Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Executie lucrari de constructii si instalatii din cadrul obiectivului de investitii ?MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE CAMIN CULTURAL COMUNA DESESTI, JUDETUL MARAMURES?


Detaliu pentru invitatia numarul 330040
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Desesti(Primaria Comunei Desesti)
Numar invitatie: 330040/21.06.2012
Denumire contract: Executie lucrari de constructii si instalatii din cadrul obiectivului de investitii ?MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE CAMIN CULTURAL COMUNA DESESTI, JUDETUL MARAMURES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Desesti(Primaria Comunei Desesti)Cod fiscal: 3627200, Adresa: Str. Principala nr. 190, Desesti, Telefon: 0262372601, Fax: 0262372601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 190, Desesti, Romania, cod postal: 437135, telefon: +40 262372601, fax: +40 262372601, persoana de contact: Gheorghe Bohotici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 190, Desesti, Romania, cod postal: 437135, telefon: +40 262372601, fax: +40 262372601, persoana de contact: Gheorghe Bohotici
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Executie lucrari de constructii si instalatii din cadrul obiectivului de investitii ?MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE CAMIN CULTURAL COMUNA DESESTI, JUDETUL MARAMURES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de constructii si instalatii ( rezistenta si arhitectura , izolatii, instalatii electrice, sanitare, de incalzire, ventialtie, climatizare, gaze naturale ) din cadrul obiectivului de investitii ?Modernizare, extindere si dotare camin cultural, comuna Desesti, judetul Maramures,
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 202 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 9.500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi DE 90 ZILE si cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.sau in contul: RO39TREZ 4375 006X XX00 1459, Trezoreria Sighetul Marmatiei,
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari - Formular 6;
- Cazierului fiscal- Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari completarile ulterioare - Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile ?i completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.? Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: Bohotici Gheorghe, Pop Ioan, Roman Petre, Hotea Ileana.Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente. Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste doc. ? Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.? Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate principal al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit: - 4521 ? Constructia de cladiri si lucrari de geniusau - 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale sau nerezidentialePentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. Si completari ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale A sumei de 186075 lei pentru o perioada de 3 luni , negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada precizata. Suma va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare;Prezentare Declara?ii bancare corespunzatoare: - adresa din partea unei unitati bancare nominalizata pentru prezentul proiect, in original, care sa garanteze un credit/ linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, sau- depozit bacar echivalent in valoarea solicitata, pentru prezentul proiect; sau- angajament ferm al bancii emitente nominalizata pentru prezentul proiect prin care garanteaza acordarea unui credit/ linii de credit in valoarea solicitata, ,Bilantul contabil pe ultimii trei ani incheiativizat si inregistrat la organele competente D.G.F.P.), in copie semnata si stampilata "conform cu originalul"; Operatorul economic care si-a inregistratbilantului contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2011, 2010, 2009. insotit de contul de profit si pierdere, Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani incheiati va fi de cel putin 992.000 lei Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BCE pentru fiecare an in parte,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a pr.lucrari exec in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de exec, beneficiari, insotita de certificari de buna exec pentru cele mai importlucrari., Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, Angajament ferm ? dc. este cazul, Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) ctr.avand val. de min. 496.200 leiExp. similara se confirma prin documete: Formular 12 - se va completa ptr fiecare ctr nominalizat in parte ? in original;Formular 13 - centralizator pentru experienta similara (daca este cazul) ? in original;ctr nominalizate ca exp. similara ? in copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul"a acelor parti din care sa reiasa durata, valoarea si ob. contractului;Recomandare in original / copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul .a) denumirea contr. valoarea perioada de derulare;b) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, Ofertantul trebuie sa aiba echipamente necesare realizarii lucrarilor de constructii si instalatii , a utilajelor de transport. buldoexcavator-1buc autobasculanta-1buc schela(150mp)-1buc;scripete electric 1buc autoutilitara - 1buc.Demonstrarea detinerii unei pompe in proprietate /chirie /leasing pentru lucrari deignifugare.-Ofertantul trebuie sa detina statie proprie de preparare a betoanelor corespunzatoare tehnic sau sa detina contract cu un furnizor de betoane preparate, laborator de gradulII (propriu sau cu contract de prestare), autorizat pentru determinarile necesareOfertantul va face dovada detinerii unui certificat de atestare emis de I.G.S.U pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile , valabil la data evaluarii ofertelor ., -Manager de Proiect/ Coordonator de proiect ? inginer constructorCCIA, cu experienta de min. 3 ani in domeniu;
-Sef de santier sa fie inginer constructor CCIA, va avea o experienta similara de minim 3 ani in domeniu;
- 1 inginer in domeniul instalatiilor utilitati ( electrice, sanitare, apa canal, incalzire.-Responsabil tehnic cu calitatatea;
-Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate;
-Inspector S.S.M.;
-Inginer atestat A.N.R.E. pentru instalatii electriceToti expertii solicitati vor face dovada participarii in minim un proiect similar, finalizat, in care aparticipat pe aceeasi functie., Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006, Informatii privind subcontr, Resursele materiale si umane. Completarea si prezentarea Formular 19.2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Formularele 3, 5 si 6, certificat de inregistrare, certificat constatator - valabile la data deschiderii ofertei; subcontractantii trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate, specializarea in care urmeaza sa execute lucrarile / in cauza.3. Acordul de subcontractare ? Formular 24., - se vor prezenta de catre ofertant ? Formular4, in original sau copie legalizata la notar;
-Formular? ?Imputernicire lider asociatie?Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/ subcontractarii in cazul in care oferta este castigatoare;Se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul., Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de administratorul firmei;In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri., Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu in conformitate cu cerintele ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie sa fie indeplinita de unul dintre asociati, in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de administratorul firmei;In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011Nu se admit ofertantii in curs de certificare.Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: pt cel mai mic pretse acorda maxim 50% iar pt restul P n = pret minim / pretul ofertei x 50 %
Durata garantiei lucrarilor
30
Descriere: descrierea se gaseste in Caietul de sarcini
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: descrierea se gaseste in Caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP , SAU DIRECT DE LA AUTORITATEA CONTRACTANTA, Str. Principala nr. 190, Desesti, Romania, cod postal: 437135, telefon: +40 262372601, fax: +40 262372601, persoana de contact: Gheorghe Bohotici
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer