Achizitie publica - Executie lucrari de constructii si furnizare echipament tehnologic privind obiectivul ,,Modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului Spitalului de Urgenta al judetului Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 352713
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352713/19.08.2013
Denumire contract: Executie lucrari de constructii si furnizare echipament tehnologic privind obiectivul , ,Modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului Spitalului de Urgenta al judetului Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , str Piata Petru Rares, nr 1-2, Sala Mare de Sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii si furnizare echipament tehnologic privind obiectivul , ,Modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatoriului Spitalului de Urgenta al judetului Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de modernizare, consolidare a 3 corpuri de cladire dupa cum urmeaza : Izolarea termica a peretilor ; dotarea cladirilor cu ascensor;Refacerea sau inlocuirea finisajelor interioare; Inlocuirea tamplariei interioare de lemn cu tamplarie noua;Refacerea pardoselilor;Inlocuirea retelelor termice interioare, a corpurilor de incalzire, centralelor termice;Inlocuirea instalatiilor electrice;Refacerea instalatiilor sanitare;Dotarea cu instalatii de climatizare/ventilare a incaperilor;Dotarea cladirilor cu instalatii moderne/performante de acces, pentru inregistrare, control si supraveghere;Refacerea instalatiilor pentru stingerea incendiilor; Repararea tencuielilor exterioare existente si zugravirea lor;Instalatii telefonie + internet pentru cabinete s.a.Valoarea estimata a contractulului este de 14.915.056, 81 lei din care : -13.174.981, 95 lei reprezinta lucrari deconstructii si utilaje tehnologice cu montaj-422.576, 67 lei organizare de santier aferenta lucrarilor de constructii- 1.317.498, 19 lei reprezinta diverse si neprevazute . Ponderea diverselor si neprevazutelor este de 10% din valoarea lucrarilor constructii si utilaje tehnologice cu montaj
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 915, 056.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 200.000 lei .Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in originalSau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca;In cazul prezentarii Scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166;Cod fiscal 4347550NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulate sau ofertantul renunta la contestatie in masura in carerenuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesarei se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv suma de 8.919, 75 lei.Pentru o raportare si evaluare unitara a cuantumuluigarantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa in euro sau in orice alta valutase va face la cursul BNR din data de 16.08.2013. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul anexa- , ,Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? din Sectiunea Formulare la Documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVA ;Modul de constituire a garantie de buna executie- conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art.1 din HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG.925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara de buna executie se va completa formularul anexa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere-Completare Formular nr 5- Declaratie de eligibilitate2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Completare - Formular nr.63. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere- completareFormular nr.84.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere(completareFormular nr.7)Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: : Presedinte Consiliul Judetean ? Moldovan Emil Radu , Vicepresedinte Pugna Alexandru, , Vicepresedinte- Popescu Grigore Dorin ; Administrator public ?Moldovan Florin Grigore , Tinis Viorel ? director economic, Redl Iosif ? secretarul judetului , Deac Raluca ? director executiv , Sabo Augustin ? sef Seviciu buget finante , Coldea Raveca- sef Birou achizitii publice , Ungureanu Elisabeta- consilier Birou achizitii publice -responsabil achizitii 1, Bulcu Coralia- membru echipa de proiect responsabil juridic , Hasnas Veronica -manager proiect , Mora Csaba ?membru echipa de proiect responabil avize, autorizatii, lucrari reabilitare 1, Tarmure Mihaela ? asistent manager, Redl I. Alexandru ? membru echipa proiectresponabil financiar, Lazany Gabriel - membru echipa proiect responsabil achizitii 2 , Patca Paul - membru echipa proiectresponabil avize, autorizatii, lucrari reabilitare 2;consilieri judeteni: Bresfelean Ciprian-Radu, Bugnar Ramona-Cristina, Bumbu Mihai-Adrian, Coman Samuel Leon, Curteanu Eugen-Dicones, Circu Mirela Maria, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Lupsan Nicolae-Grigore, Marc Vasile, Mereuta Mircea, Moldovan Andrei Valentin, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Pop George, Puica Vasile, Rogozan Florin-Grigore, Runcan Anton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, Stroe Iulian-Cristian, Suciu Andrei, Szanto Arpad, Ulecan Maria, Urite Florin-Radu.5 Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaradatei limita de depunere a ofertelor .6. Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaradatei limita de depunere a ofertelor.7. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere- completareFormular nr.10Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Totodata documentul va fi prezentat atat pentru subcontractant cat si pentru tert sustinator ? daca este cazul .Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim 20.000.000 lei-Fisa informatii generale ?completare formular 11Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare (Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012 sau documente echivalente)Nota Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 ;Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Nota Se vor lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Nota In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta si o lista centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotitat de certificari de buna executie din care sa reiasa : valoarea, beneficiarii lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit . Operatorul economic va face dovada ca a executat , in ultimii 5 ani , lucrari similare in baza unui numar demaxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu o valoare de 12.000.000 lei fara TVA ;Nota : - Echivalenta in euro se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu stabilit de BNRpentru anul respectiv ; Echivalenta din alta valuta se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediustabilit de BNR pentru anul respectiv;
-Raportare experientei similare se va face la valoarea contractelor fara TVA- Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducerepentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul va asigura urmatorul personal cheie : A- 1 responsabil tehnic cu executia , atestatinexecutia lucrarilordecontructiiDomeniul I pentrucaresevaprezenta atestatul cu viza valabilaladata limita de depunere aofertelorB.- 1 responsabil cu asigurarea Calitatii pentru care se va prezenta Decizia de numire pentru responsabilul cu asigurarea calitatii, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNotaSe va lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2, Informatii privind asociatiiNota : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asocieredin care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecareasociat in parte;, Informatii privind subcontractantii - se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 11:03