Achizitie publica - Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
Detaliu pentru invitatia numarul 330412
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330412/25.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262211947/+40 0262214659, fax: +40 0262211947/ +40 0262215597, persoana de contact: DAN COCOSILA ;SORIN PASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Maramures, camera 220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS proiect 1927.Prin proiect se vor realiza 16 puncte de informare turistica, se vor amenaja parcari, se va reabilita structura rutiera din proximitatea monumentelor, se vor reabilita imprejmuirile monumentelor, se va realiza iluminat arhitectural, se va realiza alimentarea cu apa si canalizarea pentru cladirile punctelor de informare.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 388, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 133.889 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care se opteaza ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara se completeaza FormularulE1In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.898, 89 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autor.Contrac.in fav.careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in fav.contractantului.La semnarea contr. se va conveni modul de const.a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Evitarea conflictului de interese.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea Man PresedinteMarinescu Emil VicepresedinteMatei Calin VicepresedinteBolos Constantin Administrator PublicDumuta Dumitru Secretar al judetuluiGlodan Ana Director executivKovacs Maria Director executivCocosila Dan Director executivDragos Ioan Director executivChendea Cristian Director executivVasile Span Arhitect SefMihaela LiteSef BirouConsilieri judeteni: Ardelean Teodor, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Baban Ioan, Batin Petru, Beres Ildiko Ibolya, Bude Ioan, Ciocan Mircea, Corodan Ioan, Corui Ioan, Capusan Edit Reka, Coman Gheorghe, Dobra Ioan Teodor, Iancu Aurel, Ilovan George, Indre Ioan, Grec Gheorghe, Grosan Vasile, Koman Valer, Kovacs F. Marinel, Moldovan Ana, Mutiu Nicolae, Pana Viorel, Pop George, Pop Liviu, Rohian Anton, Rosca Radu Vasile, Stan Dumitru, Simon Gheorghe, Tataru Florin, Timis Gavrila, Valean Tiberiu, Veres Mirela, Vlad Sorin Ilie, Zaharie Aron, Zetea Gabriel Valer, Zoicas Marinel Constantin? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza. Se accepta cumulul.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri.Nivel minim necesar: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea de 13.000.000 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul., Cerinta nr. 2Capacitate financiara ? sustinerea executiei lucrarilor pe o perioada de 3 luniOfertantul va demonstra ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace finaciare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni. Suma minima va fi in valoare de 2231490 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similaraNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 5 contracte de lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 13.000.000lei. Contractele de lucrari similare prezentate trebuie sa acopere urmatoarele categorii de lucrari: constructii civile si industriale, drumuri ? poduri, tehnico-edilitare si instalatii electrice exterioare. Se accepta si contracte distincte pe specialitati. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul., Cerinta nr. 2Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 4 Informatii ref.la studiile, preg. prof. si calif.pers. de conducere, si pers. responsabile pentru indeplinirea contr. de lucrari.Nivel minim necesar: Un Coordonator de proiect-reprezentant al op. ec., ing.CCIA, CFDP sau inst. in const. ? absolvent cu licenta in domeniul respectiv.Pe perioada de derulare a contr., reprez. op. ec. va indeplini obligatiile ofertantului castigator.Sef sau Sefi de santier- ing. CCIA, CFDP sau inst. in constructii, absolvent cu licenta in domeniu; RTE min.2 pers. nominal. ? cu atestat valabil la data ofertarii pt. domeniile vizate (CCIA, CFDP, inst. in const., inst.electrice); se vor prezenta autoriz. acestora in copie si decl. de disponibilitate in original; RTE vor fi prezenti permanent pe santier pe perioada derularii contr.;responsabil cu asig. calitatii AQ/CQ, atestat prin dispozitie interna, potrivit H.G.766/1997;un coordonator in materie de SSM in perioada de executie;pers.desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impuse de HG 300/2006., Cerinta nr. 5Autorizatia ANRENivel minim necesar: autorizare ANRE, Cerinta nr. 6Detinerea sau accesul la laborator autorizat grad I sau grad II pentru incercari in constructii, Cerinta nr. 7Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniile aferente obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.Certificatele vor trebui sa acopere categoriile de lucrari: constructii civile si industriale, drumuri ? poduri, tehnico-edilitare de alimentare cu apa si canalizare, si instalatii electrice interioare / exterioare. Fiecare asociat va prezenta certificatele pe domeniul/domeniile in care executa lucrarile, daca este cazul., Cerinta nr.2Standarde de protectia mediuluiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de lucrari, conform standardului ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe www.e-licitatie.ro si este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 09:38