Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?MODERNIZARE PARC ZAVOI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 354480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 354480/08.10.2013
Denumire contract: Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?MODERNIZAREPARC ZAVOIINMUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, LAREGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii in cadrul proiectului ?MODERNIZAREPARC ZAVOIINMUNICIPIUL RAMNICU VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari privind contractul de achizitie publica EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII IN CADRUL PROIECTULUI ?MODERNIZARE PARC ZAVOI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA? in conformitate cu Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Detalii de executie, liste de cantitati.Valorea totala estimata de 19.828.156 lei fara TVA , reprezinta insumarea valorii de C+M care este 18.195.790 lei fara TVA si valoarea de diverse si neprevazute(in procent de 10% din cheltuieli investitie de baza ), care este de 1.632.366 lei fara TVA .
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 828, 156 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 360.000 lei fara TVA . Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 alin (1)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in original. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie la CNSC iar aceasta va fi respinsa, fiind aplicabila si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie , autoritatea contractanta va retine 9.379, 58 lei din valoarea lucrarii conform art. 278^1 alin.1, litera c din OUG 34/2006. Se va face raportarea la euro/alta valuta prin folosirea cursului lei/euro/alta valutadin data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA modul de constituire a garantie de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prev. art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, cu modificarile aduse de HG nr.1045/2011 (pentru institutiile publice se deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreria Statului ) in termen de 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti Autorit. contract.are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie prevederile art.92 alin.(3) si (4) din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.1 prezentat in Sectiunea IV-Anexe- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr. 2 prezentat in Sectiunea IV- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.3 prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv :1. Primar - Emilian Valentin Francu2. Viceprimar - Gigi Ion Matei3. Viceprimar - Eduard Varlan4.Director Feroiu Maria5. Director adjunct -Turcu Mirela Elena6. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode7. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma8.. Director Economic - Ion Lepadat9. Sef Serv. Contabilitate ? Coltos Narcisa10. Director Juridic - Petre Cazan11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu12. Consilier Local - Gheorghe Mihailescu13. Consilier local - Valeru Amza14. Consilier local - Liviu Emil Boban15. Consilier local - Florentina Adina Dobrete16. Consilier local - Gheorghe Ionita17. Consilier local - Vasile Cocos18. Consilier local - Ion Gherghinaru19. Consilier local - Adrian Iulian Pandurasu20. Consilier local - Marin Olteanu21. Consilier local - Costel Bogdan Pruteanu22. Consilier local - Costinescu Bogdan Ilie23. Consilier local - Gabriela Ana Ene24. Consilier local - Cosmin Dragos Constantinescu25. Consilier local - Grigore Craciunescu26. Consilier local - Mihai Persu27. Consilier local - Ninel Eusebiu Veteleanu28. Consilier local - Dumitru Tardea29. Consilier local - Maria Bobeanu30. Consilier local - Ionut Eduard Nuica31. Consilier local - Maria Carmen Preda32. Consilier local - Marius Iulian Voicu33. Secretar Municipiu- Toma Mihaescue)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaf)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba ca si corespondent in codurile CAEN precizate in certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi emis astfel incat informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata . Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In conformitate cuORDINUL Nr. 23 din 17 aprilie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice, se solicita atestatul ANRE de tip C2A
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani in valoaremai mare sau egala 36.000.000 lei. Formularul completat , care poate fi insotit de bilant contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente.Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri a fost ales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimataa contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin(2)/HG925/2006 si art.9 lit.b).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. In cazul unei oferte comune, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari .Aceasta lista va fi insotita de unul sau maxim 4(patru) contracte, prin care sa se confirme executarea lucrarilor (Constructii, Instalatii , Amenajare peisagistica , Instalatii electrice de iluminat )in valoare cumulata de cel putin 18.000.000 lei fara TVA .In dovedirea experientei similare se va prezenta recomandare ( in care se mentioneaza in clar valoarea executata) din partea beneficiarilor sau proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala sau alte documente care sa dovedeasca indeplinirea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata (adica ultimii 5 ani) si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePerioada solicitata pt exp similara este de 5 ani si se raporteaza la data limita a depunerii ofertelor., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Completare formular anexat NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Se solicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari;?Personalul cheietrebuie sa cuprinda: 1. Un inginer/subinginer constructii2.inginer/subinginer instalatii3.inginer/subinginer/ arhitect peisagist -4.Un inginer/subinginerhorticultor ?5.Responsabil tehnic cu executia (RTE)- domeniul I si IX , atestate se solicita Conform Ordinului 777/2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003, cu modificarile si completarile ulterioare pentru aprobarea reglementarii tehnice.6.RTE instalatii electrice autorizat de ANRE conform ORDIN nr. 11 din 13 martie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor elect.7.CQ(atestat CQ sau decizie interna ) , conform Ordinului 777/2003 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003, cu modificarile si completarile ulterioare pentru aprobarea reglementarii tehnice;Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: diploma de studii, CV-uri, declaratii de disponibilitate pentru personalul cheie, copii contracte de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.3, lit.b din OUG 34/2006, cu exceptia specialistilor autorizati /atestati pentru carese solicita atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor, declaratie de disponibilitate, copie contract de munca/contract de colaborare/contract prestari servicii/conventii civile/angajament de participare cf. art.188, alin.3, lit.b din OUG 34/2006. autorizatiei/atestatului.., Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform formular anexat ., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze ? Documente de confirmare: Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora. Completare formular anexat (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul)prezentare formular, Informatii privind asocierea Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului anexat a) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului si se vor declara procentelesi tipul lucrarilor din lucrare ce se vor executa , ca liderul asociatiei este imputernde fiecare asociat , cat si sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. b) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contract Certificate conform ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005 pentru obiectul contractului, si anume pentru activitati de amenajare si intretinere peisagistica, lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale , lucrari de instalatii pentru constructii, lucrari edilitare( apa si canalizare), drumuri.. Nota: Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii si pentru sistemul de management de mediu trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer