Achizitie publica - Executie lucrari de constructii de cladiri ? ?Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp C
Detaliu pentru invitatia numarul 334107
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334107/22.08.2012
Denumire contract: Executie lucrari de constructii de cladiri ? ?Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Ioan" GalatiCod fiscal: 3346875, Adresa: Str. Ghe Asachi nr 2, Galati, Telefon: +40 0236/456196, Fax: +40 0236/469849
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii de cladiri ? ?Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reorganizare si modernizare sectii spital? - Corp C
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 276, 831 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 45000, 00 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO19TREZ3065006XXX006061 deschis la Trezoreria Municipiului Galati, Beneficiar: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ?Sf. Ioan? Galati, cod fiscal 3346875 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004.Garantia de participare se va retine in conditiile prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara T.V.A.(5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM aofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: toate doc vor fi incarcate electronic in SEAP Declaratie privind eligibilitatea, conf. art.180 din OUG 34/2006 - formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular nr. 12 BCertificat fiscal privindplata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie conform cu originalul).Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie conform cu originalul)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr. 3Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^ din OUG 34/2006 ? formular F5Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Manager Dr. Stefanescu Victorita-Director Medical Dr. Baciu Ginel-Director financiar contabil Ec. Closca Laura- Comp.juridic Av. Bunea Veronica- Sef serviciu achizitii ing.Dragan LiliOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va prezenta Formularul 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului (copie conform cu originalul).In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriidocumentul va fi incarcat electronic in SEAPAutorizatie ISCIR emisa de organisme abilitate care sa dovedeasca ca ofertantul este autorizat pentru realizarea lucrarilor de montare a ascensoarelor.Documentele vor fi incarcate electronic in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - formular 2.In cazul unei oferte comune depuse de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pt.toti op.ec. semnatari ai acordului de asociere)., Prezentarea Scrisorii de bonitate bancara , privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul. (copie conform cu originalul).Ulterior se va solicita ofertantului clasat pe primul loc: scrisoarea de bonitate bancara in original, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii., Ofertantul va prezenta declaratia privind lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista si o declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte ca in cazul adjudecarii contractului in favoarea sa va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 500000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare., Informatii privind sustinerea (daca este cazul): Ofertantul poate fi sustinuit conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate prin depunerea de documente justificative. In acest caz se va prezenta Angajamentul ferm de sustinere.Documentele solicitate pt indeplinirea cerintei (respectiv partea de sustinere); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Form.12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului (Form.12B); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formular F5).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. (Formular 12F), Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare, prin maxim 3 contr duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 2270000 lei fara TVA. Se vor prezenta copii, cu mentiunea Conform cu originalul, dupa: a)Informatiile relevante (obiect contract, durata, valoare, etc) b)Proces verbal de receptie le terminarea lucrarilor, fara obiectiuni;c)Recomandare/certificat constatator din partea beneficiarului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului (Formular 12 I )., Se va face dovada ca dispun de : -Sef de santier (ing./ sing.)?cu dipl de studii sup in dom constr civile, CV cu 3 ani exper.Respons tehnic cu executia (ing./ sing.)?cu CV, decl. de disponib atest RTE valab la data depumerii ofertei, pentru dom. I constructii civile;Respons cu asig si control cal. lucrarilor ( CQ) (ing./sing.)-cu CV cu 3 aniexper. si decl. de disponibil. decizia de numire in functie;Respons cu asig sec muncii si PSI (ing./sing.)? cu CV, decl. de disponib, atest in conf. cu HG nr.319/2006, valab la data depumerii ofertei.Respons ANRE (ing./sing)-cu CV, atestatul ANRE de tip B valabil la data depumerii ofertei si decl. de disponibil.Respons ISCIR (ing./sing).-cu CV, atestatulvalabil la data depumerii oferteisi decl. de disponibil.Ptr pers. nomin mai sus, se vor prez. doc, justificative din care sa rez raportul juridic dintre acestia si ofertant (CIM, contracte colaborare, contract civil, s.a. ) ., Dotari tehnice: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ce echipamente tehnice, utilaje, mijloace de transport si alte mijloace fixe (dotare proprie, contracte sau conventii deinchiriere) va folosi pentru aceasta lucrare, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se vor prezenta urmatoarele documente: Declaratie privind subcontractantii ? formular F12GAcord de subcontractare ? Formular 15Subcontractantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu preved art.190 din OUG.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care benef, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurse tehnice si prof. invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atrib, conform preved art: 180, 181 si 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ult, daca este cazul.Sustinatorul va prez si urmatoarele declaratii: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf.art. 180 din OUG 34/2006;2.Declaratie privind neincadrarea in preved art.181, 3. Decl pe prop rasp priv neancadr in prev artart.69^1 din O.G.34/2006 -ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)?Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.-ISO 14001 sau echivalent(in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor.NOTA: Nu sunt acceptati ofertantii in curs de obtinere a acestor certificateIn situatia in care certificatele sau autorizatiile expira in perioada derularii contractului, ofertantul are obligatia de a le reinnoi si de a le transmite autoritatii contractante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 13:13