Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?


Detaliu pentru invitatia numarul 341913
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Numar invitatie: 341913/21.01.2013
Denumire contract: Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262214659/ +40 262211947, fax: +40 262215597/ +40 262211947, persoana de contact: SORIN PASCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Maramures, camera 220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ?Circuitul bisericilor de lemn din Transilvania de Nord? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS proiect 1927.Prin proiect se vor realiza 16 puncte de informare turistica, se vor amenaja parcari, se va reabilita structura rutiera din proximitatea monumentelor, se vor reabilita imprejmuirile monumentelor, se va realiza iluminat arhitectural, se va realiza alimentarea cu apa si canalizarea pentru cladirile punctelor de informare.Valoarea estimata fara TVA 14.653.051 lei din care 1.264.111 lei fara TVA ( 9, 44% din valoarea lucrarilor) reprezinta cheltuieli pentru lucrari diverse si neprevazute defalcata pe loturi astfel: Lot 1: Lucrari de constructii drumuri acces la obiectiv, parcari si accese auto, alei pietonale: 7.128.895, 02LEI fara TVA din care 615.006, 02 lei fara TVA ( 9, 44% din valoarea lucrarilor) reprezinta cheltuieli pentru lucrari diverse si neprevazuteLot 2: Lucrari de constructii puncte de informare, imprejmuiri si iluminat exterior: 7.524.155, 97LEI fara TVAdin care649.104, 97 lei fara TVA ( 9, 44% din valoarea lucrarilor)reprezinta cheltuieli pentru lucrari diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 653, 051 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1 :130.270 lei (echivalenta in euro se va calcula la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ) .Lot 2 :137.500 lei (echivalenta in euro se va calcula la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care se opteaza ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara se completeaza FormularulE1Lot 1: In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.272, 89 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.Lot 2: In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.312, 42 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Valabilitate: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale caz in care contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul este de minim de 0, 5% din pretul contr.In timpul contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a Autoritatii Contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul castigator va prezenta pana la data semnarii contractului, in original sau copie legalizata, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local, pentru sediul principal si sediile secundare sau punctele de lucru, daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul castigator va prezenta pana la data semnarii contractului, in original sau copie legalizata, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Balan Ioan, Beuca Ion, Bondi Gyongyike, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Godja Eugenia, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, , Mihalyi Vasile, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Rohian Anton, Tuns Calin Andrei, Vlad Sorin Ilie, , Zoicas Marinel Costantin;Dumuta Dumitru-Secretar al judetului; directori executivi: Glodan Ana, Cocosila Dan, Kovacs Maria, Chendea Cristian, Span Vasile, Dragos Ioan;Lite Mihaela -sef birou; compartiment achizitii publice: Gherasim Maria, Lazar Bogdan, Pascu Sorin.? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC In functie de lotul pentru care opteaza operatorul economic sa depuna oferta codurile CAEN trebuie sa fie corespondente dupa cum urmeaza: Lot 1:45220000-5 Lucrari de inginerie si de constructiiLot 2:45210000-2 Lucrari de constructii de cladiriOperatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, vaavea obligatia de a prezenta in urma solicitarii autoritatii contractante Certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza. Se accepta cumulul.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri.Nivel minim necesar: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi: Pentru lotul 1: cel putin egala cu valoarea de 3.000.000 leiPentru lotul 2: cel putin egala cu valoarea de 3.000.000 leiIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Pentrudemonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta orice documente edificatoare care sunt lasate la latitudinea operatorului economic a fi prezentate.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta bilantul contabil anual, anexele la acesta si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate, -continuare-Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate, legalizate a documentelor de mai sus.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2010 1 euro=4, 2099 lei; anul 2011; 1 euro=4, 2379 lei, anul 2012 1euro=4, 4560.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular A10, Cerinta nr. 2Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similara.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind lista cu lucrari executate siduse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere aofertelorNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita astfel: Pentru lotul 1: prin prezentarea a maxim 5 contracte de lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita dedepunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu3.000.000 lei. Contractele de lucrari similare prezentate trebuie sa acoperedomeniul drumuri, poduri.Pentru lotul 2: prin prezentarea a maxim 5 contracte de lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 3.000.000 lei. Contractele de lucrari similare prezentate trebuie sa acoperedomeniul constructii civile., -continuare-In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Conform art. 14 din Ordinului Presedintelui A.N.M.R.M.A.P. nr. 509/2011, prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala, sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaPentru contractele prezentate ca experienta similara se vor prezenta pentru fiecare contract in parte: - fisa de experienta similara (Formularul A16)- copie a documente/certificate care sa confirme executia lucrarilor respective;
- certificari de buna executie ( Formularul A17) din partea beneficiarului pentru contractul prezentat sau certificat constatator reglementat de art.97^1 din H.G.925/2006)., -continuare--- dupa caz proces verbal de receptie partiala, proces verbal la terminarealucrarilor sau proces verbal de receptie finala, pentru contractul prezentat . In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, durata acestuia, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;In cazul in care in obiectul contractului/contractelor prezentat/ prezentate ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuse prezentei achizitii (ex. proiectare, achizitie bunuri etc.), pentru indeplinireacerintei minime privind experienta similara valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare., -continuare-In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat inasociere valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerinteiminime se va calcula in conf. cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul" a contractului de asociere si doc.doveditoare din care sa rezulte exec. acelor categorii de lucrari ca exp.similara. In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat ca subcontractant valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conf. cu valoarea contractului de subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. Se va prezenta copie certificata ?conform cu originalul" a contractului de subcontractare si doc.doveditoare din care sa rezulte exec. acelor categ.de lucrari ca exp.similara., -continuare-Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului/ grupului de operatori economici? Formular A11, Cerinta nr. 2Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se completeaza si se prezinta Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul in careoperatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezentadeclaratie tert sustinator tehnic si profesional privind utilajele, instalatiile siechipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se completeaza si se prezinta Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Listele referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se va prezenta o lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului.Nivel minim necesar: Lot 1? un sef de santier - un inginer CFDP?absolvent cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul respectiv ? un responsabil tehnic cu executia ? cu atestat valabil la data ofertarii pentru domeniul II.1 - drumuri atestat conform Ordin 777/2003; se vor prezenta autorizatia acestuia in copie si declaratia de disponibilitate a acestuia in original;? responsabil cu asig. calitatii AQ/CQ, atestat prin dispozitie interna, potrivitH.G. nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii? un coordonator in materie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie; persoana desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impuse impuse de HG 300/2006, -continuare-Lot 2? un sef de santier-1 inginer CCIA? absolvent cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul respectiv ? un responsabil tehnic cu executia ? cu atestat valabil la data ofertarii pentru domeniul I CCIA, conform Ordin 777/2003; se vor prezenta autorizatiileacestuia in copie si declaratia de disponibilitate a acestuia in original; - un inginer instalatii electrice atestat ANRE? responsabil cu asig. calitatii AQ/CQ, atestat prin dispozitie interna, potrivitH.G. nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii? un coordonator in materie de securitate si sanatate in munca in perioada de executie; persoana desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impuse de HG 300/2006.Se vor prezenta CV-urile (Formularul A20) persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalulurmatoarele documente: , -continuare-contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului; - diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala) in cazul inginerilor/subinginerilor; - autorizatii/ certificate de atestare profesionala/ legitimatiile aferente emise de MDLPL/MDRL/ MDRT / ANRE (aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) pentru responsabilii tehnici cu executia si daca e cazul pentru responsabilul cu calitatea, sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/ documentele despecializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nuexista reglementari in vigoare)., -continuare-Ofertantul nu va putea completa sau propune inlocuitor si nici schimba pozitia propusa pentru nici un membru din echipa nominalizata pe perioada evaluarii ofertei depuse. Dupa incheierea contractului de executie de lucrari, nici un membru al echipei nominalizate in oferta nu va putea fi inlocuit fara acceptul autoritatii contractante. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala privind personalul angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de lucrari prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratia tert sustinator tehnic si profesional privind personalul angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formularul A12, -continuare-NOTA: Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta autoritatii contractante contractele de munca/prestariservicii/colaborare, incheiate cu personalul "cheie" declarat., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii, Cerinta nr.6Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului. Cerinta nr.1Pentru Lotul 1- Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul drumuri. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor se va face pentru domeniul/domeniile mentionate mai sus, pentru partea de contract pe care o realizeaza si se cumuleaza. Pentru Lotul 2- Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul constructii civile. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor se va face pentru domeniul/domeniile mentionate mai sus, pentru partea de contract pe care o realizeaza si se cumuleaza, Cerinta nr. 2Pentru Lot 1 - Standarde de protectia mediului ISO 14000 sau echivalent in domeniul drumuri. Ofertantul va prezenta documente/ certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de lucrari. In cazul unei asocieri, prezentarea documentelor/certificatelor se va face pentru domeniul/domeniile mentionate mai sus, pentru partea de contract pe care o realizeaza si se cumuleaza. Pentru Lotul 2 - Standarde de protectia mediului ISO 14000 sau echivalent in domeniul constructii civile. Ofertantul va prezenta documente/certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de lucrari., -continuare-In cazul unei asocieri, prezentarea documentelor/ certificatelor se va face pentru domeniul/domeniile mentionate mai sus, pentru partea de contract pe care o realizeaza si se cumuleaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata on-line prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.01.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer