Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de constructii-complementare in cadrul proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta «Dr. Constantin Opris», Baia Mare? cod SMIS 11363


Detaliu pentru invitatia numarul 353092
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Numar invitatie: 353092/27.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari de constructii-complementare in cadrul proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta «Dr. Constantin Opris», Baia Mare? cod SMIS 11363
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, Registratura, camera 24
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, camera 220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii-complementare in cadrul proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta «Dr. Constantin Opris», Baia Mare? cod SMIS 11363
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Executia lucrarilor de constructii ?complementare in cadrul proiectului ?Reabilitarea Spitalului Judetean de Urgenta «Dr. Constantin Opris», Baia Mare? cod SMIS 11363, respectiv executia urmatoarelor categorii de lucrari: ? lucrari de tencuieli si reparatii de tencuieli, ? gletuiri? refaceri pardoseli (reci si uscate)? placaje ceramice la pereti? vopsitorii interioare? plafoane false? tamplarie interioara (usi si ferestre)? refaceri pereti? confectii metaliceValoarea lucrarilor diverse si neprevazute este 0 lei, respectiv cota aferenta acestora este zero (0%).
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 094, 683.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 21.893, 66 leiPerioada de valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr.RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata.Nota: Daca garantia de participare se constituie prin instrumentde garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se vautiliza FormularulE1 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved. art. 86 alin.(2) ?(4) din H.G. 925/2006. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizatIn masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.874, 68 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat in lei, la un curs de reconversie afisat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractuluiMod de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM , conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal ( completareFormularul A1) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Nota: Acest formular/document trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(completareFormularul A2)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).3.Confirmarea platii impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea inoriginal/copie legalizata/copie conform cu originalul aCertificatuluide atestare fiscala pentru persoane juridicedin care sa reiasasituatia obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.4.Confirmarea platii impozitelor, taxelor localesi a altor venituri datorate bugetului local.Modalitatea de indeplinire: Prezentareain original/copie legalizata/copie conforma cu originalulaCertificatuluide atestare fiscala pentru persoane juridice, din care sa reiasasituatia obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Note: a) Persoanele juridice straineau dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente);documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul insotite de traducere autorizata si legalizata;b) Documentele care confirma plata obligatiilor labugetul consolidat general sila bugetul local trebuie prezentate de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul A3)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Nicolae, Bondi Gyongyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Gui Florian, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Bazarea Daniela, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin; Dumuta Dumitru-Secretar al judetului;Bragaru Marin-Administrator public judetean, directori executivi: Glodan Ana, Span Vasile, Dragos Ioan, Breban Claudia ; Lite Mihaela-sef birou; biroul achizitii publice: Zaharia Ana- sef birou, Gherasim Maria, Stan Camelia, Lazar Bogdan.Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).6. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. Formularul A4.)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanejuridice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din caretrebuie sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar si codurile CAEN aferente. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straineModalitatea de indeplinire: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-Prezentarea Certificatului de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau a unei declaratii valabile pentru anul in curs.Note: a) Operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, vaavea obligatia de a prezenta, in urma solicitarii autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie conforma cu originalul;b)In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea dincontract pe care o realizeaza.c) Informatiile cuprinse in aceste documente vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei)ani sa fie cel putin egala cu 2.000.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalenteIn cazul in care ofertantul este un grupde operatori economici, cerinta minima poate fi indeplinita prin cumul, iar formularelesi documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru asociat in parte.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .691 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 2Declaratie privind asigurarea dotarilor, fortei de munca (personalului), materialelor, instalatiilor, echipamentelor si toate celorlalte obiecte, fie de natura provizorie, fie definitive necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similaraOfertantultrebuie sa fi executat/dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract care sa aiba ca obiect realizarea delucrarisimilare in domeniul constructiilorcivile.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare oricare din urmatoarele documente, in copie conform cu originalul: -parti relevante ale contractuluideclarat/certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritatesau de catre clientul privat beneficiar ; din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada (inclusiv data semnarii contractului), locul executiei lucrarilor;
- procesul verbal de receptie partiala sau procesul - verbalde receptie finala sau procesul- verbal de receptie la terminarea lucrarilor;In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind experienta similara va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei cuprincipalele lucrari executate in ultimii 5 ani si a documentelor care confirma indeplinirea cerintei de calificare.Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .691 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 2Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica referitoare lautilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari , invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006) se vorompletesi prezentaFormular A 11 siFormular A11.2.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnicenu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .691 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului delucrariNivel minim necesar: 1. Sef santier ? inginer/subinginer domeniul inginerie civila , specializarea constructii civile, industriale si agricoleDocumente relevante/suport: - Curriculum Vitae inoriginal, semnat si datat (Formular A12);
- angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana) in original semnat si datat. (Formular A13);2. Responsabil tehnic cu executia lucrarilor atestat pentru domeniul I CCIA in baza art. 14 alin. 2 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii , conform caruia ? agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor esentiale, prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati precum si printr-un sistem propriu conceput sia prevederilor art. 21 din Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor aprobat prin HG nr.925/1995conform caruia ?asigurarea calitatii executiei lucrarilor de constructii se face in mod diferentiat in functie de categoria de importanta a constructiei?siatestat conform art. 9, alin. 1 dinReglementarea tehnica "indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobat prinOrdinMLPTL 777/2003, unde sunt stabilite domeniile pentru care se acorda aceste atestariDocumente relevante/suport: - Atestat/autorizatie/legitimatie in copie certificata pentru conformitatea cu originalulvalabil la data limita de depunere a ofertelor.- angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana) in original semnat si datat.-(Formular A13);.3. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in construc?ii, conform legii 10/1995 privind calitatea in constructiiExperienta profesionala specifica: participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduriiDocumente relevante/suport: - Curriculum Vitae inoriginal, semnat si datat(Formular A12);
- decizia de numire/ atestat in copie conforma cu originalul;
- documente-suport relevante care atesta experienta specifica: recomandari, fise de post, contract de munca, contracte de colaborare sau alte documente relevante - in copie conforma cu originalul;
- angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana) in original semnat si datat(Formular A13).4.Inspector/responsabil securitate si sanatate inmunca, conform Legii 319/2006a securitatii si sanatatii cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul proceduriiDocumente relevante/suport: - Curriculum Vitae inoriginal, semnat si datat (Formular A12);
- documente-suport relevante care atesta experienta specifica : recomandari, fise de post, contract de munca, contracte de colaborare sau alte documente relevante -in copie conforma cu originalul;
- angajamentul de participare al persoanei de specialitate propuse pentru indeplinirea contractului (in cazul in care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), in original semnat si datat. in original semnat si datat(Formular A13)., Continuare cerinta nr.4Ofertantul nu va putea completa sau propune inlocuitor si nici schimba pozitia propusa pentru nici un membru din echipa nominalizata pe perioada evaluarii ofertei depuse.Dupa incheierea contractului de prestari servicii, nici un membru al echipei nominalizate in oferta nu va putea fi inlocuit fara acceptul autoritatii contractante.Acordul autoritatii contractante pentru modificarea propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este echivalenta cu cea a celor inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor si ca persoanele propuse au pregatirea si experienta necesare si detin atestatele specificate, valabile la data inlocuirii.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica si profesionalapoate fi indeplinita prin cumul, iar formularele si documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala referitoare la personalul propus care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006) se vor completa si prezenta FormularulA11si Formularul A 11.3Note: a) CV-ul va avea inscris in subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma: ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele sunt corecte si corespund realitatii?;b)Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca operatorului economic clasat pe primul loc sa i se solicite prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV;c)Pentru persoanele juridice straine autoritatea contractanta are obligatia de a acceptadocumente echivalente;d) Persoana ce asigura sustinerea capacitatii profesionalenu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .691 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta nr.1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezentaun certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentrudomeniul constructii civile.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelorse va face individual de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract pe careo realizeaza .Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Operatorii economici straini vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?certificatulrespectiv, sau echivalentinsotitde traducerea autorizata si legalizata in limba romana., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent , un sistem de management de mediu pentrudomeniulconstructii civile.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelorse va face individual de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract pe careo realizeaza.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Operatorii economici straini vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?certificatul respectiv sau echivalent, insotitde traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer