act.cu mod.si compl.ult.
Garantie de buna executie
Garantia acord. lucrarilor nu poate fi mai mica de 36 luni si incepe de la data fin. remed.impuse de receptia la terminarea lucrarilor si se incheie la data receptiei finale.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10 %din pretul contractului, fara TVA si se constituie in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.Modul de constituire a garantie de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in contul autoritatii contractante, conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006 Garantia de buna executie este val. pe intreaga perioada de desfasurare a contractului. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie a lucrarii , in conf. cu Legea 346/2004.Se va elibera garant.de buna executie in conf. cu legisl. in vigoare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare) ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul anexat) prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele- in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul;2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale , inclusiv pentru punctele de lucru , din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia conform cu originalul;Nota: Din certificatele fiscal depuse de ofertant trebuie sa rezulte ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1-Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv: 1. Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu 4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu 5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 8. Director Economic - Ion Lepadat 9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 10. Director Juridic - Petre Cazan 11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Informatii privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .2. Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in stare de faliment .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Certificate, atestate , autorizatii(Persoane juridice / fizice autorizata ) Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Nota pentru cerintele de mai sus: 1.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerin?a este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ?detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.2.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.3. Pentru personalul implicat, indeplinirea cerintei se poate demonstra prin luarea in calcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico- financiara-1.Cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani : valoare 24000000 lei fara TVA; Documente de confirmare ptr.cifra de afaceri: a. bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente la 31.12.2010. b. alte documente echivalente (declaratie fiscala) Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba roman
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate constatatoare sau procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari, pentru cele mai importante lucrari, din care sa reiasa ca ofertantul a executat acest tip de lucrari. 1.2007-Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 3, 3373lei2.2008 Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 3, 6827lei3.2009 ;Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei 4.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei 5.2011 Curs anual mediu BNR/20111euro= 4, 2379lei, Unul sau maxim 3 contracte pentru lucrari drumuri (inclusiv utilitati -terasamente, suprastructura drum, trotuare , piste ciclisti, spatii verzi si sens giratoriu, marcaje si semnalizare temporare si definitive, lucrari la reteaua de iluminat public, lucrari la reteaua de telecomunicatii, lucrari la reteaua de alimentare cu apa, pentru lucrari la reteaua de canalizare menajera, lucrari la reteaua de canalizare pluviala) in valoare cumulata de minim 12.000.000 lei fara TVA ., DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Completare formular anexat NOTA: Aceasta declara?ie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: , Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari -sef santier executie cu experienta profesionala in constructii cu experienta de minim 5 ani; Un inginer specialist absolvent al Facultatii Cai Ferate Drumuri Si Poduri , minim 3 ani vechime in domeniu . Diploma de inginer, studii superioare, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formular anexat Responsabil tehnic cu execu?ia (RTE) si CQ (se vor prezenta autorizatiile, atestatele specifice valabile la data depunerii ofertelor). Certificat de atestare profesionala pentru executie lucrari de drumuri, poduri si constructii aferente-optional;In ceea ce priveste CQ se va permite si considera sufiecienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire, Alte autorizari specifice domeniilor de activitate (pentru lucrari drumuri (terasamente, suprastructura drum, trotuare , piste ciclisti, spatii verzi si sens giratoriu, marcaje si semnalizare temporare si definitive) , lucrari la reteaua de iluminat public, lucrari la reteaua de telecomunicatii, lucrari la reteaua de alimentare cu apa, pentru lucrari la reteaua de canalizare menajera, lucrari la reteaua de canalizare pluviala ).Atestat ANRE pentru executie lucrari de retele electrice, iluminat publicvalabil la data depunerii ofertelor, pentru operatori economici, entitati juridice romane si pentru personalul implicat, cat sioperatori economici, entitati juridice straine si pentru personalul implicat, inregistrate in Romania, la Oficiul Registrului Comertului., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora: , Informatii privind asocierea: Informatii privind asocierea ;Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului anexat;Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ;Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Aut.Contract Certificate conform ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este postat pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer