Achizitie publica - Executie lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului ,,Reabilitare cladire cu destinatie de locuinte sociale in Municipiul Brasov " - cod SMIS 37675
Detaliu pentru invitatia numarul 357006
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357006/22.01.2014
Denumire contract: Executie lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului , ,Reabilitare cladire cu destinatie de locuinte sociale in MunicipiulBrasov " - cod SMIS 37675
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Brasov , BD. EROILOR NR.8, Romania, Centrul de Informatii pentru Cetateni, camera 1, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Brasov , sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului , ,Reabilitare cladire cu destinatie de locuinte sociale in MunicipiulBrasov " - cod SMIS 37675
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii si instalatii aferente proiectului , ,Reabilitare cladire cu destinatie de locuinte sociale in MunicipiulBrasov " ( cod SMIS 37675) prevazute in Anexa 2 , in conformitate cu proiectul tehnic nr. 9/2011 intocmit de SC Top Form SRL Brasov .Nota : Din proiectul tehnic anexat , lucrarile cuprinse in Anexa nr. 1 s-au executat. Se vor oferta numai lucrarile cuprinse in Anexa nr. 2.Valoarea estimata a contractului de lucrari este de2.930.150, 30lei fara T.V.A, din care: - 2.663.773 lei fara TVA reprezinta lucrari de constructii si instalatii, iar- 266.377, 30 lei fara TVA reprezinta valoarea aferenta lucrarilor diverse si neprevazute, reprezentand 10% din valoarea lucrarilor de constructii si instalatii
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 930, 150.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 53.000 LEI (26.500 LEI pentru IMM-prin completarea Formularului 4 ).Echivalenta pentru GP depusa in valuta se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006: virament bancar in contul deschis la Trezoreria Brasov , sau prin Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1litera b) din OUG nr.34/2006 (6443, 77 lei).Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, este data cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.Neprezentarea pana la data limita pentru depunerea ofertelor, in original , la sediul autoritatii contractante a garantiei de participare si a dovezii din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004(DACA ESTE CAZUL), atasata la garantia de participare, duce la respingerea ofertei acestuia
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA (5% din valoarea contractului fara TVA, daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Garantia se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006 printr-un instrument de garantare emis in condtiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.-Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular . Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul? .Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?;Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - completarea si prezentarea Formularului 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George Scripcaru , Isabella Marasescu , Mavrodin Valeria, Liliana Horga, Lidia Bulgarea, Adina Corsatea , Radu Claudia , Ramona Mandrea , Daniela Rotbasan , Paula Pitis , Anna Maria Godri , Cristina Dica , Alice Dudu, Xenia Mihaileanu, Mihaela Delia Gal, Bianca Calinschi, Elena Moisa, Zamora Anda Maria, Marilena Petcu , Gabriela Sifft -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale/actuale ladata limita de depunere a ofertelor;
-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Incazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa formularul 8 din sectiunea Formulare., 2.Informatii referitoare la personalul minim / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal minim de specialitate , necesar pentru indeplinirea contractului, dupa cum urmeaza : - 1 responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestatin domeniul constructiilor civile, in conformitate cu Legea 10/1995(actualizata)art. 14, Ord. MDLPL 777/2003 cu modificarile ulterioare si HG 925/1995 -privind aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si constructiilor, cap. 4, art.21 si art. 22.- 1 Sef de santier (inginer constructii civile), - 1 responsabil asigurarea calitatii AQ (CQ), pe intreaga lucrare- 1 responsabil in materie de securitate si sanatate in munca, - minim o persoanaautorizata ANRE pentru lucrari electrice, in conformitate cu Legea 123/2012 si a Ord. ANRE nr.11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice- 1 inginer instalatii.Se va completa formularul 9 din sectiunea Formulare.Se vor anexa, in copie, toate certificatele si atestarile profesionale , care vor fi valabile la data LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor.- Se vor prezenta contracte de munca/de colaborare /declaratii de disponibilitate (formular 7) pentru toti specialistii declarati , pe perioada implicarii efective a expertilor.- Se vor prezenta copii ale documentelor / diplomelor de studii/de absolvire si/sau specializare/ atestare/ autorizare in domeniileimpuse.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de persoanase va completa decatre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.- In cazul operatorilor economici de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romanatrebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana., 3.Declaratie si lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de achizitie publica ( detinere in proprietate si / sau chirie, angajament sau alte forme de punere la dispozitie ).Se va completa Formularul 12 cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte inscrisuri in copie certificata ?conform cu originalul? (contractul, conventia, facturi de achizitie, etc) care sa ateste faptul ca echipamentele declarate de ofertant se afla in dotarea sa, si/sau la dispozitia acestuia prin orice forma , pe perioada de implicare efectiva aacestora in executia lucrarilor /contractului., 4.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Completare formular 6 si 6a din sectiunea Formulare; certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, 5.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta angajament de sustinere dupa caz- se completeaza formularele 19, 20, 21, 22-dupa caz., 6.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantul /subcontractantii nominalizati in oferta , in original. Pe parcursul derularii contractului ofertantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a subcontractantilor nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare.Se va completa Formularul 13 din Sectiunea Formulare., 7.Ofertantii vor depune Declaratie de respectare a dispozitiilor privind protectia mediului, normele de protectie a muncii si PSI conform legislatiei in vigoare si conditiile de lucru aplicabile pentru executarea cerintelor impuse de caietul de sarcini. 1.Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9001/echivalent pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii.Prezentarea certificatului/documentului echivalent care sa atestefaptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatiiSR EN ISO din seria 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 07:58