Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII INCLUSIV UTILAJE,ECHIPAMENTE SI DOTARI - ?ZONA DE AGREMENT ? PARC ACVATIC MAHMUDIA IN LOCALITATEA MAHMUDIA,JUDET TULCEA?


Detaliu pentru invitatia numarul 325532
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Mahmudia
Numar invitatie: 325532/03.05.2012
Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII INCLUSIV UTILAJE, ECHIPAMENTE SI DOTARI - ?ZONA DE AGREMENT ? PARC ACVATIC MAHMUDIA IN LOCALITATEA MAHMUDIA, JUDET TULCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MahmudiaCod fiscal: 4794060, Adresa: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Telefon: 0240 545 543, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mahmudia, str. geolog Vasile Bacalu, nr 19, Mahmudia, Romania, cod postal: 827130, telefon: +40 240545543, fax: +40 240545390, persoana de contact: Gherghina Vramulet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei Mahmudia, str geolog Vasile Bacalu, nr 19, comuna Mahmudia, judetul Tulcea, cod postal 827130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII INCLUSIV UTILAJE, ECHIPAMENTE SI DOTARI - ?ZONA DE AGREMENT ? PARC ACVATIC MAHMUDIA IN LOCALITATEA MAHMUDIA, JUDET TULCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finantare prin POR 2007-2013, Axa prioritara 5-Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2.-Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice ; Proiect??ZONA DE AGREMENT-PARC ACVATIC MAHMUDIA? IN LOCALITATEA MAHMUDIA , JUD TULCEA.?
II.1.6) CPV: 45212130-6 - Lucrari de constructii de parcuri de distractie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 210, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru LOTUL 1 :43.100, 00 LeiCuantumul garantiei de participare pentru LOTUL 2 :9 .100, 00 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei.-scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in formatul stabilit prin Formularul 11, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania; Scrisoareade garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata si anexata/atasata la oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante.- I.M.M.-urile pot constituigarantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare.In vederea reducerii garantiei de participare la 50% din valoare, se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA si 5% din valoarea contractului de furnizare.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform model formular 19), care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioarese aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006 ? modificat de HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A(declaratie privind eligibilitatea).Cerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelorMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JCerinta obligatorie: Cazier fiscal al companiei valabil la data depuneriiofertelor.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscaladin care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei;Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Cerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.12DModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12KPersoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061)": Vramulet Gherghina ?Functia de primar, Viceprimar: Demidov Gheorghe, Secretar: Erofei Igor, compartiment achizitii publice: Inspector Ivanov Mihaela, inspector Grigore Mihaela, inspector Ghilan Veronica Cerinta obligatorie: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiiprivindsituatia economico-financiara: Lotul 1: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani din activitatea de constructii montaj sa fie de cel putin8.600.000, 00 leiLotul 2: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani din activitatea de furnizare si punere in functiune a echipamentelor, utilajelor tehnologice si dotari specifice obiectului contractului sa fie de cel putin 1.815.000, 00 leiSolicitatNesolicitatx?, Informatiiprivindsituatia economico-financiaraAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare.SolicitatNesolicitatx?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii ani lucrari de constructii si instalatii : -1 contract de executie, maxim 2 contracte de executie lucrari deconstructii civile si lucrari hidroedilitare, cu o valoare de minim 4.600.000, 00.lei , fara TVA;, Echipamentele necesar pentru executarea contractului, Personalultehnic de specialitate, Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1.Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda Pfinanciar = 60 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pret) x 60 puncte; Pretul ofertei care se va compara este pretul total fara TVA.
Oferta Tehnica
40
Descriere: Termenul de executie a lucrarilor de constructie ? acesta va fi exprimat in zile (1 luna =30 de zile)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca din portalul e-licitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer